לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קינג ג’’ורג’’ פינת הנביאים

סיפורים קטנים, יפים, מצחיקים, עצובים. אנשים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

והיא נרדמת בהקיץ... [וגם- אני מרגישה יפה/לא יפה]


ספר, סיגריות, מגבת, חישוק, משקפי שמש בסגנון ג'ון לנון, גוף עירום וחיוך.


ככה אני הולכת לים.


משתזפת בלי בגדים כדי להיות מחוברת יותר. שלמה יותר. יפה.


 


כבר לא מעניין אותי אם האישה משמאל מצלמת אותי במקום את הבת שלה שעושה גלגולים ועמידות ידיים על החול.


כבר לא מעניין אותי אם הבחורים מימין, לא יותר מבני 14, מדברים עליי או לא.


כבר לא אכפת לי אם הבחורים שקודם ישבו 50 מטרים ממני פתאום צנחו לידי ומנסים להתחיל איתי.


 


אני לא יפה במיוחד.


לא מושכת במיוחד.


חזה קטן מדיי, שפיצי.


ישבן גדול מדיי, מלא צלוליטיס.


ירכיים רחבות מדיי.


סימני מתיחה מהבטן לירכיים.


בטן עגולה וענקית.


 


אבל בשנייה שאנשים רואים זוג פטמות, הם ישר מצלמים.


ישר מתחילים לדבר עלייך.


ישר מתחילים איתך.


 


כבר נרדמתי בחוף גורדון פעמיים.


עם הציצקעלעך בחוץ והברכיים למעלה, חושפות רווח יפה בין הירך לכוס. (ואין שום דבר רע בלומר כוס).


אני אוהבת את הגוף שלי רק בשני מצבים.


בים, ככה, משתזפת.


ובמיטה, עם האהוב שלי.


האהוב שלי קורא לי "יפה שלי" וגורם לי להרגיש הכי מדהימה בעולם.


 

ואני כל-כך רוצה לרזות, להתעצב, בשבילו. למרות שהוא אוהב אותי כמו שאני.

אני צריכה לרזות 20 קילו כדי להיות מושלמת בעיניי.

ולא, אני לא עוד בלוג "אנה" בכיסוי יפה. אני פשוט מציינת עובדה.


יום יפהפה כמוכם...

נכתב על ידי בועון~קטנה , 30/7/2012 09:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  בועון~קטנה

בת: 32




465
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , חינוך , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבועון~קטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בועון~קטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)