לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קינג ג’’ורג’’ פינת הנביאים

סיפורים קטנים, יפים, מצחיקים, עצובים. אנשים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

יער הפיות...


יש לי אחות קטנה שמאמינה בפיות, שדונים, קסמים, מלאכים ושאר ירקות.

גם אני מאמינה.

החלטתי לפני מעבר הדירה, לבנות לה אוסף קטן ויפה.

ביתניים באוסף:

* ארבע פיות יושבות. סגולה, ורודה, צהובה ותכלת.

* שלוש פיות לתליה. אחת בגווני אדום שמחזיקה קיפוד, אחת סגולה על בועה ואחת כתומה על בועה.

* שתי פיות לבנות עומדות.

* פיה צהובה שוכבת על הבטן.

* מלאך תינוק על כדור לבו.

* מלאך תינוק שמסמל את מזל דגים.

* שדון ירוק ששוכב על הבטן

* בודהה מוזהב.

 

בנוסף הבאתי לה:

* שרשרת כסופה עם תליון פיה.

* שרשרת כסופה עם פרחי זכוכית ורודים.

* אבקת פיות מנצנצת בצבע סגול.

* שלוש צנצנות של "אוצר גמדים"

* צנצנת של " ברווזי לוונדר" לרוגע.

* צנצנת של "אבני בריאות"

* צנצנת של "אהבת פיות" 

* צנצנת של "כוכבי מלאכים"

* צנצנת של חיפושיות מעץ נגד שדים.

* צנצנת של אבנים המיועדות לרוגע ובטחון

* צנצנת של אבנים המיועדות לשלווה וזרימה

* מחזיק מפתחות כסוף שעליו פיה, חצי לב וכף יד.

 

בסך כל הכללי יש לה 10 פיות, 2 מלאכים, שדון ובודהה.

שתי שרשראות, מחזיק מפתחות, שלוש צנצנות אבנים לנפש ולגוף, שלוש צנצנות של אבקות למשאלות, צנצנת לרוגע וצנצנת להגנה.

 

אני חושבת שהילדה המהממת בת ה-11 שאני כל-כך אוהבת תהנה.

ממש יער פיות שלם. לא?

נכתב על ידי בועון~קטנה , 1/8/2012 13:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  בועון~קטנה

בת: 32




465
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , חינוך , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבועון~קטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בועון~קטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)