לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קינג ג’’ורג’’ פינת הנביאים

סיפורים קטנים, יפים, מצחיקים, עצובים. אנשים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אנג'ל


קינג ג'ורג' פינת הנביאים. תל אביב. שבת. חם.

אפשר לחתוך את הלחות בסכין.

חיוך של מלצרית מבזיק לי מוכר.

הוא מזכיר לי את אנג'ל.

 

אנג'ל עבדה במועדון חשפנות בתקופה שהכרתי אותה.

היה לה שיער חום חלק וקצר, עיניים גדולות, חזה קטן וישבן יפה.

היה לה חיוך עצוב מאוד. גם עם הצחוק והמשחק של הקלילות.

הכרתי אותה כשהיא ביקשה ממני סיגריה בקפה שבו אני יושבת עכשיו.

 

אני הייתי אחרי משמרת לילה בפאב, היא בדיוק סיימה משמרת במועדון.

ישבתי מכורבלת בשמיכת פליז וקראתי ספר. האלכימאי.

היא התיישבה בשולחן לידי וביקשה סיגריה.

ראיתי שמשהו עובר עליה. הצעתי לה להצטרף אליי לתה וסיגריה.

היא התיישבה איתי והתחלנו לדבר.

 

"אנג'ל."

חיוך. סיגריה דלוקה בין שפתיים מבריקות. עיניים עצובות.

"נועה"

מזגתי תה לכוס ונתתי לה.

מלצרית עברה וביקשתי עוד שמיכה.

אנג'ל חייכה בחום. העיניים עדיין היו עצובות.

 

"משמרת קשה?" שאלתי אותה.

"חיים קשים." היא אמרה.

 

דיברנו כמעט שעתיים.

היא המשיכה להיראות עצובה.

באותו זמן גרתי עם שותפה כך שלא יכולתי להביא אותה אליי.

הלכנו אליה לדירה.

יותר מחמש שעות דיברנו עד שנרדמנו מכורבלות בפליזים על הספה שלה מול המפזר חום.

 

כשקמנו בערב היא שאלה לאן.

אמרתי לה שאני צריכה לחזור לדירה. להתארגן.

היא חיבקה אותי בחום.

"את הראשונה שלא שפטה."

ככה. בפשטות.

"את הראשונה שלא ניסתה"

אמרתי לה וירדתי בצעד קליל במדרגות.

 

שבוע אחר כך פגשתי אותה במועדון.

היה משעשע.

כבר מהשנייה שנכנסתי היא רצה אליי כאילו אני לקוחה קבועה שלה.

לקחתי אותה אחרי המשמרת לדירה שלי. השותפה הייתה אצל ההורים לסוף שבוע.

זה היה לילה יפה, מלא אהבה.

לא הזדיינו. התעלסנו.

 

עד היום אני ואנג'ל נפגשות ללילות יפים כאלו, פעם אצלי ופעם אצלה.

אף פעם לא חזק. אף פעם לא בכוח.

הכל יפה ועדין ומתוק.

כזיכרון של אותו בוקר חורפי.

נכתב על ידי בועון~קטנה , 28/7/2012 16:16   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, אהבה, אנג'ל, חשפנות, חשיפה, חורף  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי:  בועון~קטנה

בת: 32




465
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , חינוך , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבועון~קטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בועון~קטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)