לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קינג ג’’ורג’’ פינת הנביאים

סיפורים קטנים, יפים, מצחיקים, עצובים. אנשים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

Willkommen in mein blog!


התחלתי ללמוד גרמנית דרך האתר של ה-BBC ללימוד שפות. מומלץ בחום!

אחרי שהברקתי את הדירה, אכלתי א.בוקר וראיתי סרט. החלטתי להתחיל ללמוד גרמנית. (מה שאני מתכננת כבר חצי שנה בערך.)

 

אז פתחתי את האתר והתחלתי לשמוע, לחזור, לכתוב, להשוות וכן הלאה. ככה עובד האתר.

הוא מעולה למי שיודע טוב אנגלית כי הפירושים למילים הן באנגלית.

 

כשנמאס לי (והטאבלט התחיל להראות סימני "אין בטריה") הלכתי להכין אוכל ועכשיו אני פה.

הזוגי יודע גרמנית שוטף. למה שרק הוא יידע?

חוץ מזה שכאן באילת, השפה הגרמנית היא דבר נצרך כי אילת בנויה על מלונות שמיועדים ליאפים וליקים.

 

וסתם בשביל ההדגשה, שניים מהמוסיקאים הכי אהובים עליי שרים בגרמנית (רמשטיין ונינה) ואחד המשוררים האהובים עליי הוא רילקה והייתי רוצה לקרוא אותו בשפת מקור.

 

בכל מקרה,

Guten shabes!

הייתי פה

נכתב על ידי בועון~קטנה , 11/8/2012 16:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניתוק


עברנו, אני והזוגי, לגור בעיר הכי מנותקת. באילת.

 

שמח לי פה, כבר יש לי ידידה חדשה, מתחילים איתי בלי הפסקה, ואני מקווה למצוא עבודה עד יום שני לכל המאוחר.

אני ממש אוהבת את העיר הזאת, למרות הניתוק והחום.

אפילו כבר יש לי נהג מונית קבוע.

באילת אין ממש אוטובוסים. אבל המוניות זה 15-20 שקלים, לא יותר.

 

אתמול חנכנו את הדירה, בישלתי לנו.

עוף עם עגבניות, שום ובצל ופסטה.

היה טעים.

 

הידידה החדשה הזמינה אותנו לשתות אצלה היום.

הזוגי בטח לא ירצה אבל ישלח אותי בחיוך.

 

אני אעבוד בשבוע הקרוב כחלק מצוות הבידור של אחד המלונות הזולים יותר.

להחליף את אחותה של הידידה בזמן שהיא ביוון.

1200 שקלים, על חמישה ימי עבודה. אני לא חושבת שמישהו היה מסרב לעשות 240 שקלים ליום עבודה שנמשך 4 שעות עבודה פיסית ועוד כמה שעות לשבת על התחת ולהשתזף או בריכה או מכון כושר.

 

אח, אילת. בחיי שזה מרגיש כמו ווגאס.

הזוגי בעבודה עכשיו אבל כשהוא יגיע, הוא יתקלח ונלך לאכול.

אני כל כך מתגעגעת אליו.

אני כל כך אוהבת אותו.

אני רוצה להתחתן איתו אבל אני יודעת שהוא לא יציע לי לפחות בשנה-שנתיים-שלוש הקרובות.

אולי אני אפילו אציע לו.

 

אני רוצה ילדים, חתונה, בית, עבודה, אולי אפילו כלבלב. לא בהכרח בסדר הרשום.

 

הלכתי לבשל ארוחת שישי.

אולי אפילו אדליק נרות.

 

שבת שלום ומבורך יקרים שלי.

נכתב על ידי בועון~קטנה , 10/8/2012 19:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תסכול והיום שאחרי.


תסכול: לשלוח לאבא הודעת ט"ו באב שמח ולקבל התעלמות טוטאלית.


 


היום שאחרי:


בסוף אני והזוגי הלכנו למסעדה איטלקית מקסימה בתל אביב.


אכלנו טורטליני בשר ברוטב שמנת (אלוהי ומומלץ בחום!)


וכמנה עיקרית הוא לקח סטייק פילה ברוטב פורטו (פילטו דה פורטו)


ואני לקחתי שרימפס פונייר (שרימפס מאודה ברוטב שמזכיר הכלאה בין ויניגרט הדרים לרוטב קיסר).


 


היה טעים!


אחרי זה צעדנו לגלידריה הסיציליאנית בבן יהודה ולקחנו את הקבועים שלנו- הוא מילקשייק שוקולדי כלשהו ואני כדור אחד מחולק לשני טעמים, לימון ושוקולד בלגי.


 


אני חושבת שאתמול גמרתי את המכסה הקלורית שלי לחודש!


אבל פאק-איט!


היה לי כיף, היה לי טעים, והזוגי ואני נהנינו מאוד!


 


הגענו הביתה ופשוט נרדמתי חבוקה בידיים שלו.


כמה טוב לסיים ככה יום...


 





היום בלילה הוא נוסע למצוא לנו דירה בדרום. תאחלו לנו בהצלחה.

נכתב על ידי בועון~קטנה , 4/8/2012 08:55  
הקטע משוייך לנושא החם: טו’ באב-חג האהבה
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  בועון~קטנה

בת: 32




465
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , חינוך , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבועון~קטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בועון~קטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)