לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

7/2013

אנו סובבים בשתי דרכים שונות יום ולילה לאורכן


אנחנו יחד, באהבה, בחברות, בהרפתקאות החיים....

אבל מטבע הדברים אנחנו פוסעים בדרכים אחרות. כל אחד מאיתנו והמסלול שלו. 

אנחנו יחד, חיים יחד, יוצרים יחד: מציאות, משפחה, הנאה, תמיכה הדדית....

אבל בו בזמן כל אחד מאיתנו עושה את דרכו והמהמורות שונות הן במהותן והן בעיתויין.....

 

כאשר החלטנו, יחד, אחרי הכנה של כארבע שנים, שאני באמת יכולה סוף סוף לעזוב את העבודה - לא ידענו על המחלה האורבת לבתו של השותף שלך.

השותף שלך....אני בעצם קוראת לו "אשתך". ככה מערכת היחסים ביניכם כמעט מההתחלה. 

אוהבים, משלימים זה את זה בתכונותיכם הכמעט הופכיות זה לזה...רבים בלי סוף וצומחים יחד. 

לא מכירה הרבה שותפויות כאלה, ומשפחתו הפכה להיות גם משפחתנו. ילדיו....ילדינו. ילדינו....ילדיו.

 

יצאתי לחופשי ומייד בתנו ילדה, ומייד אחר כך חלית במחלת הנשיקה. החודשים הראשונים של חירותי היו נפלאים אבל כרוכים בטיפול ועזרה...

רק התחלת להתאושש, וגם אני....ואז נחתה עליהם (ועלינו) המכה: בתו חלתה במחלה ממארת. 

וכך מהיום למחר, עם הטיפולים האגרסייביים והניתוח המסובך....הוא נעלם לך.

כבר שמונה חודשים שהוא לא בעבודה (לאחרונה החל לחזור קצת) ולא בחייך.

כל העול של העסק נפל עליך, גם היבטים של העבודה שהוא מצטיין בהם ולך קשה איתם.

פיזית ונפשית אתה מתפקד שם לבד - ויותר מאשר פיזית, נראה לי שהקושי הוא נפשי. הגעגוע לביחד שלכם, לתמיכה ההדדית.

ולאורך כל היממה - הדאגה הנוראית לילדה, שהיא גם בעצם שלנו. 

והתקופה קשה, גם מהבחינה העסקית. גם אובייקטיבית זו תקופה קשה, כלכלית. והעסק סובל, לפחות יחסית להצלחה שהיתה בשנים קודמות.

 

ומצד אחד אתה לגמרי תומך במהלך שלי, ובתהליכי הצמיחה שלי....ומצד שני אינך באמת מבין אותם.

גם ככה אתה לא ממש טיפוס של חפירות והתפלספויות ושאלות קיומיות...... ועכשיו אתה בכלל לא במקום נפשי או רגשי מתאים להשתתף איתי במסע הזה.

 

אז כן, אדבר איתך....כשאבשיל לכך. כשארגיש שאתה גם בשל לכך. אבל כרגע אני מרגישה שאני לבד בקטע הזה.

לא כי נטשת, לא כי אתה מתנגד, אלא כי לא מתאים כרגע להכביד עליך עם דברים כאלה.

זו תחושת הבטן שלי ואני מכירה אותך לא מהיום. 

 

וכפי שידעתי מתי הרגע הנכון השבוע להתלבט איתך לגבי ההרשמה ואופן התשלום המומלץ לתכנית המאמנים בחורף הקרוב, וקבלתי ממך בדיוק את התשובות שהייתי צריכה.....כך גם אדע - אני מאמינה ומקווה - מתי הרגע הנכון לדבר על חיי החדשים בכלל. מה אתה מרגיש לגביהם, מה אתה חושב, ממה אתה חושש......

 

ובינתיים אני כאן תומכת בך - עוזרת גם עם היבטים שונים של העסק,

מקשיבה הקשבה מלאה לכל מה שאתה מביא הביתה בסופו של כל יום, 

יחד איתך תומכת בשותף ובמשפחתו

אני כאן.

נכון שאני עוברת תהליכים משלי, אבל אני כאן איתך ובשבילך.

 

והיקום דואג לנו בינתיים

 

 

נכתב על ידי , 19/7/2013 08:49   בקטגוריות מערכות יחסים, אהבה ויחסים  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-21/7/2013 17:02




51,121
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)