לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

11/2013

רגע קטן של נחת


בששי אחרי צהריים בתי התקשרה לשאול אם הנכדים יכולים לישון אצלנו, בא להם לצאת.

אני ישנתי ו-T, שבדיוק חזר מהעבודה, ענה לטלפון שלי. 

הוא ענה שמבחינתו סבבה אבל צריך לשאול אותי, כמובן, כי הוא יעבוד בשבת בבוקר ואצטרך להסתדר איתם לבד.

זה לא הסיפור, למרות שכמובן הסכמתי והיה ממש כיף (פרט לעובדה שלמרות שהם ישנו מעולה כל הלילה אני הייתי כרגיל מתוחה - ישנתי בלחץ ובהפסקות וכל הגוף שלי היה מתוח  - או יותר נכון מכווץ - כל הלילה. צריך לעשות משהו עם העניין הזה בכל פעם שהם ישנים כאן!! ).

הסיפור הוא שכאשר הם סיימו את השיחה היא אמרה "ביי, אבא" או משהו דומה, והחכמוד שאל אותה "מי זה אבא שלך?"

והיא ענתה "סבא T הוא אבא שלי. " הוא חייך וקיבל את הידיעה בשלווה, אז היא המשיכה ושאלה אותו אם הוא יכול לנחש מי זאת אמא שלה.

הוא מייד אמר "סבתא" והיא שמחה על גאונותו בהסקת המסקנות, אבל כשהמשיכה ושאלה "איזו סבתא?" הוא ענה "סבתא א'", כלומר אימו של חתני. 

בתי מייד תיקנה אותו ואמרה שלא, "סבתא אמפי היא אמא שלי". 

הקטן לא חשב פעמיים והכריז "לא, סבתא אמפי היא שלי!". 

בתי צחקה ואמרה לו "כן, היא סבתא שלך והיא אמא שלי"

החכמוד ענה לה בכעס: "לא, היא לא אמא שלך, היא שלי, סבתא אמפי היא רק שלי!"

נכתב על ידי , 3/11/2013 16:10   בקטגוריות טעם החיים, מערכות יחסים, משפחה, נכדים  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-6/11/2013 08:01




51,123
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)