לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

11/2013

הקלה


אז תודה לכל המגיבים, אני באמת מרגישה יותר טוב.

לא יודעת אם זה כי אני עדיין תחת השפעת הכדור (כי הוא גם אנטי דלקתי וגם משכך כאבים) אבל איכות חיי חזרה למסלול.

אני עדיין לא מעזה להתעמל או לסחוב לבד בסופר...אבל אני ישנה היטב בלילה (yippy!!) ומסוגלת לתפקד בבית, לנהוג, לשבת בנוחות....ללא כאב.

היום אני נוסעת לבקר אצל הנכדים - בתי לא ממש תרשה לי לאסוף אותם לבד מהגן כרגיל, נראה לי, אלא אם אני מתחייבת לא להרים אף אחד מהם (עכשיו שגם נשמותק הולך, לא צריך להיות איתו כל הזמן על הידיים...) אבל אני רוצה לבלות איתם קצת זמן איכות בכל מקרה.

אולי גם T יעבור אצלם אחרי העבודה. הם ממש ישמחו אם כן, הוא כמעט לא מבקר אצלם בבית.

אתמול ניצלתי את ההקלה בהרגשה, יחד עם העובדה שלא יצאתי מהבית, לסדר שתיים ממגירות המטבח שהציקו לי לאחרונה (קמח, אורז, פתיתים וכו' באחת ואבקת אפייה, סודה לשתיה, פופקורן, בורגול וכו בשנייה) . הנה הן בגאווה רבה...




 

בשאר הזמן ראיתי טלוויזיה או קראתי.....וכאן אני חייבת להעלות משהו שקשור לקריאה שלי.

הספר שאני קוראת עכשיו נקרא "50 גוונים של אפור" ואני קוראת אותו במקור (באנגלית) שבה לשם יש משמעות כפולה "50 shades of grey" על שם גיבור הסיפור ששמו קריסטיאן גריי. בעברית משחק המלים של הכותרת הלך לאיבוד. לא נורא.

ראיתי את הספר הזה על המדף הרבה זמן לפני שהחלטתי לקנות אותו, והבנתי שהוא כנראה רב מכר, וזאת בלי לקרוא עליו לפני כן ובלי לדעת על מה מדובר. אולי זאת היתה טעות. 

סביר להניח שלו ביררתי על זה קודם, לא הייתי קונה. לא כי אני פוריטנית חלילה, רחוק מזה, אבל הייתי מבינה שמדובר ברומן ארוטי בכיוון הסאדו/מאזו מסוג רדוד למדי, ונראה לי שהייתי מוותרת.

כאשר התחלתי לקרוא (ועדיין כאב לי נורא המותן) ועדיין לא החלו תיאורי המין המפורטים הרגשתי מייד שמבחינת רמת הכתיבה מדובר ברומן "למשרתות" כמו שאמא שלי היתה אומרת. מסוג הספרים שכמעט לגמרי הצלחתי לפספס עד כה ברשימת הקריאה המפוארת שלי.

אבל משום מה המשכתי לקרוא, אולי כי זה היה קל וקריא.... ואז גיליתי בעצם במה מדובר אבל בשלב זה כבר לא יכלתי לעזוב את זה.

יש משהו בתיאור מפורט כל כך של יחסי מין, ובמיוחד כאשר הם מהולים בסכנה ואלימות - שמצד אחד מושך נורא ומצד שני דוחה נורא. 

ועכשיו נראה שאני אקרא אותו עד הסוף. לא יודעת לגבי שני הספרים הבאים בטרילוגיה (עכשיו הבנתי שזו טרילוגיה) אבל את הספר הזה כנראה לא אפסיק באמצע. מעבר לסקרנות של "מה יהיה אחר כך?" (שעכשיו שהבנתי שזו טרילוגיה אז היא מתחילה להתפוגג, כי כנראה שברור שמערכת היחסים מתפתחת וממשיכה מעבר לספר הנוכחי) הספר מגרה ברמות!

בלי בדיחות על חשבוני (לקרוא רומן ארוטי סאדו/מאזו תוך כדי כאבי תופת במותן....חה חה ) בבקשה, אבל מעניין אותי לדעת אם עוד מישהו קרא את זה ומה דעתכם. 

טוב, אני יודעת שזה מבלבל הקפיצות האלה מסבתאות לגריאטריה רפואית לאסטרולוגיה ואימון ולסקס סאדו/מאזו....אבל זו אני וזה היומן שלי ואין מה לעשות נגד זה. בריאות שלמה לכולם

נכתב על ידי , 13/11/2013 09:39   בקטגוריות בריאות, סדר וניקיון, ספרים, סקס, סיפרותי  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-20/11/2013 09:17




51,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)