לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

11/2013

טיול פקקים הלוך ושוב


הבוקר בשמונה התקשרה בתי ואמרה, שצלצלו מהגן (כן, הילדים בגן כבר משבע, והיא היתה כבר בעבודה!) כי נשמותק לא מרגיש טוב.

האם אני יכולה לנסוע לקחת אותו ולהיות איתו כמה שעות?

אז את שיעור ההכרות של הפילאטיס הזיזה לי המורה ממחר להיום בשתיים עשרה ורבע, כך שידעתי שאני פנויה עד אז.

יצאתי מייד (למזלה הייתי כבר אחרי הקפה - הראשון) והשתלבתי בחדווה בפקקי הבוקר. 

נסיעה רגילה מכאן לגן לוקחת לי כעשרים דקות.

בשעת בוקר נפלאה זו אמר לי ה-waze שזה ייקח 50 דקות. 

יש משהו מאד מרגיע בעובדה שאתה יודע כמה זמן זה ייקח, מתי אתה אמור להגיע, ואין מה להילחץ או להתעצבן : זה מה יש!

שמעתי רדיו ("נכון להבוקר" בגלי צה"ל ) ונזכרתי שוב למה אני שונאת לשמוע חדשות. 

משום מה לא העברתי למוסיקה, כמו שאני תמיד עושה...

התלבטתי אם לקחת את נשמותק אלי הביתה או אליה. בסוף החלטתי שאליה, במיוחד אם הוא מרגיש לא טוב - למה לו לבלות ברכב בפקקים???

בחצי הדרך קבלתי טלפון נוסף מהבת, שהתקשרו מהגן - נשמותק התאושש, אין צורך לקחת אותו הביתה. 

"את בטוחה?" שאלתי בהיסוס, "אני כבר בחצי הדרך לשם...."

היא היתה בטוחה. אם הוא מרגיש טוב עדיף לו בגן, בשגרה, בפעילות, עם הילדים....היא צודקת.

עשיתי פרסה (דבר ש-waze, דרך אגב, לא מכיר) והתחלתי בדרכי הביתה.

שתי דקות לפני שהייתי אמורה להגיע לגן, הגעתי הביתה. 

זה היה טיול פקקי בוקר הלוך ושוב...

גם זו חוויה.

שיעור ההכרות בפילאטיס יתחיל בעוד 25 דקות, ועד אז ישבתי על ניתוח מפת הלידה (אסטרולוגית) של החברה של בני. לבקשתה, כמובן.

לפני כמה דקות בתי התקשרה לומר שאכן נשמותק מרגיש מצוין.

אז הרבה בריאות והמשך יום נפלא ....לכולנו חיוך

נכתב על ידי , 19/11/2013 11:41   בקטגוריות בריאות, משפחה, נכדים, פעילות גופנית  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-22/11/2013 09:54




51,122
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)