לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

12/2013

אז פילאטיס.....


טוב, אז הייתי כבר בשלושה שיעורי פילאטיס (מכשירים , אבל זה שילוב של מכשירים ורצפה) פלוס שיעור הכרות אחד פרטי.

לא יודעת מה דעתי.

מצד אחד - נראה שיש שיפור במצבי (אבל זה יכול להיות גם בזכות הדיקור והטווינה שאני מקבלת פעם בשבוע מהרופאה הסינית שלי...)

מאותו צד - אני באמת מפעילה שם שרירים שלא יוצא לי להפעיל בחדר כושר או בבריכה, לא משנה מה אני עושה.

מצד שני לא תמיד אני מרגישה שהתנועות מתאימות לבעיות הספציפיות שלי (כאלה שגורמות לכאב חד במותן או לדוגמא אתמול: בברך) ולא כל המורים (יש גם את מנהלת הסטודיו וגם מורים אחרים) אחידים ברמת ההקפדה והמעקב הצמוד שהם עושים לכל אחת...

מהצד הראשון - תמיד אני נורא תפוסה באותו ערב ולמחרת אבל יומיים אחרי השיעור זה כבר משתחרר

ומהצד השני  אני משלמת אקסטרה על השיעורים האלה כאשר אני כבר משלמת מנוי שנתי לקאנטרי קלאב (שנותן שיעורי פילאטיס רצפה אבל טרם ניסיתי אותם)...

לא יודעת

נותרו לי ב"כרטיסיה" שלושה שיעורים, ובסופם כנראה אחליט אם אני ממשיכה או לא.

אולי בינתיים אנסה בכל זאת את השיעורים בקאנטרי.

או - כמו שחגית הציעה ברוב טובה - פלדנרייז (שגם זה יש לי בקאנטרי, כלול במנוי)

בקיצור - לא יודעת עדיין. 

יש רגעים שאני בעננים שמצאתי משהו שממש קולע בול

ויש רגעים שאני משוכנעת שזה לא בשבילי...

נכתב על ידי , 5/12/2013 18:18   בקטגוריות בריאות, פעילות גופנית, התלבטות  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-15/12/2013 19:32




51,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)