תמיד אנחנו מקטרים על ספק שירות כזה או אחר, ובצדק גמור, אז חשבתי שמן הראוי גם לשבח כאשר זה מגיע .
שנים שאני מנויה בבזק בינלאומי כספק האינטרנט שלי.
נדמה לי שכבר הזכרתי מספר פעמים את השירות הטוב שלהם, את ההיענות המהירה וגם את רמת המחירים הסבירה.
מכל הספקים תמיד הייתי הכי מרוצה מהם, והנה השבוע שוב קבלתי הוכחה שזה לא סתם נדמה לי.
קבלתי מייל מבזק בינלאומי שמבצע אנטי וירוס/אנטי ספאם שקבלתי מהם (תמורת 8 ש"ח בחודש) עומד לפוג ומהחודש הבא אשלם עבורו את המחיר המלא (כ-16 ש"ח לחודש). על זה מגיע צל"ש בפני עצמו, כי רוב הספקים לא מיידעים על כך.
ניצלתי את ההזדמנות כדי להתקשר אליהם ולוותר על השירות (ממילא יש אנטי וירוס חינמי בכל המחשבים שלנו).
נציגת השירות שענתה לי (ממש מהר) לא התווכחה, ביקשה בנימוס שאמתין על הקו כדי שהיא תסיים לבצע את פעולת הביטול, ואישרה שהנה בוטל השירות ויופסק החיוב.
כיוון שכבר הייתי איתה על הקו, שאלתי אותה אם אפשר לעשות משהו עם המחיר (המופרז, לדעתי) שאני משלמת על כתובת IP קבועה (שיש לי בגלל מצלמות אבטחה שהתקנו בבית). המחיר היה כ-25 ש"ח, והוא מייקר מאד את סך העלות לבזק בינלאומי.
נציגת השירות היתה חביבה מאד, אמרה שבוודאי ניתן לבדוק את הנושא ושהיא מעבירה אותי לשירות הלקוחות.
נציג נעים הליכות לא פחות ממנה ענה לי (מהר מאד) בשירות הלקוחות, שמע את בקשתי וביקש שאמתין דקה או שתיים בזמן שיבדוק אותה.
שניהם, דרך אגב, ביקשו לוודא לאיזה מספר טלפון לחזור אלי במקרה שהשיחה תתנתק חלילה.
תוך דקה הוא חזר אלי והציע להוריד את עלות כתובת ה-IP הקבועה ל-15 ש"ח. כמעט חצי.
בעוד אני מודה לו מאד, הוא הציע (ביוזמתו) לבדוק אפשרות להוזיל בכלל את עלות המנוי של בבזק בינלאומי.
תוך דקות ספורות הוא הוזיל בחמישים אחוז את סך החבילה שלי, כולל כתובת ה-IP הקבועה, וכולל האנטי וירוס/אנטי ספאם שכרגע ביטלתי, ללא עלות נוספת וללא הגבלת זמן, כולל גם שירות פרימיום (לטיפול מרחוק במקרה של תקלה) שוב ללא עלות נוספת וללא הגבלת זמן.
בתום השיחה קבלתי מייל המפרט את התכולה ואת המחיר של כל מה שהציעו לי.
הנציג גם טרח לציין באיזו חשבונית אתחיל לראות את המחיר החדש, כדי שאדע מתי לצפות לכך.
בקיצור - צל"ש.
חייבת להזכיר שלא הייתי לקוחה חדשה שצריך לפתות ולא איימתי בעזיבה....סתם התקשרתי לבטל שירות מיותר...
כל הכבוד והלוואי ששאר הספקים היו מתנהלים ומתנהגים ככה.