כפי שתעיד העדרותי מהבלוגיה בשבוע שעבר, תקלות האינטרנט המשיכו גם לאחר שינמוך רוחב הפס שלנו ל-20 מגה.
בהתחלה היו נפילות קצרות ואחריהן ניתוקים של שעות
ובסוף במשך יומיים גם לא היתה רשת וגם לא היה לנו קו טלפון בזק בכלל.
בגלל החג הטכנאים התמהמהו מלהגיע, וגם אלו שהגיע קצרה ידם מלהושיע.
בינתיים התחלנו ליצור קשר עם הוט, אבל לפני שנזמין את הקו (דאבל בלבד: אינטרנט + טלפון) רצינו שיספרו לנו מה המינימום רוחב-פס שהם מתחייבים אליו.
מה זאת אומרת?
בבזק טוענים, למשל, שאם הם מקצים לנו 15 מגה, אז בפועל זה מקסימום 15 ומינימום 5 או 10 מגה.
אם מדובר ב-30 מגה אז זה בין 20 ל-30 מגה
100 מגה - מדובר במינימום של 80 מגה וכדומה.
בהוט הם לא מבינים למה אנחנו רוצים לדעת זאת, ואין להם תשובה.
הם מעבירים אותנו מנציג לנציג וממנהל למנהל, שכל אחד מהם חוזר אלינו תוך יממה או יותר (אם בכלל)...
ובאופן כללי נראה שהם לא מעוניינים בלקוחות "נודניקים" שרוצים תשובות על שאלות או התחייבויות כאלה ואחרות.
אז למזלה של חברת בזק, עדיין אין עם מי לדבר בהוט ועוד לא עברנו.
ביום ששי הגיע טכנאי חיצוני (לא עובד בזק!), החליף כבלים ועוד חלקים בלתי ידועים בארון הסעף או במרכזיה (לא אצלנו בבית בכל מקרה)
ומאז יש אינטרנט ויש טלפון ועדיין לא היו ניתוקים.
אנו עוקבים בדריכות.
המשך יבוא.
במקביל אנחנו בתכתובת מול פניות הציבור של בזק לגבי פיצוי על כל החודש+ האחרון והשנה האחרונה בכלל, בה היינו כביכול במהירות 30 מגה ואז 40 מגה ובפועל לא הגענו לזה מעולם, חווינו הרבה ניתוקים - אבל לא התלוננו: כי למי יש כוח וזמן לחכות שעות על הקו בכל פעם?
וגם נאלצנו להשקיע בכל פעם בנתב (ראוטר) חדש עקב השדרוג.
הם רצו לתת לנו חודש חינם, אחרי המכתב הראשון הם הסכימו לחודשיים חינם....ואנחנו כמובן לא מסתפקים בזה.
לאחר מכתב התלונה השני, התבשרנו כי חודשיים חינם זה כל מה שהם חושבים שעליהם לתת לנו כפיצוי,
ושוב הם טוענים שניתן לשדרג אותנו בחזרה ל-40 מגה (למרות ששני טכנאים מנוסים קבעו במפורש שהקו שלנו אינו מסוגל לשאת זאת!).
נראה לאן זה יגיע בסוף...
אולי לתביעה משפטית ממש.....