לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

3/2015

הבריאות שלי


לא נראה לי שעדכנתי כאן מה קורה איתי בתחום הבריאותי בזמן האחרון - הייתי עסוקה יותר עם T ועם הכאב שלו וההחלמה שלו.


אבל בתקופה הזאת עוברים על הגוף שלי כל מיני דברים ואני חייבת לטפל גם בהם.


ראשית גיליתי כבר כשהיינו על החוף בגואה שכנראה מתפתח לי שוב קטרקט - הפעם בעין ימין. נדמה לי שעל זה כבר כן כתבתי. וגם על הגילוי שחלה היפרדות של הזגוגית בעין הזאת.


בינתיים אין החרפה - לא ב"שטח המת" שיוצר הקטרקט (כלומר זה עדיין לא מפריע לי ברמות שצריך כבר לנתח) וגם לא בכמות ה"זבובים" או "חוטים" שמטיילים לי מול שדה הראייה כל הזמן. יש רק אחד, וחלק מהזמן אני אפילו לא שמה לב אליו.


 


בנוסף החלה איזה תופעה נשית/גניקולוגית שהדאיגה אותי, הייתי אצל הגניקולוג - שהגיב בהלימה מלאה לתחושות שלי - ולקח ביופסיה של רירית הרחם. את התוצאות של הבדיקה אקבל באמצע החודש הבא....עד אז נושמת וממתינה בסבלנות. באותה נשימה (של הגניקולוג) הוא המליץ לי להפסיק כרגע לקחת את כדורי ה-HRT שהתחלתי לקחת לפני כמה שנים כדי להקל על תופעות גיל המעבר....getting old is a bitch....עצבני ויש לי הרגשה שחלק מהתופעות האלה (גלי חום וכו) כבר מתחילות לחזור, ובגדול.....


 


ובלי קשר לכלום, הופיע לי לפני כחודש משהו בחיך, חשבתי שזו אפטה אבל היא לא עברה למרות כל טיפולי האפטה השונים שקיבלתי גם מקופת חולים וגם מהרוקחת המהממת שלי. בנוסף התחלתי להרגיש רגישות כלשהי בשן שקרובה להיכן שממוקם הגוש הזה שצמח לי על החיך. רופא המשפחה אמר שלדעתו אני צריכה מרפאת פה ולסת אבל אין סיכוי שאקבל תור בטווח זמן נורמלי אז הוא הפנה אותי בינתיים לרופא אף אוזן גרון. אה?


קבלתי תור לשבוע אחרי כן, וה-א.א.ג גם הוא אמר לי כמובן שצריך מרפאת פה ולסת. אין מנוס. קבלתי תור ל-20/8. כן כן בעוד 5 חודשים! לא הגיוני בעליל, נכון?


כבדרך אגב אמר ה-א.א.ג הנכבד שאולי אעבור גם אצל רופא שיניים, אולי הוא יוכל לתת לי "עזרה ראשונה".


האמת - גם את רופא המשפחה שאלתי אם אולי כדאי לי לפנות לרופא שיניים, אבל הוא לא חשב כך. 


כעת, עם התור באוגוסט ל"פה ולסת" והערת ה-א.א.ג על רופא השיניים, החלטתי שמה יש לי להפסיד? והתקשרתי לרופא השיניים. 


הוא שמע את תלונתי וביקש שלפני שאגיע, אעבור במעבדה ואביא לו צילום פנורמי של הפה שלי.


הגעתי אליו ביום חמישי - והוא הראה לי בצילום שבשן ה"רגישה" שסמוכה לגוש המוזר, היה טיפול שורש - ובחלק העליון של התעלה יש איזושהי בעייה - כנראה דלקת - אזור שמופיע בצילום בצבע שחור...הוא גם בדק את הגוש והכריז שהוא פשוט מוגלתי! טוב, זה נשמע יותר פתיר מאשר גוש בלתי מזוהה....


בכל מקרה הוא הפנה אותי למומחה לטיפולי שורש, שיבדוק בעזרת מיכשור משוכלל מה קורה שם בתעלה - ואם זה אפשרי, ייתקן את מה שניתן לתקן ויפתור את הבעייה, ואם זה לא אפשרי - יהיה צורך בעקירת השן וביצוע שתל.


איי! איי! גם בפה וגם בכיס בוודאי, אבל לפחות נראה היה שאני בכיוון. קבעתי מייד תור למומחה טיפול השורש ליום ראשון ....ואצלו, לאחר צילום נוסף ובדיקה של חמש דקות (ומאתיים וחמישים ש"ח) הוא אמר שהשן שבורה ואין מה לעשות בצד שלו, יש אכן לעקור אותה - ולשם כך שאחזור אחר כבוד לרופא השיניים שלי....עצוב 


רופא השיניים ביקש שאגיע קודם כל כדי לקחת מידות לתותב שאצטרך להרכיב לאחר העקירה יאק ולקבל הסבר על התהליך...


אז זה מה שמתוכנן לי היום: ביקור אצל רופא השיניים ואחרי כן תור במכון השינה....אה, כן, דילגתי על העניין הזה אבל ה-א.א.ג הפנה אותי גם למכון שינה. נחירות (והתעוררות מהן) וכו'. מרגישה מאד גריאטרית אבל אין מה לעשות.


צריך להקשיב לגוף - לא רק לתחושות שקשורות לרגשות אלא גם לתחושות שמבשרות על בעיות פיסיות לשון


עדכונים בהמשך ויום אביבי קצת קריר ונפלא לכולם פרח

נכתב על ידי , 30/3/2015 09:08   בקטגוריות בריאות, שחרור קיטור  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-31/3/2015 08:07




51,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)