לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

5/2015

גיביתי את הבלוג....


מבשרי השחורות מביניכם כבר העבירו לי את המסר: ישרא ייסגר בקיץ. 

ליתר ביטחון וידאתי שהבלוג שלי מגובה, והעליתי עותק שלו גם על ענן (google drive במקרה שלי)

אין ספק - עצוב - אבל יהיה עצוב עוד יותר אם אתם תתפזרו לי לכל עבר.

יש לי כארבעים קבועים (מתוכם כותבים באופן שוטף פחות מ-20 ועוד חמישה שישה כותבים מידי פעם)

אין לי מושג כמה קוראים יש לי. 

אין לי מלים לתאר מה הבלוג הזה והקהילה שנוצרה עבורי בעקבותיו עשה עבורי. כמעט 3 שנים של כתיבה אחרי שנים של שתיקה חנוקה....

משהו בי השתחרר.

כמו לכתוב יומן. יותר טוב מלכתוב יומן כי התגובות שלכם שדרגו את החווייה. 

מצאתי כאן חברים אמיתיים - נכון את רובכם לא פגשתי ולא אפגוש - אבל זה חלק מהעניין. עדיין אתם מכירים חלקים בי שאנשים רבים בחיי אינם מכירים.

נוצר פה מרחב מאד אינטימי. מרגישה מאד קרובה אליכם. לחיים שלכם. ללבטים שלכם. לשמחות ולצרות שלכם.

לא הייתי רוצה לחשוב שאם הפלטפורמה תיעלם - תיעלמו לי גם אתם.

יש אלטרנטיבות ברשת....

עדה כותבת ב-wordpress ולא הפסקתי לרגע לעקוב ולקרוא אצלה, אני התחלתי לכתוב במקביל ב-bloger (כאשר פחדתי שישרא ייסגר בפעם הקודמת) והפסקתי...

אפשר להמשיך להיות בקשר. 

הייתי רוצה לחשוב שאפשר. 

הצורך לכתוב לא קשור לאתר כזה או אחר. הקשר החברי שמצאנו אלה אצל אלה גם הוא לא קשור....

ימים יגידו אבל לא נראה לי שאפסיק לכתוב כשישרא יסגור את דפיו.......מה אתכם? 

נכתב על ידי , 5/5/2015 18:44   בקטגוריות הקשבה, זמן איכות, חברים/חברות, ישראבלוג בסכנת סגירה, כתיבה, מערכות יחסים, תחביבים  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-10/5/2015 11:59




51,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)