לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

7/2015

זה היום, זה היום :)


היום בחמישה לשלוש אחר הצהריים בני וכלתי מגיעים לביקור מחו"ל. 


עד עכשיו האצתי בזמן שיעבור מהר - כדי שיגיעו.


מעכשיו אני מאיצה בו להאט - יש לי רק 15 יום איתם, וגם זה ודאי לא נטו.


מתרגשת לקראת המפגש, החיבוק. בעיקר החיבוק - כי למרות שאנחנו בקשר רציף בסקייפ ובווטסאפ - החיבוק הוא זה שחסר. 


 


היום אני גם מסיימת עם האנטיביוטיקה - ובסך הכל ההתאוששות מהשתלת השן עוברת די בסדר. יש עדיין לחץ (לפי דעתי השן שליד השתל נלחצת יותר ממה שצריך, ואולי אני אפילו מזהה סטייה קלה....אוף!) ואני עדיין אוכלת דברים רכים וקרים - אבל זה צפוי. בסוף השבוע יוציאו לי את התפרים ו...עוד שבוע גג נראה לי שזה כבר יהיה מאחורי. עד לשלב הבא (שאינני יודעת מתי הוא צפוי). 


 


אני קוראת לתקופה הזאת "בשן ועין" - כי אני עסוקה בהשתלת שן וניתוח הקטרקטלשון


מקווה ש...עד סוף הקיץ כבר אהיה כמו חדשה. 


 


אתמול והיום אנחנו עסוקים בבישולים (T מבשל ואני עוזרת לו בהכנות וניקיונות). כש-T מתרגש הוא עוד יותר מבשל. 


אבל זה סבבה כי בנוסף לבני וכלתי יגיעו גם בתי עם המשפחה כדי לראות אותם, ואבא של כלתי יגיע כדי לקחת אותה אליהם הביתה (הזוג הצעיר החליטו להתפצל לחלק מהביקור כדי שכל אחד מהם יספיק להיות מספיק זמן עם הוריו) - אז יש מי שיאכל את כל המטעמים האלה. וגם נאכל מזה בימים הקרובים.


 


סיימתי להעלות את כל השירים שלי על מסמך word וגם ניגנתי את כולם ווידאתי שהאקורדים מסומנים כמו שצריך מעל כל שורה....


את חלקם אני ממש ממש אוהבת. חלקם סתם...אבל גם הם שלי. 


אולי אשמיע אותם לבני וכלתי (בני כבר שמע אותם מתישהו, אני זוכרת. לפני כמה שנים...). 


הפרוייקט הבא - לכוונן את הצ'לו.....


 


המתאמנת שלי סיימה 15 מפגשים והגשתי לה את שאלון ההשלמה למילוי לקראת המפגש ה-16. בגלל שאני עדיין בהתמחות, במפגש ה-16 אני צריכה לעשות מעין שיחת השלמה (גם אם זו השלמת ביניים והמתאמנת תמשיך לבוא) - שאחריו היא תחליט אם להמשיך, והתעריף אמור לעלות. אין לי מושג מה היא תחליט ומה היא תוכל לשלם. היא היתה מופתעת שכבר היו לנו 15 מפגשים. צחקתי ואמרתי שהזמן טס כשנהנים והיא אישרה. דואגת לה. אימון סאטיה זה תהליך דמוי ספיראלה. בכל פעם שחלה התפתחות או פריצת דרך, מתגלות שכבות חדשות - והיא נמצאת כרגע באיכס כזה, איכס שבעקבות ההישגים. וקשה לשמוע ש"אין ברירה, חייבים לעבור דרך האיכס כדי להגיע לצד השני" - במיוחד כאשר במקביל אתה מאמין בשיטות ניו אייג' שמספרות שאפשר לדלג על האיכס ולברוא ישר מציאות נהדרת, בלי להתבוסס .......


ובכן, גם אני חושבת שחשיבה חיובית ובריאת מציאות זה דבר אפשרי ונהדר  אבל מניסיוני יש דברים שאי אפשר לדלג עליהם. 


קודם כל אתה צריך להכיר את עצמך, את מה שמנהל אותך - ועם ההיכרות, ניתן להתחיל לשחרר אחיזות....

נכתב על ידי , 27/7/2015 10:25   בקטגוריות אימון, זמן איכות, ילדים, מוסיקה, משפחה, אופטימי  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-5/8/2015 07:26




51,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)