לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

9/2015

חלומות #3


ממש לפנות בוקר חלמתי חלום מוזר.

בחלומי נסעתי לאימון שלי (שבאמת מתקיים היום) ברמת השרון, וכמובן שכאשר אני מגיעה זה לא נראה כמו המקום האמיתי שבו אני מתאמנת, תמיד זה ככה בחלומות. זה נראה יותר כמו אזור של בילוי או אפילו אזור נופש כזה בסגנון אמריקאי - הרבה בקתות עץ יפות כאלה....אבל זה ברמת השרון, יותר נכון בקצה של רמת השרון.

אני מגיעה לשם ופתאום אני רואה בנות מקבוצת המנטורינג שלי שם, ואני שואלת מה הן עושות שם - והן אומרות "מה, לא קראת את ה-whatsapp?" ואני מבינה שפספסתי הודעות whatsapp ושכנראה מתקיים מפגש היום ולא האימון האישי שלי. 

אנחנו כבר אמורים להיכנס (לאחת מבקתות העץ, שם ייערך מפגש המנטורינג) אבל אני (כמובן!) חייבת לשירותים, אז אני הולכת לשירותים (כלומר - מתעכבת עוד יותר). 

בדרך לשירותים אני שמה לב שבבקתה ליד, שנראית כמו מסעדה או בית קפה, יושבים T והשותף שלו ע' ועוד כמה אנשים בפגישה עסקית, ואני חושבת לעצמי שכל הזמן הזה הוא חשב שהפגישות האלה מתקיימות בהרצליה, וזה בעצם רמת השרון (במציאות הוא בכלל נפגש איתם בתל אביב....לשון )....

 

בשירותים קורית לי תאונה קטנה (לא אכנס כאן לפרטים) וזה לוקח לי יותר זמן להסתדר ולצאת - 

 

וכשאני יוצאת לכיוון הבקתה למפגש המנטורינג כולם כבר בפנים, ובחוץ מחכים לי כמה מאמנים בכירים (מאלו שליוו אותנו בקורס האימון המקורי) - ואחת מהן אומרת לי שהיא צריכה לעשות לי **** (מונח כביכול-אימוני-כלשהו-שהומצא-בחלום-ולא-קיים-באמת) כי אני עוברת ###### (לא ברור מה) ואני מרגישה תסכול גדול ומצוקה גדולה עוד יותר....

ואז התעוררתי.

 

אין לי מושג מה החלום הזה מסמל...

פרט לעובדה שאתמול נסעתי עם הורי לירושלים למסיבת הפרידה של אחי ממקום העבודה שלו והייתי חייבת לשירותים אבל אחרנו ולא רציתי לפספס עוד מהנאומים והברכות (והסרטון ההיתולי המקסים שהעובדים הכינו לו) אז המשכתי להתאפק עד הסוף ....נבוך

נכתב על ידי , 8/9/2015 09:29   בקטגוריות אימון, חלומות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-9/9/2015 17:50




51,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)