לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

1/2016

ניצחון קטן ומתוק


לפני שנתיים המחשב הנייד שלי התחיל לעשות בעיות. עלה לאט, עבד לאט, נתקע מדי פעם.... זוכרת שזה היה במקביל לבעיות שהיו גם בישרא ולא תמיד ידעתי ממה זה נובע. בצר לי חיפשתי כל מיני תוכנות ותוכניות לאבחון ותיקון או ניקוי המחשב ומערכת ההפעלה, ובין היתר מצאתי איזו תוכנה של חברת iobit בשםAdvanced SystemCare 7 PRO. קיבלתי עליה המלצות חמות, רכשתי אותה והתקנתי אותה... ללא תוצאות עד כמה שיכולתי לראות. בדיעבד התברר שהדיסק של המחשב עמד למות והוא זה שגרם לתקלות. החלפתי דיסק ושכחתי מכל העניין. 


בלי ששמתי לב קיבלתי אז עוד שניים או שלושה מיילים לגבי עוד מוצרים מבית iobit שהם העניקו לי אז בחינם וכלל לא הורדתי ולא התקנתי. המיילים בג'ימייל משורשרים ולא שמתי אליהם לב בכלל.. במייל שכן קראתי היה כתוב 1 year subscription דהיינו מנוי לשנה. את זה הבנתי כלשונו. לשנה. אחת.


עברו שנתיים מאז, ובינתיים גם קבלתי מתנת יום הולדת מוקדמת מ-T, מחשב נייד חדש, שבן דודי הביא איתו כשביקר אצלנו בחודש שעבר. 


ואז הגיע מייל על חידוש אוטומטי של המנוי השנתי (התברר שהוא היה רב שנתי והתברר שהיה מסומן להם באיזה checkbox סמוי ה"חידוש האוטומטי" הזה) בסך פי 4 ממה ששילמתי במקור על המוצר ההוא, אותו התקנתי אז ובו השתמשתי פעם אחת ולא עוד. תכל'ס כבר ב-2014 לא השתמשתי בו על המחשב ההוא כי הלך לי הדיסק והתקנתי הכל מחדש ואת המוצר הזה כלל לא טרחתי להתקין. 


זה קומם אותי. מוצר שלא עזר לי, שלא התקנתי שוב, שלא ביקשתי (עד כמה שידוע לי) לחדש את המנוי עליו באופן אוטומטי וגם....עוד 3 מוצרים שהם דחפו לי "בחינם" שעכשיו הם גובים עליהם! 


כתבתי לחברה (מי שמנהל את הנושא עבור iobit זו חברת avangate), הסברתי את המצב וביקשתי שיפסיקו לי את המנוי ויחזירו לי את מה שגבו השנה. החיוב התבצע דרך paypal אז פניתי אליהם גם דרך paypal.


לאחר יום או יומיים קיבלתי מהם מייל בחזרה שהם רואים שפתחתי גם פניה ב-Paypal, ושכל עוד יש פניה פתוחה ב-paypal הם לא יכולים לטפל בבקשה שלי. מה ????????????


עניתי בנימוס אך בתקיפות שאינני מבינה ובבקשה שיבהירו: האם באמת כל עוד לא אסגור את הפנייה דרך paypal אין לי סיכוי לקבל החזר? ומי מבטיח לי שאקבל את ההחזר אם אכן אסגור את הפנייה ב-paypal?


בזמן שהמתנתי לתשובה קיבלתי הודעה בחשבון ה-paypal שלי שהספק דחה את בקשתי. ככה? 


עשיתי הסלמה ב-paypal. הסברתי להם שוב בדיוק את המצב כפי שתיארתי כאן למעלה. paypal פנו לספק והודיעו לו שבינתיים הם מחזירים לי את הכסף אלא אם הוא יסביר להם בדיוק מדוע דחה את הבקשה. 


avangate הבינו שאין להם ברירה כאן, ופנו אלי ישירות בניסיון נואש אחרון - ולגמרי לא מובן: האם אסכים לא לבקש החזר אם הם יאריכו בשנה את המנוי שלי? מה? לא קלטתם שאין לי בכלל את המוצר שלכם מותקן (שלא לדבר על שלושת המוצרים הנוספים שמעולם לא הורדתי ולא התקנתי ואשר בחוצפתכם גביתם גם עליהם)? שאין לי בו צורך? 


חזרתי בסבלנות ובנימוס על דברי והם נאלצו להסכים וכספי הוחזר לחשבון ה-Paypal שלי (ומשם אמור להגיע כזיכוי לכרטיס האשראי שלי במהלך החודש הקרוב). סוף טוב הכל טוב. באמת כל הכבוד ל-Paypal על השירות וההתנהלות, לא יודעת אם avangate היו מתרצים לולא עזרתם.


הכסף חזר, והסתובבתי בתחושה של ניצחון קטן ומתוק.


מתנה נהדרת ליום הולדתי שחל .....היום פרח


כן כן היום אני חוגגת יום הולדת - אז היום אמנם התחיל בסידורים ושיגרה (קופת חולים ופיסיותרפיה ל-T, קניה שבועית בסופר) אבל אחרי כן נסענו לקנות לי נעלי ספורט חדשים (תיקון על הקנייה המעצבנת אז עם הנכדים) - ועל הדרך גם ל-T (מבצע של "השני בחצי מחיר"), צהריים במסעדת זוזוברה בכפר סבא (היה ממש מוצלח, יותר טעים מרוב המסעדות האסייתיות שאכלנו בהן בשנים האחרונות) וסייסטה נהדרת אחריה....אני כל הזמן מקבלת מסרונים וטלפונים ממשפחה וחברים - בכמויות - וזה ממש מחמם את לבי. אתמול הבנות במנטורינג חגגו לי, מחר נחגוג כאן עם בתי, בעלה והנכדים, מחרתיים עם חברינו א' ו-א', בשלישי עם ע' וכ' ואולי גם עם אחי וגיסתי... וכן הלאה....יהיה כנראה שבוע של חגיגות.


באמת קמתי הבוקר עם תחושה עמוקה של הכרת תודה על חיי ועל כל מה שיש לי. חיוך

נכתב על ידי , 28/1/2016 19:39   בקטגוריות צרכנות, ביקורת, יום הולדת  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-2/2/2016 18:04




51,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)