לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

11/2016

סדנת כתיבה יוצרת


 

סוף סוף התחלתי סוף סוף כתיבה יוצרת.

זה מתקיים בספריית היישוב, סוף סוף לימודים קל"ב.

המנחה היא סופרת שלא הכרתי. מהמפגש הראשון התרשמתי שהיא, והדרך בה היא מלמדת, מוצאת חן בעיני.

 

הקבוצה גדולה יחסית ומאד מגוונת. יש שם פנסיונרים וילדים שעכשיו סיימו צבא או חזרו מהטיול שאחרי. וכל מה שבאמצע. גברים ונשים. אהבתי.

 

כבר במפגש הראשון היא נתנה לנו תרגיל, של כתיבה אוטומטית (במשך 7 דקות) ומייד אחרי כן עוד 2 דקות לעריכה.

 

היא מאד עודדה אותנו למחוק. למחוק משפטים, למחוק מלים. לזהות את המילה שבה הכי התאהבנו - ודווקא אותה למחוק.

אהבתי.

אחת הרעות החולות שלי היא כתיבת יתר. רוצה ללמוד לקצר. לתמצת. לוותר על התפל ולהישאר עם העיקר.

נראה לי שהיא יכולה לעזור לי ללמוד לעשות את זה.

 

היה ממש כיף סוף סוף להתנסות במשהו כזה, שאני בעצם מחפשת כבר כמה שנים.

עוד יותר כיף שבאה איתי גם חברתי מ' ונשתתף בסדנא ביחד.

 

ויש כבר שיעורי בית.....

 

וגם כאן

נכתב על ידי , 27/11/2016 17:10   בקטגוריות כתיבה  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-30/11/2016 18:04




51,123
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)