לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2017    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

8/2017

חולה?


ישנתי רע מאד הלילה, הבטן כאבה לי ו"עשתה תרגילים".

בבוקר הרגשתי כבר את הראש, את הסינוסים....

כנראה שאני חולה.

 

בינתיים לא נכנעתי לזה לגמרי, השלמתי את הגיהוץ ועוד מטלות שהיו לי בבית, אבל אחר כך ניסיתי לשבת ולקרוא והכאב העמום הזה בראש אותת לי שאני באמת לא לגמרי בסדר.

 

נהייה לי קר, והעליתי את המזגן ל-26 מעלות. שרק ייבש את הלחות המגעילה, ויוריד בכמה מעלות את הטמפרטורה בבית. 

 

במצבים כאלה גיליתי שג'ינג'ר עוזר לי מאד, אבל לפי תפריט ה- DAY TWO אני לא יכולה סתם ככה לאכול ג'ינג'ר (מקבל ציון C-), אז בדקתי מה אפשר להוסיף לזה כדי לקבל ציון A. 

 

אז אפשר להוסיף ל-20 גרם ג'ינג'ר 15 שקדים ולקבל ציון A-, וזה "יעלה" לי 199 קלוריות. ואז גיליתי שאפשר להוסיף ל-20 גרם ג'ינג'ר שתי כפות גדושות של גבינה לבנה 5%, גם זה מקבל ציון A-  וזה "עולה" לי רק 153 קלוריות.

בחרתי באפשרות השנייה. 

 

הערב נסע לאחי להיפרד מהורי שטסים מחר, ואני מאד מאד אשתדל לא להדביק אותם, אם מה שיש לי מדבק בכלל.

 

לפני כן נעבור בדירה של בתי, להאכיל את החתולה שלהם. כל השכנים שבדרך כלל עוזרים להם עם זה נסעו לחופשה גם הם, או עברו דירה בכלל, והם נתקעו בלי בייבי סיטר לחתולה. 

זה די תיק לנסוע במיוחד להרצליה בשביל זה, בחיים לא הייתי מבקשת מהם לעשות זאת עבור החתולים שלי. אבל הם ביקשו ואנחנו יחסית פנויים יותר מהם, ומה לא עושים בשביל הילדים. 

 

מקווה שהמחלה הזאת לא תתפתח יותר מדי, אם כי אם כבר לחלות - אז השבוע. כשאין לי יותר מדי מטלות והתחייבויות. 

לפעמים הגוף מפתח מחלה כדי להתנקות, כדי להכריח אותך לנוח. אולי אני צריכה להבין את הרמז?

 

וגם כאן

נכתב על ידי , 21/8/2017 12:35   בקטגוריות מחלות  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-23/8/2017 09:59




51,074
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)