לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ביורוקרטיה #2


להלן המשך הסאגה מול משרד הרישוי ומול משטרת ישראל:

לאחר שבני שלח לי אמש את מספר רישיון הנהיגה שלו, פניתי הבוקר שוב למוקד משרד הרישוי. 

שוב המתנה ארוכה כמובן לאחר מענה קולי ארוך ומפותל, שבסופו התבשרתי ש.....

למרות שהצטיידתי במספר רישיון וגם במספר זהות, אין הם יכולים להנפיק לבני רישיון חדש אלא אם הוא בעצמו מתקשר אליהם!

אז עזבו את זה שזו חוצפה לדרוש ממישהו שנמצא בחצי השני של העולם בשעות הפוכות לגמרי משעות העבודה של ישראל להתקשר שיחת חו"ל ולהמתין שעות על הקו......

למה לעזאזל נציגי השירות במוקד המפונפן הזה לא יודעים מה צריך לדרוש מאדם שמתקשר לבקש הנפקת רישיון מתוקן? וזו בכלל הטעות של משרד הרישוי שהנפיק רישיונות תקולים ב-2007 ללא תאריך הוצאת הרישיון! הם היו צריכים ליזום הנפקה מתוקנת מחודשת אוטומטית לכולם!!!!!

ביקשתי שהנציגה תעביר אותי למנהל/ת שלה וגם שיחה ארוכה איתה לא עזרה. אין עם מי לדבר במשרד הרישוי. 

מה עשיתי, תשאלו? 

בעלי התקשר דקה אחרי כן והתחזה לבני! זה מה שהרשויות בארץ גורמות לאנשים ישרים כמונו לעשות. לשקר להם.

עכשיו נחכה חודש (!?) לרישיון הזמני (שאולי יגיע ואולי לא), נשלם עליו בדואר, ואז בעזרת השם והוד קדושתו של משרד הרישוי אנחנו מקווים שיונפק לבני היקר רישיון פלסטיק חדש ומתוקן.

 

לגבי המשטרה דווקא היתה לי חוויה מתקנת: 

הגעתי למשטרה בעיר הסמוכה ליישוב שלי. לאחרונה הם עברו כנראה לבניין חדש, הגעתי אליו תוך 11 דקות והיתה חניה חינם בשפע. 

בדלפק היומנאי ישבו שוטר ושוטרת, מאד נחמדים ומאד אדיבים, ולא היה תור.

כנראה מצאתי חן בעיני השוטרת כי ברגע ששטחתי בפניה את בקשתי לקבלת "תעודת יושר" תעבורה עבור הבן, והצגתי בפניה את ייפוי הכוח ששלח לי ותעודת הזהות שלו, היא תפסה אותי ביד, עזבה את עמדתה, לקחה אותי לחדר הרלוונטי (בלי לחכות בתור) ועשתה עבורי את העבודה מול השוטר שישב שם בעמדה. 

היא גם שכנעה אותו שייפוי הכוח, שלא נחתם במעמד עורך דין, ייספק אותו כי אני נראית נחמדה ו"בסדר", ובסופו של דבר אני מבקשת זאת עבור הבן שלי (ולא, למשל, עבור הבעל - שעם זה לפעמים יש כנראה בעיות). היא דאגה לנפק לי גם תעודת יושר "רישום פלילי" למרות שאין לי צורך בכך ("אותו מחיר, מה אכפת לך?" קרצה לי, שהרי זה לא שירות שבכלל עולה כסף). 

כאשר היא ראתה שהחותמת על הטופס חלשה מדי, דאגה למצוא חותמת חזקה יותר, ואף נתנה לי פרטים של נוטוריון שיתרגם לי את המסמך לאנגלית בהנחה ("תגידי שאני שלחתי אותך"). 

תוך פחות משעה מרגע הגעתי למשטרה כבר הייתי בחוץ עם התעודה הנכספת. כל הכבוד לשוטרת (שהדגישה בפני שהיתה פעם מורה)!

 

פניתי לנוטוריון וכבר שלחתי לו את צילום התעודה + תרגום שלי על מסמך word (הוא אמר שייתקן את מה שצריך) ומחר בבוקר אקפוץ אליו לקבל את האישור הנוטוריוני, תמורת כ-240 ש"ח. 

 

לגבי משרד הרישוי....המשך יבוא...

נכתב על ידי , 22/10/2013 19:45   בקטגוריות פלאי הביורוקרטיה, שחרור קיטור  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-25/10/2013 17:51
 



ביורוקרטיה


הפוסט של נ*גה עורר בי חשק לדווח על התנהלות ביורוקטית/שירותית שאני נתקלתי בה לאחרונה.....

כידיוע בני בארה"ב ולאחרונה קנה סוף סוף רכב בעיקר על מנת להתנייד להופעות (או כמו שהוא קורא להן "גיג"ים) עם מערכת התופים שלו או לנסוע לתלמידים שלו ושל חברתו שגרים מחוץ לעיר. 

כאשר בא לבטח את הרכב (לא ביטוח מקיף, חלילה, רק חובה וצד ג') נאמר לו שהוא יכול לחסוך 1/3 מעלות הביטוח אם ימציא לחברת הביטוח את הנתונים הבאים: 

1) הוכחה שיש לו רישיון נהיגה מאז שנת 2000

2) אישור שלא היו לו עבירות תנועה או תאונות

 

כיוון שעלות הביטוח השנתית היא $1500  (!?!?) אין ספק שחיסכון בן $500 הוא משמעותי ביותר (במיוחד לסטודנטים!). 

הילד (עוד מעט בן 30) פנה לאימו (אני, כמובן) וביקש עזרה.

לגבי הרישיון אתרע מזלו והונפק לו רישיון נהיגה בתקופה בה חלה שגיאה במשרד הרישוי ושנת הוצאת הרישיון המקורית לא הופיעה על כרטיס הפלסטיק. גם לי היתה בעייה כזו וביקשתי רישיון חדש לפני כמה שנים, וקיבלתי. 

פניתי באמצע ספטמבר למוקד משרד הרישוי עם בקשתי, הם ביקשו את מספר הזהות של הנער והבטיחו שישלחו רישיון זמני, עליו אשלם כמובן את האגרה, ותוך מספר שבועות אקבל את רישיונו החדש והמתוקן. 

במקביל פניתי דרך האינטרנט למשטרת ישראל בשאלה כיצד ניתן לקבל אישור על העדר עבירות תנועה ותאונות.

כל זה בוצע באמצע ספטמבר. 

שום דבר לא הגיע בדואר ממשרד הרישוי , ושום תשובה לא חזרה אלי ממשטרת ישראל.

בינתיים טלפנתי למשטרה מספר פעמים ולא הצלחתי לקבל תשובות (או שתפוס כל הזמן או שלא עונים או שמוקדן אחד נחמד אמר לי לנסות לפנות דרך מוקד תלונות אזרחים....).

 

היום (21/10) קבלתי טלפון ממשטרת ישראל שהם קיבלו סוף סוף את פנייתי, והינחו אותי לקבל ייפוי כוח חתום מבני וללכת עם זה ועם תעודת הזהות שלו (שנשארה בארץ) לתחנת המשטרה הקרובה למקום מגורי שם אוכל לקבל אישור על העדר תאונות ועבירות תנועה. 

לקח להם יותר מחודש אבל בסוף חזרו אלי. כל הכבוד!!!

ניצלתי את ההזדמנות שאני כבר מתעסקת שוב בנושא הזה וצלצלתי למוקד משרד הרישוי.

שלוש פעמים חיכיתי דקות ארוכות על הקו וניווטתי ביד רמה בין מענים קוליים מגוונים ובכל פעם שהגעתי לנציג אנושי נותקתי.

בפעם הרביעית הפנתה אותי הנציגה למספר טלפון אחר, שם אקבל מידע האם בכלל הגיעה אליהם פניה ממשרד הרישוי להנפיק מחדש את הרישיון. הם, במשרד הרישוי, לא יכולים לברר בעצמם אם הם פנו בעקבות בקשתי לקבלת רישיון מחדש. רק אני יכולה לעשות זאת.

צלצלתי למספר שהם נתנו לי ושם יש מענה אלקטרוני שעל פי מספר הזהות שהקשתי הודיע לי שלא התקבלו ממשרד הרישוי בקשות להנפקת רישיון למספר זהות זה.

חזרתי למוקד משרד הרישוי ושם כאשר סוף סוף תפסתי מישהי, התברר לי שבלי מספר רישיון הנהיגה שלו אין היא יכולה להוציא בקשה להנפקת הרישיון מחדש. 

אז זו הסיבה כנראה שלא קבלנו עדיין את הרישיון. הם שכחו לבקש ממני את מספר רישיון הנהיגה שלו בנוסף למספר הזהות. 

אז עכשיו אני ממתינה שבני ישלח לי ייפוי כוח חתום (עבור המשטרה) ואת מספר הרישיון שלו (עבור משרד הרישוי) ואעדכן בהמשך.....

נכתב על ידי , 21/10/2013 18:49   בקטגוריות ביקורת, שחרור קיטור, פלאי הביורוקרטיה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-23/10/2013 15:41
 



51,122
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)