לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יש לך פה עניין...


הייתי בת 4 או 5 - לא זוכרת כי הייתי שנתיים בגן חובה. 

לגננת קראו שושנה, בזה אני בטוחה, אבל לעוזרת גננת נדמה לי, רק נדמה לי, שקראו ויקי.

ויקי אהבה לשמוע רדיו וכך שמעתי בפעם הראשונה את אריק איינשטיין, עם שלישיית גשר הירקון, שר את "אהבת פועלי הבניין".

זה הזיכרון הראשון שלי מאריק איינשטיין, זכרונו לברכה. 

לימים כשהייתי בצופים העלינו ערב שלם עם התקליט הזה.... התקליט הקסום הזה....

שנים מעטות אחר כך התאהבתי בו בסרט "סלאח שבתי" עם "לי ולך"

כאשר T ואני התאהבנו ליווה אותנו האלבום "סע לאט" ובעיקר "אני אוהב אותך היום"

השיר הזה במיוחד נשמע לנו כמו האידיליה הזוגית....כאשר עוד היינו ילדים ולא היה לנו מושג שכך ייראו חיינו באמת...

כשילדינו היו קטנים קנינו להם את "כמו גדולים" והיום אפילו החכמוד שר איתנו את "אדון שוקו" ו"גברת עם סלים"....

כאשר רבין נרצח בכינו עם "לבכות לך"...

אין סוף לפסקול חיי שאריק שזור בו לאורך ולרוחב ובעיקר לעומק הלב

יהי זכרו ברוך

נכתב על ידי , 27/11/2013 15:10   בקטגוריות אריק איינשטיין, מוסיקה, נוסטלגיה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-2/12/2013 12:21
 



51,122
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)