לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שיגרה ברוכה


האורחים שלנו באו ונסעו ובקושי הרגשתי אותם. היה כיף ממש עם בן דודי ובנו, והיה להם גם כיף לטייל בארץ אחרי שעזבו את ביתנו. נראה לי שבן דודי השיג את מטרתו (או מטרותיו) בנסיעה הזאת: להכיר לבן את ישראל, לבלות איתו זמן איכות לבד ללא אחיותיו הקטנות שביום יום לוקחות את רוב תשומת לבם של ההורים, וגם לחבר את הילד לקרובי משפחתו כאן בארץ.

כשנפרדנו הרגשתי את הקשר הרגשי שכבר נוצר וזה גרם לי להרגיש טוב. הילד אמר שמאד כיף אצלנו בבית. 

השבוע התעסקנו בהכנות לקראת הניתוח של T בשבוע הבא (בדיקות דם, צילום חזה וכדמה)

חזרנו לשיגרת הספורט

אחרי שסרגתי בהצלחה רבה שני צעיפים (אחד לכל נכד) גם החתן שלי ביקש צעיף, אז אני בשלבים התחלתיים שלו.

את הצעיפים של הנכדים סרגתי בשיטת "ימין, שמאל" ועשיתי דוגמא נחמדה של שני צבעים צהוב-כחול לאחד ואדום-שחור לשני. 

חתני ביקש "ימין, ימין" ולמרות שהוא ביקש אפור, אני שוזרת לו קצת שחור כדי לגוון (קלטתם, הוא לא בעד צבעים עליזים).

"הוכתרתי" אצל רופא השיניים וסיימתי את הסאגה של השתלת השן (שמו לי את הכתר)

אימנתי, ניפגשנו עם חברים וגם ארחנו קצת, עשיתי clearway לחברה לקראת סדנא שהעבירה (שאחר כך דיווחה שהיתה הצלחה כבירה)

התניידנו מפלאפון ל-012 מובייל (די, נמאס מהמחירים ובעיקר מהעלויות בעת שהייה בחו"ל וזאת למרות ה"חבילות" שלכאורה היינו אמורים לדעת מראש כמה זה יעלה)

נולדה לנו בת-אחיינית חדשה (לבתו האמצעית של אחיו של T נולדה בת במזל טוב)

ביקרנו אצל הנכדים בחמישי, ובסוף גם ארחנו אותם בששי (כולל שינה עד היום בבוקר) למרות שבמקור היו לבתי וחתני תכניות אחרות

עם כל הפעילות הזאת עדיין בסך הכל היה שבוע די שקט

השבוע מתוכנן להיות בעל יותר פעילות. 

ובעוד 8 ימים...הניתוח

כן - אנחנו מצפים לו וחוששים ממנו

אבל יש עוד קצת זמן....אז בינתיים אתרכז בשבוע הנחמד שמחכה לי 

שבוע טוב

נכתב על ידי , 9/1/2016 17:51   בקטגוריות שגרה זה רע?, אימון, זמן איכות, חברים/חברות, טעם החיים, משפחה, סלולרי, פעילות גופנית, תחביבים  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-12/1/2016 10:15
 



כמה עדכונים


אחרי החגים כבר כאן וחזרנו לשיגרה שלנו. 

חדר כושר, איסוף הנכדים מהגן, בישולים, ספרים, סדרות (כן, כן אני זוכרת שאני חייבת עדיין רשימה של סרטים שאהבתי), בלוגיה כמובן, אימונים (גם מתאמנת וגם מאמנת שוב) ומנטורינג...וכל זה בין לבין החדשות והרעות החולות שקמות עלינו לאחרונה. 

ביום שלישי הארור שעבר אירע אחד הפיגועים ברעננה ממש היכן שהיינו יום קודם - T ואני, בתי וחכמוד! זה לא יגרום לנו להפסיק להסתובב שם, או בכל מקום, אבל זה מפחיד ובעיקר מעציב - ששוב נכנסנו לתקופה של פיגועים, פחדים, שנאה והסתה! ולא אכנס כאן לרקע והסיבות הפוליטיות ואחרות.

 

אני עדיין קוראת את "מלכת היופי של ירושלים" ולמרות שזה מאד זורם ומאד מעניין, יש לי כמה השגות לגבי הסגנון, שקופץ מתקופה לתקופה, מדמות לדמות, ולפעמים מדלג בצורה הזויה על פרטים חשובים (כמו - אחרי שהמשפחה עוברת לדירה בקינג ג'ורג', פתאום מתברר שהם נאלצו לחזור בחזרה לביתם הישן - וזה מסופר לגמרי כבדרך אגב). 

 

לא יודעת אם הזכרתי ששוב נכנסתי למשטר של דיאטה (בעיקר הורדתי לחם, מתוקים ותוספות פחמימיות), כרגיל זה הולך ממש לאט ורק עכשיו (אחרי כמעט חודש) ירדתי את הקילו הראשון. זה מאד קשה כאשר יורדים (במקרה הטוב) קילו בחודש, ואני מאד מקווה שהפעם אצליח להחזיק כמה חודשים....

 

עוד משהו שהחזיק אצלי כמה שבועות אבל נראה לי שאוותר עליו בסוף הוא משטר של no poo אותו הכירה לי voyager  היקרה בפוסט סיכום השנה שלה. במשך חודש חפפתי את הראש עם סודה לשתייה וריככתי את השיער עם חומץ תפוחים - זה דווקא הלך לא רע ואפילו התגברתי על התקופות בהן השיער היה שמנוני נורא, אבל הגעתי למסקנה שזה לא שווה את הטירחה. לא חל שיפור כלשהו במראה או במרקם של השיער שלי, ולא בגירוד הקרקפת (שבגלל זה ניסיתי את התרגיל הזה מלכתחילה) - יש לי נטייה לסבוריאה שאמנם לא התפתחה בינתיים אבל בחודשים האחרונים החל גרד מעצבן שחששתי שיוביל לסבוריאה והייתי מוכנה לנסות הכל. טוב - אז הניסיון הזה כנראה הסתיים ואני חוזרת לשמפו ומרכך. 

 

בשבת עברו כאן המחותנים שלנו, בדרך לאירוע במרכז (הם גרים בצפת), והמחותן שלי עשה מצווה וכיוון לי את הצ'לו. מאז שעזבתי את העבודה אני מתכננת לחזור לנגן גם בצ'לו (אחרי שחזרתי לגיטרה כבר בשנה הראשונה של החופש, ולאחרונה גם לשירים הישנים שאני עצמי כתבתי), חידשתי את המיתרים וקניתי שרף לקשת - אבל בשום אופן לא הצלחתי לכוון את הצ'לו, והמחותן שלי שמע את זה ובהזדמנות הראשונה שיצא לו לעבור כאן, הוא עשה זאת. הוא מורה לכינור אז מכיר היטב כלי מיתר, והוא גם נתן לי כמה טיפים כיצד להתאמן וכיצד להיכנס בחזרה לענינים בלי לגרום נזק (בפעם האחרונה שחזרתי לנגן בצ'לו, פיתחתי דלקות קשות בכתפיים). אז עכשיו יש לי "משטר" חדש - כל יום 10 דקות של נגינה, בהתחלה רק הקשת, לאט לאט גם יד שמאל - סולמות, תרגול של תנועות קשת שונות...ורק אחר כך לפתוח את חוברות התווים הישנות. איזה כיף!!!!

 

ובשבוע הבא אנחנו נוסעים לחו"ל. כבר הרבה שנים שאנחנו חולמים לנסוע לאיי הגלאפגוס והשנה סוף סוף החלטנו לעשות זאת. 

בני טייל שם כאשר נסע למרכז ודרום אמריקה אחרי הצבא, והחוויות שלו שם (והתמונות) עשו עלינו רושם עצום וחשק לנסוע גם. 

 

הזמנו מקומות על סירה (קטנה יחסית, 16 איש) שעושה סיור בין האיים במשך שבוע. 

כיוון שהטיסה ארוכה מאד, החלטנו לחלק את המסע לשניים.

בשבת הקרובה נטוס קודם כל למיאמי, שם נשהה חמישה ימים ונתייר קצת, וגם נתגבר על הג'ט לאג.

בני וכלתי הצליחו לפנות לעצמם כמה ימים והם יטוסו למיאמי מבוסטון לפגוש אותנו.

לקחנו לנו דירת 3 חדרים דרך AIRBNB, שני חדרי שינה, סלון , מטבח, בבניין מטופח עם חדר כושר ובריכה וסאונה וג'קוזי 3 דקות הליכה מחוף הים ב- Sunny Isles Beach. שכרנו רכב, ואנחנו מתכננים לבלות, לנוח, לטייל, קצת שופינג (לא יותר מדי) וליהנות מזמן איכות עם בננו ואשתו.

כך יצא שבילינו עם בתי והמשפחה בתחילת החודש ונבלה עם בני ואשתו בסוף החודש. איזה כיף!

 

משם נטוס לגלאפגוס (דרך קולומביה ואקואדור), נשהה שני לילות במלון על האי Santa Cruz, ממנו נצא לשייט. 

T כבר הצטייד בעוד עדשה למצלמת הקנון המקצועית שלו, וגם רכש מצלמונת לצילום תת ימי. בשייט עוגנים בכל פעם באי אחר מבין קבוצת האיים ויוצאים גם לסיורים רגליים וגם לשנורקלינג (ואולי T יצא גם לצלילות ממש, אם זה יסתדר). 

 

כיוון שהטיסה בשבת לפנות בוקר, והכרזנו שאנחנו לא נארח בששי בערב לארוחה, הודיעו בתי וחתני שאנחנו מוזמנים לאכול אצלם. נראה שהם באמת לא הרגישו נוח עם מה שקרה בפעם הקודמת עם ארוחת הערב, ומחפשים לכפר על כך חיוך.

 

אז נראה לי שזהו - מקווה שיהיה שבוע רגוע - יחסית - למרות שאני לא מהאופטימיים (יותר חושבת על עצמי כריאלית) - מאחלת לרוחות להרגע, להוזים להתפכח, לכוח הטוב והאהבה להתגבר על הפחד והשנאה

וכמו שטליק תמיד מסיים את הפוסטים שלו: תהיו טובים חיבוק

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/10/2015 11:53   בקטגוריות דיאטה, זמן איכות, חופשה, טעם החיים, ספרים, שגרה זה רע?, תחביבים, מוסיקה  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-17/11/2015 19:18
 



רשימת סדרות שראינו / אנחנו רואים


התיישבתי להכין רשימה של
סדרות שאהבתי לראות או שאני צופה בהן כעת. וואלה יש הרבה. אני בדרך כלל לא רואה
יותר מפרק או שניים ביום, בערב לסיום היום לפני שהולכים לישון, אבל לפעמים יוצא גם
פרק בצהריים – איזו אתנחתא באמצע היום. אבל לפעמים אני תופסת יום סתלבט כזה (כמו חמישי שעבר) ורואה כמה פרקים ברצף.


זה לא נשמע הרבה אבל תכל'ס יש
לנו הספק לא רע. אולי בגלל שזה מה שאנחנו רואים – סדרות, לפעמים סרטים – וכמעט אף
פעם לא תכניות (פרט לחדשות) בערוצים 2, 10, 1. לפעמים "עובדה" או למשל
בשבוע שעבר: הסרט על חטיפת מטוס סבנה. אגב הסרט – לולא היה זה סיפור אמיתי לא
הייתי מקבלת את זה כתסריט אמין. כל כך הרבה דברים היו עלולים להשתבש שם...מדהים
שזה הצליח.


טוב, אז לגבי הסדרות, אנסה לסדר אותן לפי איזשהו מדרג איכות, לא בטוח שאצליח.


רוב השמות באנגלית ולא לכולם מצאתי את השם שנתנו לזה בארץ.



סדרות טובות שאנחנו רואים/ראינו ביחד

שובר שורות, הסמויה, סמוך על סול, דקסטר, Luther, Bron, The legacy, Borgen
פאודה, הומלנד (העונה השניה והרביעית בעיקר), בית הקלפים (העונה הראשונה בעיקר),

The knick, Life, the killing, Boss
גיהנום על גלגלים (כל העונות בינתיים), רוקי בלו, ריי דונובן (כולם משחקים מצוין ללא
יוצא מן הכלל והעונה השלישית היא בינתיים הכי מוצלחת), הרשימה השחורה, האישה
הטובה, בלש אמיתי (רק העונה הראשונה), הנעדר, המרגלים של וושינגטון, האמריקנים, המנטליסט, SUITS, rectify, banshee, crisis, dig, 

המפצחת (סדרה צרפתית מצוינת), תא גורדין, השוטר הטוב, the west wing


סדרות "בסדר" שאנחנו רואים/ראינו ביחד:

damages (צלחנו רק את העונה הראשונה בינתיים, המעברים קדימה ואחורה בזמן די מעצבנים)

legends, les hommes de l'ombre , Longmire , Da Vinci's demons
madam secretary,outlander,criminal minds, NCIS
person of interest, prison break, the affair, leverage, dollhouse
quirke, the red road, The fall, awake
show me a hero, white collar, Rome


סדרות שאני רואה לבד: 

a home for the heart, orphan black, devious maids,, orange is the new black,

game of thrones,mad men, masters of sex, parenthood, switched at birth,
revenge,  under the dome (האמת שאחרי שתי העונות הראשונות זה נמאס),

the client list,  brothers and sisters , six feet under, battlestart galactica 

boardwalk empire, the newsroom, queer as folk, looking, skins (אבל רק עונה או שתיים ראשונות), the tudors, weeds, 



סדרות ש-T  רואה לבד:  strike back, Vikings, our world war, chicago PD



סדרות סתם להעביר את הזמן:  

arrow, castle, elementary, daredevil,royal pains,the returned


 


סדרות טובות שגילינו ב-kodi:


American Odyssey  – 

זוהי סדרה חדשה, היתה רק עונה אחת בינתיים. מדובר בחיילת אמריקאית, נשואה ואם לבת, שמשרתת באפריקה ועולה על פרשת שחיתות של ממשלת ארה"ב שכדי לכסות עליה ה-CIA  משמיד יחידה שלמה ומנסה (ללא הצלחה) להשמיד גם
אותה. מרתק ועשוי מעולה.


Power
– ראיתי שתי עונות בינתיים, סידרה על סוחר סמים מצליח בניו יורק
שנקרע בין משפחתו וחברו הטוב השותף עימו לעסקי הסמים לבין  אהובת נעוריו שבינתיים הפכה לתובעת משטרתית
והרצון להפוך את עסקיו לחוקיים. עשוי היטב ומרתק.


the last ship – בעקבות מחיקת רוב אוכלוסיית העולם על ידי וירוס
קטלני, ספינה אחת של חיל הים האמריקאי מנסה לפתח תרופה וחיסון ובדרך נתקלת
במכשולים ואויבים . עשוי היטב. שתי עונות בינתיים.


murder in the first – סדרה משטרתית מצוינת, מתרחשת בסן פרנסיסקו, ראיתי
שתי עונות מצוינות בינתיים.


Paradox
– סידרה אנגלית שמשלבת חקירת משטרה עם מדע בדיוני. מדען חלל מתחיל
לקבל תמונות על אסונות או פשעים שעומדים להתרחש ...יום למחרת. הוא מזמן את המשטרה
שמרכיבה צוות קטן ואיכותי שחוקרים את הפשעים שטרם קרו ומנסים לפענח אותם ולמנוע
אותם כשברשותם רק התמונות.


Proof
– חקירת התופעה של Near Death
Experiences –
חוויות של כמעט מוות – על ידי רופאה שגויסה על ידי מיליארדר גוסס שרוצה לדעת מה
מחכה לו לאחר מותו.


Gotham
–  במסגרת סדרות הקומיקס שצצו לאחרונה כמו פטריות אחרי הגשם, יש סידרה חדשה שמספרת על העיר גותהאם (של באטמן) כאשר ברוס ויין עדיין ילד צעיר והוריו נרצחים. הסידרה מתמקדת בבלש צעיר  ג'ים גורדון (ב"באטמן" הדמות שלו הוא מפקד המשטרה המבוגר) שפועל להשתית חוק וסדר בעיר המושחתת מוכת הפשע.


Narcos
– סידרה על פבלו אסקובר, סוחר הסמים הקולומביני.



 


 אולי בהמשך אכין רשימה של כמה סרטים שלדעתי היו ממש טובים לאחרונה. 


גמר חתימה טובה וצום קל לכל הצמים חיבוק

נכתב על ידי , 21/9/2015 18:29   בקטגוריות פוסט רשימות, תחביבים, תרבות  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-17/11/2015 19:20
 




דפים:  
51,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)