לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אין מנוס - נדרשים עוד הסברים כיצד מגיבים אצלי בבלוג


מסתבר שאין מנוס, חלק מקוראי ישראבלוג מתקשים להגיב כאן בבלוג, כל אחד מסיבותיו הוא, ולכן אחזור על חלק מההסברים שנתתי כשרק פתחתי את הבלוג הזה.

 

הנה הקישורים לכמה פוסטים שכתבתי בזמנו בנושא: 

מדריך לתגובות בבלוג החדש שלי: חלק ראשון: כיצד להגיב אצלי בבלוג דרך גוגל

 

מדריך לתגובות בבלוג החדש שלי: חלק שני: כיצד להגיב אצלי בבלוג החדש כאורח

 

מדריך לתגובות בבלוג החדש שלי: חלק שלישי: כיצד להגיב אצלי בבלוג החדש עם משתמש של דיסקוס

 

היום אני יודעת לומר שהדרך המומלצת ביותר לדעתי להגיב דרך דיסקוס, היא להקים משתמש בדיסקוס.

נכון שלפעמים יש צורך בעת כתיבת התגובה להכניס שוב את הפרטים (אם יצאתי מהמחשב והוא לא "זוכר" אותי),

אבל זה נותן לי אפשרות להקים משתמש בדיסקוס עם שם בדוי, כמו בישרא, עם כתובת מייל חלופי שאני בוחרת.

אני לא חייבת את משתמש הגוגל או הפייסבוק שלי.

 

אני מקבלת את המענה לתגובות שלי ישירות, לאותו מייל חלופי, בלי שאצטרך להיכנס לבלוג המדובר ולבדוק אם ענו לי, כמו במקרה של תגובה כאורח. 

הדיסקוס בכל מקרה "מכריח" את האורח לכתוב שם כלשהו וכתובת מייל כלשהי - אז כל ה"יתרון" של להיות "אורח" מתפספס פה. 

אז כאמור אני ממליצה על הקמת משתמש דיסקוס ספיציפית לצורך התגובות בבלוגים, אבל כל אחד כמובן יבחר מה שנוח לו.

מה אני בעצם אומרת? אל תימנעו מלהגיב רק בגלל קשיים טכניים.... בואו, הקפה עלי ☕️

 

וגם כאן

נכתב על ידי , 24/12/2017 10:39   בקטגוריות תגובות, מדריך למשתמש, דיסקוס  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-22/2/2018 08:17
 



עוד כמה עדכונים


החיילת שלנו ממשיכה במגמת השיפור, לפחות בהתנהלות שלה, קמה בזמן לעבודה ולצבא וגם התפרצויות לא חווינו מאז השיחה איתה.

בששי היא ביקשה רשות להביא חברה טובה ואת החבר של החברה לביקור קצר אחרי הצהריים, וכולנו ישבנו יחד בחצר על אבטיח ועוגות שמרים ש-T אפה והיה נחמד.

ארוחת הערב בששי עברה בנעימים. אני מניחה שנוכחותם של אחי ומשפחתו עזרה בעניין הזה, אבל אולי לא רק.

בשבת הלכנו כרגיל לקאנטרי להתעמל, והזמנו את חברנו א' לצהריים, מאחר ושוב אשתו (גם היא א') בחו"ל אצל אחיה (זה סיפור בפני עצמו, האח בדיכאון קליני והיא מנסה לעזור לו לחזור ארצה.....לקבל כאן את הטיפולים הנדרשים, להיות קרוב אליה, אין לו אף אחד אחר מלבדה).

 

בראשון היה לנו תור לפלסטיקאי (חבר שלנו מהתיכון) שהסיר סוף סוף כמה נגעים שרופאי העור של קופת החולים התמידו בהתעלמותם מהם, ואשר אותנו הם מדאיגים (לי כבר הסירו נגע מסוג BCC  בעבר, ולכן ברור שיש לי נטייה לגדל אותם, ולאח של T היתה מלנומה אז גם הוא בקבוצת סיכון, והגב שלו מלא נמשים חשודים.

 

את שלי שלח הרופא לבדיקות פתולוגיות, ול-T הוא נתן הפניה לצילום נגעים בבית חולים, לבדוק אם יש עוד כאלה שראוי להסיר ולבדוק.

 

בערב היתה לנו כאן פגישה עם מנהל הנכסים שמנהל את הנדל"ן שלנו בארה"ב ונמצא בביקור בארץ

 

בשני T חתם על החוזה למכירת הדירה של הדוד שלו. אז גם הפרק הזה בסיפור עומד להסתיים.

 

אתמול אימנתי , והיום יש לי את האימון שלי - ואחר כך שוב חדר כושר וגם קבעתי לי תור למסאז' שם בקאנטרי. עכשיו שאני חושבת על זה, אולי זה יהיה קצת מסובך עם הפצעונים שנותרו מהסרת הנגעים....אבל הרוב בפנים אז אגיד לה לא לעסות לי את הפנים הפעם, ומה שעל הגוף - היא תסתדר.

 

היום גם תגיע שוב העוזרת החדשה.

 

דיברתי עם העוזרת הקודמת והודיתי לה על כל השנים והבטחתי לה שתקבל את הפיצויים שלה, והיא גם הודתה לי על כל השנים ואמרנו שנישאר בקשר (אנחנו חברות בפייסבוק). עכשיו היא תוכל למצוא דירה או בית קטן יותר ליום שהתפנה, אם תרצה, משהו שיהיה לה יותר קל מהבית שלי.

 

התחלתי בניתוח המפה האסטרולוגית של החיילת (אני לא עוסקת בזה בשוטף אבל למדתי אסטרולוגיה ומדי פעם נחה על הרוח ואני מנתחת מפות לידה של חברים, בני משפחה...) - ואני יודעת שיש הרבה שיגידו שזה קשקוש, אבל עם מה שאני מצאתי בינתיים עליה בכוכבים אי אפשר להתווכח. כולל הבית ההרוס, הפגיעה על ידי האבא, אובדן הבית, החולמנות, התזזיתיות, ההתכחשות למציאות, הבזבזנות...אפילו את האימוץ על ידנו, והתחלה של חיים חדשים עם ערכים שונים לגמרי מאלו שהכירה. ויש גם כמובן הרבה פוטנציאל לטוב ולבניית משהו יציב ויפה - הרבה כשרון ויכולות - אבל זה תלוי בה, כמובן, ברצון שלה ובנכונות לעבוד על עצמה.

 

במפה ראיתי במפורש שהיא חייבת טיפול פסיכולוגי - וכרגע היא לא מוכנה. היא חוששת לגעת בדברים, חוששת לדבר עליהם, חוששת מפגיעה על ידי המטפל/ת עצמו/ה....נסגרת בתוך עצמה. ואני מבינה שאי אפשר ללחוץ. אני מקווה מאד שמתישהו היא תבין שהיא זקוקה לזה כדי לשחרר דברים ולהתחיל לבנות את חייה - ואני מביאה בחשבון שייתכן שזה לא יקרה, או לפחות לא בזמן הקרוב.

 

אבל בסך הכל הענינים די רגועים, ועוד מעט אצא לי לאימון

 

התקלות בישראבלוג עדיין מונעות ממני לכתוב גם שם וגם לא להגיב בבלוגים אחרים. מקווה שהן תיפתרנה...

 

וגם כאן כמובן

נכתב על ידי , 22/6/2016 17:57   בקטגוריות אימון, אסטרולוגיה, החיילת שלנו, סידורים, עוזרת בית, ענייני הנפש, שגרה זה רע?, תגובות, תקלות טכניות  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-26/6/2016 09:24
 



מדריך לתגובות בבלוג החדש שלי: חלק שלישי: כיצד להגיב אצלי בבלוג החדש עם משתמש של דיסקוס


שמתי לב שהפוסט הזה נשכח בטיוטות......אז הנה המדריך האחרון בסידרה - כיצד להגיב אצלי בבלוג החדש עם משתמש של דיסקוס


ההתחלה זהה כמובן :

לאחר שפותחים את הקישור לפוסט רואים בתחתית הפוסט את הפרטים הבאים: כפי שמראים החצים הירוקים שהוספתי כאן, יש כרגע על הפוסט הזה 0 תגובות (באדיבותם הם כתבו על זה גם בעברית וגם באנגלית)

בחלון הקטן למטה כתוב start the discussion ויש ציור עלום של איש אנונימי

ישנן כמה דרכי תגובה, כל אחד לפי בחירתו:

 

אם לוחצים על המילה "התחבר" בצד שמאל למטה נפתח תפריט שמאפשר להתחבר דרך דיסקוס (אפרט בהמשך), פייסבוק, טוויטר או גוגל.

אם בוחרים Disqus, נפתח חלון הזדהות, שבפעם הראשונה צריך ללחוץ על Need an account? למטה בצד ימין

ואז בחלון הבא למלא את הפרטים הבאים: שם, כתובת דוא"ל וסיסמא  ואז SIGNUP

 

 

 

בפעם הראשונה שנרשמים מתקבל מסך כזה:

 

 אתם כבר מזוהים אבל צריך ללחוץ על send verification email כדי לאמת את כתובת הדוא"ל שלכם

 

ולמייל שלכם יגיע מייל לאימות

 

 

אם לא מגיע, יש לבדוק אם הגיע בטעות לספאם...       

 

בתוך המייל יש כפתור אימות כחול. לוחצים על verify…

 

 

ואז נפתח חלון חדש

 

 

שמאפשר לתת לעצמכם כינוי משתמש במערכת דיסקוס. ברגע שלוחצים על SAVE  נפתח החלון המלא של דיסקוס, שבו באמת אין לי כרגע המלצות מה אפשר לעשות, אבל מה שכן חשוב הוא להגדיר כמה דברים בהגדרות (settings) לטובת ההודעות והמיילים. בלחיצה על גלגל השיניים של ההגדרות

 

 

נפתח תפריט קטן

 

 

כאן יש ללחוץ על settings ובחלון שנפתח להגיע ל-email notifications

 

ובחלון שנפתח

 

 

לוודא שמסומנים רק הריבועים האלה:

Enable email: receive emails from Disquis                                                                         

Replies: Receive an email when someone replies to your comments

 

 

זהו, כל השאר צריך להיות לא מסומן, ואז לוחצים על שמירה SAVE

 

ובזה זה נגמר, יש משתמש במערכת דיסקוס, ואפשר להזדהות דרכה כדי להגיב בבלוג.

ב-ה-צ-ל-ח-ה 😊

 

 

וגם כאן

נכתב על ידי , 28/5/2016 16:55   בקטגוריות disqus, google, גוגל, דיסקוס, מדריך למשתמש, תגובות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-28/5/2016 17:47
 




דפים:  
51,074
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)