לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שעון קיץ פנימי


אני שומעת את T בחדר האמבטיה שלנו, מתבוסס בקדחת השחת שלו, שהתחילה בקטן לפני כמה ימים וכעת נותנת בו את אותותיה ביד רמה. 

'עד שלא אדחוף לו את הכדורים בכוח הוא ימשיך לסבול....' אני חושבת לעצמי בזמן שאני מתהפכת במיטה ומציצה לעבר השעון האנלוגי שעל השידה. בלי משקפיים כמובן.

לפי האור בחוץ כבר ממש בוקר, והשעון משום מה נראה כאילו כבר שבע ורבע.

'טוב, שבע ורבע זה כבר ממש בוקר' אני חושבת לעצמי וקמה. 

 

לוקחת את הטלפון מהטעינה ומגלה בו הודעה משמחת: לכלתי נולדה אחיינית קטנה הלילה. אני מאחלת המון המון מזל טוב ורק אז שמה לב שבטלפון השעה שש ורבע.

'אוף' אני חושבת לעצמי, 'זה באג של אנדרויד שוב, או של חברת הטלפונים?'

 

אני מסיימת לצחצח שיניים ולרחוץ פנים, עונדת את שעון היד שלי...ואז מגלה שהשעה שש וחצי גם בו. 😏

טוב.......טעות שלי. כנראה שבאמת הגיע הזמן לשעון קיץ.........

 

וגם כאן

נכתב על ידי , 20/3/2017 08:25   בקטגוריות שיבושים, שטויות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-22/3/2017 08:57
 



see yourself coming or going


אני אפילו לא זוכרת מאיפה המשפט הזה אבל לקח לי זמן להבין (אם באמת הבנתי נכון) הכוונה היא בדרך כלל לראות מישהי אחרת שלובשת משהו שגם לך יש.

 

כיון שאני לא ממש בקטע של אופנה ובגדים מעולם לא התייחסתי לסוגיה הזאת, אבל דווקא השבוע זה קרה לי פעמיים, בהחלט אירוע יוצא דופן.

 

בהלוויה (לא פחות ולא יותר) ביום ששי ראיתי מישהי לובשת סט (גם מכנסיים וגם חולצה) שגם לי יש (מקרייזי ליין, לפני שנתיים).

לא יודעת למה אבל זו היתה תחושה מאד מוזרה, לראות מישהי - שונה ממני, מבוגרת ממני, נמוכה ממני - לובשת את הבגד "שלי". 

 

ולמחרת בחדר כושר אישה אחת לבשה חולצה "שלי" שזה בכלל הפתיע אותי כי קניתי אותה (לפני הרבה שנים) בחנות קטנה בהרצליה (לא רשת אופנה בכלל) ולא היה לי מושג שהתוצרת הזאת נמכרת גם בחנויות אחרות. "אופנת tiffanie's" נדמה לי שקוראים לזה. 

 

מתברר שיש רשת חנויות של Tiffanie's ומוכרים את החולצות שלהם גם במשביר. נו, טוב, אני לא ממש נוהגת לעשות שופינג, כבר אמרתי. 

 

איך אני יודעת? שאלתי אותה. היא שאלה אותי כמה זמן עוד יש לי על המכשיר שהתעמלתי עליו באותו הרגע, ואני ניצלתי את ההזדמנות ושאלתי אותה היכן קנתה את החולצה - כי אלה שאני קניתי כבר מתחילות להתפורר מרוב שימוש, כביסות וכו. 

 

ועכשיו הבנתי טוב יותר את הביטוי הזה, כי זה אכן לא ממש נעים לראות אחרים מסתובבים עם הבגדים "שלי"....

 

וגם כאן כמובן

נכתב על ידי , 15/11/2016 12:42   בקטגוריות שטויות  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-16/11/2016 17:18
 



51,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)