לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

12/2013

אושר צרוף


אושר ילדי (ילדותי) צרוף, רק כך אפשר לתאר את חכמוד ביום ששי האחרון

הילד היה מאושר

הבלונים, המתנות, העוגה (בצורה של "ספידי מקווין" מ-"מכוניות")


כל תשומת הלב היתה עליו

הדוד האהוב שלו, ש"הגיע מאמריקה במטוס" וחגג יחד איתו גם הוא יום הולדת ("אני בן 3 והדוד שלי בן 30")

סבא בישל אוכל טעים

וסבתא הכינה עוגת תותים



כל המשפחה באה לחגוג לו

הילד היה פשוט מאושר

ואנחנו היינו מאושרים איתו

ומאושרים גם כי בני האהוב וחברתו היו איתנו

וגם כי באמת היה אוכל מאד מאד טעים...

 

והוא המשיך להיות מאושר גם למחרת בבוקר, מוקף בכל המתנות (בעיקר מכוניות מסוגים שונים, אבל גם בגדים ונעלים ומעיל...)

 

וזהו

עבר יום ההולדת

חזרנו לשיגרה

אני בשלבים אחרונים (אני מקווה) של החלמה, 

והיום מסתיימת לה השנה האזרחית - ונחגוג אותה בארוחת ערב ביתית כאן עם השותף של בעלי ואשתו

happy new year

נכתב על ידי , 31/12/2013 16:31   בקטגוריות יום הולדת, זמן איכות, ילדות, טעם החיים, משפחה, נכדים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שולה (שם בדוי) ב-2/1/2014 06:24
 



הספירה לאחור החלה


בני ינחת מחר בערב לביקור של שבועיים וחצי, ולמרות שאני עדיין די על הפנים (עכשיו זה בעיקר האף וכל מה שמסביב לו - ראש, עיניים...) ההכנות בעיצומן!

היינו בסופר על הבוקר וקנינו את כל המצרכים שצריך לקראת ארוחת יום ההולדת שאנחנו עורכים לו יחד עם החכמוד בששי ערב.

הוא יהיה בן 30 וחכמוד יהיה בן 3. 

קנינו גם את הדברים האהובים הקבועים שלו, כמו עוגיות מזרחיות של עבדי, חומוס וכו'.

אחרי ש-T יצא לעבודה, הכנתי את הבסיס והמילוי של עוגת התותים המפורסמת שלי, שאין לילדיי יום הולדת בלעדיה.

תמיד בני (ב-26/12) פתח את עונת התותים ובתי (09/03) סגרה אותה (אבל בשנים האחרונות העונה התרחבה קצת).

העוגה עשויה מ-3 שכבות: בצק פריך עדין מאד, מילוי המרכב מפודינג תות מבושל (לא אינטסטנט) במיץ תפוזים, קצף ביצים (כן - דיברו איתי כבר על סכנת הסלמונלה!) וחתיכות של תותים. 

בשנים האחרונות קשה מאד להשיג את פודינג התות לבישול, ולמזלי חברה שלי מצאה לי 3 חבילות ב"טיב טעם", לא פחות ולא יותר, עם תוקף עד 2015, כך שאני מסודרת לשנתיים/שלוש הבאות חיוך.

עד כאן אני מכינה יומיים מראש ושמה במקרר, כך שהבצק סופג לו בנחת נוזלים מהמילוי, מה שהופך את כל העסק לעוד יותר עדין ועסיסי.

לפני ההגשה ממש, אנחנו מקציפים שמנת מתוקה וזו השכבה העליונה, ועליה מסדרים תותים טריים.

אם אספיק  - אצלם אותה לפני שנגיש לשולחן. זו בהחלט עוגה מנצחת.

נראה מה עוד יתחשק לי להכין, אבל את הרוב כמובן יבשל T. 

אני ממש, אבל ממש חייבת להבריא כבר, זה לא לעניין הצינון המעצבן הזה. 

היום החלטתי שאני אוספת את הנכדים מהבן למרות מצבי, מקווה שיהיה בסדר.

מחר אין לי שום דבר מתוכנן פרט לנסיעה לשדה התעופה בערב לאסוף אותו.

ההתרגשות בשיאה - ואני מתה כבר לחבק אותו (ואת חברתו המתוקה שמגיעה איתו). 

חג מולד שמח לכל מי שזה רלוונטי לו.....

 

נכתב על ידי , 25/12/2013 12:02   בקטגוריות זמן איכות, טעם החיים, מערכות יחסים, משפחה, נכדים, אהבה ויחסים, אופטימי  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שולה (שם בדוי) ב-31/12/2013 16:41
 



רשימת מטלות


עדיין חולה.

לא עם חום אבל זיפת. ממש זיפת.

אז הנה רשימת המטלות שלי לשבוע הקרוב.

- להבריא, ומהר!

- להצטייד בבית מרקחת/טבע בכל מיני "מטעמים" לשיפור המצב.

- לקנות מצרכים לאפייה/בישול לקראת בואו של הבן שלי וחברתו בסוף השבוע.

- להייות מספיק בריאה עד יום רביעי כדי לקחת את הנכדים המתוקים שלי מהגן.

- להיות מספיק בריאה, ומהר, כדי לחזור לפעילות הספורט שלי.

- להתחיל ללמוד רוסית עם האפליקציה שהורדתי לסלולרי.

- להתחיל סוף סוף לקרוא את הספר של אשכול נבו שיושב אצלי כבר כמה שבועות.

- להבריא

- להבריא

- להבריא

נכתב על ידי , 23/12/2013 09:56   בקטגוריות בריאות, פוסט רשימות  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-24/12/2013 16:37
 



לדף הבא
דפים:  

51,121
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)