לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

12/2017

אין מנוס - נדרשים עוד הסברים כיצד מגיבים אצלי בבלוג


מסתבר שאין מנוס, חלק מקוראי ישראבלוג מתקשים להגיב כאן בבלוג, כל אחד מסיבותיו הוא, ולכן אחזור על חלק מההסברים שנתתי כשרק פתחתי את הבלוג הזה.

 

הנה הקישורים לכמה פוסטים שכתבתי בזמנו בנושא: 

מדריך לתגובות בבלוג החדש שלי: חלק ראשון: כיצד להגיב אצלי בבלוג דרך גוגל

 

מדריך לתגובות בבלוג החדש שלי: חלק שני: כיצד להגיב אצלי בבלוג החדש כאורח

 

מדריך לתגובות בבלוג החדש שלי: חלק שלישי: כיצד להגיב אצלי בבלוג החדש עם משתמש של דיסקוס

 

היום אני יודעת לומר שהדרך המומלצת ביותר לדעתי להגיב דרך דיסקוס, היא להקים משתמש בדיסקוס.

נכון שלפעמים יש צורך בעת כתיבת התגובה להכניס שוב את הפרטים (אם יצאתי מהמחשב והוא לא "זוכר" אותי),

אבל זה נותן לי אפשרות להקים משתמש בדיסקוס עם שם בדוי, כמו בישרא, עם כתובת מייל חלופי שאני בוחרת.

אני לא חייבת את משתמש הגוגל או הפייסבוק שלי.

 

אני מקבלת את המענה לתגובות שלי ישירות, לאותו מייל חלופי, בלי שאצטרך להיכנס לבלוג המדובר ולבדוק אם ענו לי, כמו במקרה של תגובה כאורח. 

הדיסקוס בכל מקרה "מכריח" את האורח לכתוב שם כלשהו וכתובת מייל כלשהי - אז כל ה"יתרון" של להיות "אורח" מתפספס פה. 

אז כאמור אני ממליצה על הקמת משתמש דיסקוס ספיציפית לצורך התגובות בבלוגים, אבל כל אחד כמובן יבחר מה שנוח לו.

מה אני בעצם אומרת? אל תימנעו מלהגיב רק בגלל קשיים טכניים.... בואו, הקפה עלי ☕️

 

וגם כאן

נכתב על ידי , 24/12/2017 10:39   בקטגוריות תגובות, מדריך למשתמש, דיסקוס  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-22/2/2018 08:17
 



על עוקבים ומעקבים....בבלוגיה &#128521;


כבר חשבתי שסיימתי עם פוסטים טכניים ואינפורמטיבים, אבל בכל זאת משהו משך את עיני והיה חשוב לי לומר:

את הבלוג שלי אני כותבת בבלוגגר/בלוגספוט של גוגל בכתובת הזאת ופוסטים חדשים מתפרסמים שם.

בוורדפרס (wordpress) יש לי רק גיבוי של כל הפוסטים הישנים שלי מישראבלוג מהתקופה שטרם התחלתי לכתוב בבלוגגר.

אני אומרת זאת, כי ראיתי שחלק מכם נרשמתם למעקב על הבלוג שלי בוורדפרס, אבל אני לא מפרסמת שם פוסטים חדשים.

עוד דבר - פתחתי בטור הימני של הבלוג שלי רשימת קריאה עם קישור לכל הבלוגים שאני מנויה אליהם בצמוד למועד שבו הם עדכנו פוסט לאחרונה.

וכמובן חוזרת ומזכירה שכדאי לפרסם כל פוסט - לא משנה באיזה אתר כותבים - גם בדף הקהילה בלוגר בשפת הקודש

אז כמו שטליק תמיד אומר: אני סיימתי, תהיו טובים 🤗

נכתב על ידי , 22/12/2017 17:30   בקטגוריות בלוגיה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-23/12/2017 21:19
 



כשמזיזים את הגבינה


כמובן שאני מדברת על הספר "מי הזיז את הגבינה שלי?" מאת ספנסר ג'ונסון, שבלי קשר למה אני חושבת על הספר או כיצד הוא כתוב, הפך למטבע לשון המתאר מה קורה כאשר נוצר פער בין מה שאנחנו מצפים מהמציאות לבין מה שקורה בפועל.

בעצם החיים שלנו מתנהלים בתוך הפער הזה כל הזמן.

ורבים מאיתנו (מי יותר ומי פחות) עסוקים בפער, במה היה צריך להיות, מה אמור להיות, ובעיקר "למה?" הדברים הם לא כפי שאני רוצה שיהיו.

כרגע המציאות היא שישראבלוג עומד להיסגר, ומעניין לראות איך כל אחד מבלוגריי האהובים מגיב לכך.

 

חלק מכם קודם כל דואג למצוא דרך לשמר את כל החומר הכתוב לו בבלוג, ובמקביל מחפש פתרון חלופי בדמות אתר בלוגים חדש. מודה ומתדווה - גם אני בחבורה הזאת (למרות שיש לי "פור" כי התחלתי לפרסם כאן בבלוגספוט במקביל לישראבלוג כבר לפני שנה וחצי, עדיין יש לי כמעט ארבע שנות פוסטים בישראבלוג שחשוב לי לשמור...).

 

חלק מכם קודם כל מתאבלים, מתעצבנים, נותנים לעצמם להרגיש את הכעס ואת העצב ואת העוול שנעשה לנו בכך שמכבים את האור ומעלימים את החיים שתיעדנו כאן, את הקשרים בינינו (בתגובות), את התמונות שהעלינו, אבל הלבטים שהבענו....

 

חלק מחכים ש"מישהו" יפתור את זה, שתהיה התארגנות ומישהו יציל את האתר, יעביר את התכנים לשרת אחר או לפלטפורמה אחרת, יעשה עבורנו את העבודה. חלקנו אפילו מוכנים לשלם עבור זה.

 

וודאי ישנן עוד ועוד תגובות וזה הגיוני ואנושי - ובאמת, כמישהי שכותבת בישראבלוג מעל לחמש שנים ומרגישה שזה בית, שזו קהילה תומכת ומחבקת ולעיתים מאתגרת - קשה לי אפילו לדמיין איך מרגיש מי שכותב כאן מההתחלה.....עצוב 😢

 

בכל מקרה, לכל אלה מביניכם המתלבטים האם להקים בלוג ב-wordpress או bloger.co.il (שהוא אתר בלוגים ישראלי) או כאן ב-www.blogger.com המכונה גם blogspot......

אני ממליצה על blogspot או blogger (שני G) גם כי הוא יושב על גוגל - לא משהו שעומד להיעלם, ובואו נאמר שאם גוגל ייפול אז הבלוגים שלנו הם הצרה הכי קטנה של העולם.....😉

 

וגם כי רק כאן (בינתיים) מצאתי את האופציה להוסיף את מערכת התגובות המצויינת DISQUS שניתנת להוספה לבלוג, ומאפשרת מענה ספציפי לכל מגיב :

ב-wordpress וב-bloger.co.il וגם ב-blogger/blogspot ללא DISQUS מערכת התגובות נוראית: או שלא מקבלים חיווי כלל כאשר מישהו מגיב לפוסט, או - אם מסמנים V שרוצים לקבל חיווי על תגובות, אז מקבלים את כל התגובות של כולם. זה מציף את הדוא"ל, ואין לך מושג מתי בעצם ענו לתגובה שלך.

 

חוץ מזה, אם מישהו לא קרא את הפוסט האחרון של טליק עם עוד כל מיני טיפים מועילים לשמירת תוכן הבלוג שלכם - ממליצה בחום.

 

יום נפלא לכולם

 

קישור לפוסט הזה ב-blogspot

נכתב על ידי , 7/12/2017 11:04   בקטגוריות ישראבלוג נסגר  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-24/12/2017 12:35
 



לדף הבא
דפים:  

51,074
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)