לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

10/2012

מתחילה להרגיש את החופש


גם בגלל המחלה, שהשביתה את שירותי הסבתאות שלי

וגם בגלל מזג האוויר - שלמרות ששוב חם, הבקרים והערבים/לילות קרירים ונעימים....

הפלוריפונדיה בגינה שלי התמלאה בן לילה בפרחיה הצהובים הפעמוניים בעקבות ימי הגשם הספורים...

(זו לא הגינה שלי, זו תמונה שמצאתי באינטרנט - לנו אין דשא)

וכיוון שלא צריכה מזגן, והחלונות פתוחים - יכולה לשמוע את כל שפע הציפורים בחוץ, הברווזים והתרנגולות של השכנים...

יכולה לישון עמוק בצהריים כי לא צריך לקום לנסוע לקחת את נכד הגדול מהגן...

מרגישה יותר טוב, פיסית, אבל עדיין תחושה של החלמה - לא כואב כלום (מרגישה טיפה את הגרון) אבל הראש עדיין כבד...

ואולי מה שהכי נתן לי את התחושה שהנה אני באמת בחופש - לא עובדת אבל גם לא נדרשת כסבתא במשרה מלאה

זו השיחה עם בתי היום...

כאשר אמרתי לה שאני מרגישה יותר טוב אבל אחרי שחזרתי מהסופר הרגשתי על הפנים

היא אמרה - לא נורא, תנוחי, וזה דווקא טוב, זה דווקא בסדר ...

והתכוונה לכך שהיא מצאה כנראה את הדרך להעביר את אחר הצהריים עם שני הילדים לבד בלעדי

ומצאה בזה אפילו משהו טוב...

וכל כך שמחתי, אפילו אם בעוד כמה ימים היא תשווע לעזרה שוב..זה כיף שמכורח הנסיבות היא מצאה דרך חיובית...

וכאשר אמרתי שאני מתגעגעת, אמרה שגם היא ושניפגש בקרוב

אני אמרתי "אולי מחר" והיא אמרה "ביום ששי" - כאילו אין לה בכלל ציפיות שאתייצב אצלה השבוע...

כנראה שבדיוק ברגע הזה התחלתי להרגיש את החופש

והלכתי לישון שעה וחצי כמו פעם...

נכתב על ידי , 30/10/2012 16:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-1/11/2012 08:00
 



כנראה זה תורי להיות קצת חולה


התעוררתי בשבת בבקר עם תחושה ברורה של התקררות על גבול השפעת! 

הגיוני מאד שהנכד הגדול הדביק אותי (הוא עשה זאת יפה כל כך בכל השנה שעברה) - או שפשוט שינויי מזג האוויר עשו את שלהם.....

משעה לשעה המצב החמיר והבנתי שזהו זה - אין לי מה להילחם בזה, אני חולה וצריך להיכנע ולהתמסר.

כפי שתמיד קרה עוד כאשר עבדתי - חליתי ביום שבו אינני חייבת לטפל באף אחד או להתייצב בשום מקום - וכך אינני מפריעה לסדר יומו של איש. 

אני רואה שגם עכשיו כאשר אני חופשיה מעבודה (אך לא מהתחייבויות ומטלות, כמובן) - הקו הזה ממשיך.

עוד בערב שבת ארחתי את הזוג הצעיר עם הנכדים, וכבר בשבת בבקר פרקו הוירוסים כל עול. יפה מצידם שחיכו קצת.

אז טוב...זה גלש גם להיום ולא אוכל לטפל בנכדים במצב כזה, אז זה כבר לא כל כך מתחשב מצידי (מצד המחלה)....אבל זה מה יש, כמו שאומרים

במקרה היה לבעלי ולי תור לקופת חולים הבקר, שקבענו מראש כדי לבקש בדיקות דם:

עבורו - כדי לראות מה מצב המחלה שלו, תפקודי הכבד וכו

ועבורי - כדי לדעת לבטח אם יש לי או אין לי נוגדים למחלת הנשיקה (EBV) ומה מצב תפקודי הכבד שלי על הדרך. 

אז על הדרך גם כן נתתי לרופא לבדוק לי את הגרון, ריאות וכו - למרות שהיה לי ברור (ואכן כך היה) שמדובר בשפעת או צינון או משהו כזה

בעוד שלושה ימים נקבל את תוצאות הבדיקות, ובינתיים אני נחה 

תמיד כאשר אני חולה אני מבינה שהגוף שלי כנראה צריך קצת לנוח, ואז אני מתמסרת לעניין הזה (בדרך כלל).

בתי תצטרך להסתדר (מחר זה תורה של חמותה לבוא לעזור, ואולי עד יום שלישי ארגיש טוב...)...וזה גם בסדר. הגיע הזמן שנוריד את מינון, כבר אמרתי , נכון? הגוף שלי (או היקום) החליט שהוא לא סומך עלי מספיק לעשות זאת בעצמי....אז עשה זאת בשבילי.

רפואה שלמה לי (ולבעלי שמתחזק והולך)

שבוע טוב

נכתב על ידי , 28/10/2012 10:43  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלה@ ב-29/10/2012 20:19
 



שבוע לא רע בכלל


השבוע הראשון המלא של השגרה......

ביום ראשון בתי באה אלינו עם הילדים אחה"צ - במקום שאצטרך לנסוע אליה - וזה היה ממש נחמד. בא לי לבקש ממנה לעשות זאת בכל יום א (היום החופשי של בעלי) כדי שלא אצטרך להשאיר אותו לבד כאשר אני עוזרת לה עם הנכדים. 

ביום שני זה היום של חמותה, שבאה לעזור לה עם הילדים - אז זה היום שאני עושה לי תכניות משלי. הפעם היה לי תור קוסמטי כזה או אחר במכון שקרוב למקום עבודתי לשעבר, אז קבעתי עם החבר'ה מהעבודה שאוכל איתם צהריים. היה כיף לראות את כולם (התכוונתי באמת כשאמרתי שאני עוזבת את מקום העבודה אבל לא את החברים שלי שם). היה פחות כיף לראות שהמקום הולך מדחי אל דחי - שוב מפוטרים, שוב רה ארגון בלתי הגיוני לחלוטין, שוב סיסמאות נבובות...כל כך שמחה שאני כבר לא שם.

ביום שלישי התעמלתי בבקר בקאנטרי ונפגשתי עם חברה לכוס קפה אחרי כן - היה ממש טוב. התחלתי לעשות כמה תרגילי בטן חדשים, וביחוד שרירי הבטן התחתונה שלי ממש תפוסים! אחרי כן נסעתי לבתי לעזור עם הנכדים, וכך גם ברביעי אחה"צ. היה ממש בסדר, גם הם נכנסים לשגרה כלשהי - לפעמים אני משחקת עם הנכד הגדול, לפעמים מטפלת בקטן - וכך אחר הצהריים עובר לשתינו בכיף בלי יותר מדי לחץ או בלגן. 

ביום חמישי שמרתי על התינוק אצלי בבית בזמן שהיא עבדה כמה שעות - אז בקשתי ממנה למצוא סידור לאחה"צ כדי שלא אצטרך בנוסף גם לנסוע אליה באותו היום (אכן אני משתדלת לשמור על עצמי ועל כוחותי). היא קבעה עם חברה שבנה חבר של נכדי הגדול - אבל במקום להקל עליה זה רק הכביד. הגדול נהיה פתאם "דביקוש" ל"אמא אמא" ורצה רק לשבת עליה, והתינוק היה זקוק לה כמובן (אוכל כל שעתיים עדיין) - וזה היה קשה.

מתישהו היא תצטרך ללמוד להתנהל עם שניהם לבד....זה לא יהיה פשוט, אבל כולנו עשינו זאת. לא? זה כיף שאני יכולה לעזור, אבל לא אמשיך להגיע אליה כל יום אחה"צ לתמיד.....

קבעתי לעצמי להתחיל להוריד מינונים ....אחרי 3 חודשים.....אחרי שיעברו דירה..... מקווה שאצליח. 

בכל אופן בחמישי אחה"צ הספקתי להיות בסופר ולבשל.... (כי לא נסעתי אליה)

ביום ששי התעמלתי שוב בקאנטרי - ובצהריים הם באו (חתני, בתי והילדים) וגם בעלי היה בבית והיה כיף גדול. 

סוף סוף הם סגרו עם שיפוצניק שמתחיל לעבוד על הדירה החדשה שלהם ביום ג השבוע, אז אולי תוך חודשיים הם יוכלו כבר לעבור.....

מגיע להם שתהיה להם דירה משלהם....ומגיע לנו לנסוע רק 10 - 15 ק"מ כדי לבקר אצלם ולא 30.....קריצה

 

היום שוב התעמלתי - רק אירובי , לא צריך להגזים....

שבוע לא רע בכלל.

בעלי עובד 3-4 שעות ביום, מאד חלש עדיין ומאד מתעייף, ולקול נדנודי מקפיד לא להגזים . קשה לו. הוא רגיל להיות כל כך פעיל...

בעוד כשבוע נראה לי שכדאי לו לעשות שוב בדיקת דם לראות מה מצב הנוגדנים ....האם המחלה מאחוריו באמת

בסוף החודש יש לו תור להומיאופט בתל אביב שאמור (לפי אחרים שהיו אצלו ) "להקים אותו על רגליו" מהחולשה שאחרי המחלה. אדווח אם זה נכון. נראה בכלל באיזה מצב הוא יהיה עד אז.... יש מדווחים שעם מחלת הנשיקה החולשה נשארת גם שנה אחרי.....אוי ואבוי. מקוה שלא

זהו בינתיים. מחר מתחיל שבוע חדש. שבוע טוב

נכתב על ידי , 20/10/2012 18:11  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של eftomdob ב-17/2/2013 10:15
 



לדף הבא
דפים:  

51,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)