לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2013

יש לי יום הולדת


היום יום הולדת

היום יום הולדת

היום יום הולדת לאמפיארטי

חג לי שמח

וזר לי פורח

היום יום הולדת לאמפיארטי

 

כילידת סוף ינואר תמיד (אבל תמיד) הייתי בסכנה של להיות חולה ביום הולדתי

נראה לי שיותר מחמישים אחוז מימי הולדתי נחגגו תחת שפעת, אנגינה ושאר כולירות של חורף

וגם השנה אני עדיין חולה, למרות שמאתמול חל סוף סוף שיפור קל במצבי 

ואני מקווה שאני כבר בדרך להחלמה

 

אז לא חגגנו עדיין

לא ראיתי את הנכדים כבר מעל לשבוע

נאלצתי לבטל בילויים עם חברות ועם משפחה

בקיצור - אני עוד חייבת לי חגיגות יום הולדת ברגע שאהיה בריאה

ומאחלת לעצמי שנה בריאה וכיפית - שנת חופש אמיתית 

כיאה למי שעשתה סוף סוף את הצעד לפני כמה חודשים

ועזבה את מקום עבודתה 

ויודעת שמגיע לה לשמוח וליהנות ולקטוף את הפירות של כל העבודה

שהשקעתי במשך כל השנים

מזל טוב לי!

נכתב על ידי , 28/1/2013 10:27  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-2/2/2013 09:51
 



מלכודות נגיפיות קטנות וחמודות


או במלים אחרות - נכדים!

בפעם השלישית החורף הזה (נראה לי) אני חולה. והפעם האחרונה היתה רק לפני שבועיים/שלושה. 

אני ישנה כמו שצריך, אוכלת כמו שצריך, מתעמלת, אין לי מתח בחיים - אני חיה את החיים הטובים.

איך בכל זאת אני כל הזמן חוטפת?

לדעתי זו התשובה - אני סבתא! הם כל הזמן חולים, אז גם אני כל הזמן חולה.

הנגיפים שהם מעבירים לי שונים מאלו שהתרגלתי וכמעט התחסנתי אליהם במשרד, 

ולכן אני חוטפת - שוב ושוב.

הפעם זה שיעול מעצבן, ראש דואב וכבד, ובשעות הערב גם כאבים בכל הגוף וצמרמורת (תחושה של חום אבל בלי חום).

לפני שבועיים זה היה צינון מטריד וכבדות בחזה.

אחרי כמה ימים זה חולף אבל לוקח זמן עד שאני מתאוששת ומתחזקת וחוזרת לפעילות (ביחוד ההתעמלות חסרה לי!).

נראה לי שבסתיו הבא אקח את החיסון נגד שפעת, אולי זה יעזור. 

בינתיים מושבתת (למרות שכן יצאתי להצביע! על חובה אזרחית זו לא אוותר בגלל שפעת!)

החלמה מהירה לי!

נכתב על ידי , 24/1/2013 11:44  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-28/1/2013 09:02
 



אז מה את עושה?


חברה שלי שפוטרה מעבודתה לאחרונה קיטרה לי שבכל יום היא מקבלת טלפונים מאנשים הדואגים לשלומה.


הנוסח משתנה: 


- מה חדש?


- מה עשית היום? (אם זה ערב)


- מה התכניות היום? (אם זה בקר)


אבל הכוונה - לתחושתה - זהה: דואגים לה שהיא בבית לבד בדיכאון (אולי?) ולא עושה כלום.


אותה זה משגע, מרתיח אפילו - למרות שהיא מבינה (בראש) שזה נובע מאהבה ודאגה כנה. 


 


הקדשתי לזה קצת מחשבה והבנתי שגם אני לא ממש אוהבת כששואלים אותי מה אני עושה מאז שעזבתי את העבודה. 


כמובן שתלוי איך שואלים ותלוי מי שואל - אבל בגדול מבינה מה שהיא חשה בהקשר הזה.


 


אני חושבת שכאשר הודעתי שאני עוזבת את העבודה "הכנתי את השטח" מראש לשאלות מסוג זה, על ידי כך שאמרתי שבחודשים הראשונים בכל מקרה אני מקדישה את עצמי לבתי ולנכדים - כמה שהם יזדקקו לי - ועם הזמן אראה מה בא לי לעשות עם עצמי.


אני לא פוסלת כלום - לימודים, תחביבים (ספורט, נגינה, כתיבה), מפגשים עם חברים, ואפילו סתם קריאת ספרים וצפייה בטלוויזיה.


כן, אני מסוגלת לשבת כמה שעות ברצף עם ספר או עם סדרה טובה או כמה סרטים בזה אחר זה .....


ואלה בדיוק הפעילויות שהן בלתי אפשריות כאשר את עובדת ו/או יש לך ילדים קטנים בבית ואת מתה לקצת זמן לעצמך - 


אז עשיתי את כל זה, העבודה, הלימודים, הילדים - לפעמים הכל יחד - האם אני צריכה להתנצל בפני מישהו כאשר סוף סוף השתחררתי מזה?


מה פתאם? 


ייתכן שאצטרך עוד לעבוד מתישהו - אם יתברר שאיננו יכולים להרשות לעצמנו שלא אעבוד ...


ייתכן שארצה לעבוד, לאו דווקא במקצוע שלי אבל אולי כן...מי יודע


אבל נכון לעכשיו, טוב לי ככה. טוב לי ככה מאד. 


ואני לא חייבת לאף אחד הסברים.


ואם מישהו מעצבן שואל אותי "אז מה את עושה?" לפעמים אני פשוט עונה בחיוך רחב : "כלום" , מה יש? שיתפוצצו מקנאה!


 

נכתב על ידי , 19/1/2013 18:55  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-23/1/2013 08:50
 



לדף הבא
דפים:  

51,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)