לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

4/2013

אימונים


אתמול היתה כאן בתי עם הנכדים, שלמרות גילם הצעיר והיותם בגן פרטי קבלו חופש לכבוד ל"ג בעומר.

זה יום החופש של בעלי, כמו בכל יום ראשון, וגם הוא היה בבית. 

היתה לה עבודה לעשות, ואנחנו התגייסנו לעזרה, ובילינו בקר של כיף עם הקטנטנים המתוקים האלה.....עד בשעות אחר הצהריים המוקדמות אותתנו לה שאנחנו כבר עייפים, היא"ארזה" אותם וחזרה הביתה, ואנחנו שנינו קרסנו לשנ"צ מתוק וערב של סטאלבט מול הטלוויזיה...

היום לעומת זאת ביליתי לגמרי אחרת. 

ביליתי בקר של אימונים.

התחלתי את הבקר באימון כחלק מסדנת "נקודת מפנה". 

הגעתי אל ח' שגרה במושב לא רחוק ממני מתרגשת ומצפה לתהליך שאני עומדת לעבור.

עברתי כבר אימון לפני כמה שנים אבל אז עוד לא פותחה השיטה החדשה, שעליה גם עובדים בקורס, ומצאתי את עצמי מתרגשת.

כמישהי שעשתה הרבה עבודה עצמית, רגשית, פסיכולוגית, רוחנית ונפשית - אני יודעת שאני מסוגלת לעשות זאת אבל אני גם יודעת שעד כה תמיד נותר משהו בלתי נראה, בלתי פתור. אולי עכשיו אגיע סוף סוף גם אליו.

המפגש עם ח' היה נעים וקל. מייד נכנסנו למקצב של האימון - השיחה, ההקשבה - העצירה מדי פעם כדי לשהות בתחושות הגוף שעלו תוך כדי.....

זכרונות ילדות עלו, חלקם לא קלים.

התחלתי לראות ביניהם משהו מן המשותף.

נזכרתי בפחד מתמיד. בבדידות - גם כאשר מוקפת אנשים.

נזכרתי בחוסר אונים, בתסכול, בתחושה שלא רואים אותי.

נזכרתי בתחושת ה"אין על מי לסמוך" - והבנתי, בפעם הראשונה, שאני פוחדת לסמוך על עצמי.

נזכרתי בתכונת ההסתגלות (היא קראה לזה "הישרדות") המצויינת שסייעה לי מגיל צעיר מאד - עם כל השינויים והטלטלות שעברתי בחיי.

ולראשונה בחיי אני מנסה לשהות בתוך התחושות הללו - המחנק, הגולה שתקועה בגרון, הכדור שתקוע בסרעפת, העייפות שמשתלטת על הגוף - כל מה שהגוף מאותת ובדרך כלל אני מייד מסיטה ממנו את תשומת הלב.....

הו כמה אנרגיה אנו משקיעים כדי להמנע מלחוש, לחוש באמת.....

עכשיו אני מבינה את זה. 

עוד משהו התעורר בימים האחרונים - רעב. רעב פיסי שמזמן לא חשתי.

גם זה, נראה לי, מכוון להרדים את התחושות. להוסיף שכבות מגן. 

לא סתם עליתי במשקל בגילאי 10-11 ומאז אני נלחמת בזה....

בקיצור, יש על מה לעבוד - בתקווה שהפעם באמת אצליח לפוגג דברים שיושבים עלי שנים על גבי שנים....

 

אחרי האימון נסעתי לחדר כושר והתאמנתי כשעה וחצי. 

היה לי כיף.

ממש נסחפתי לתוך זה, בהתחלה על 


  ואז על    

ולבסוף עברתי בעיקר בין המכשירים ה"משמנים" לי את מפרקי הכתפיים והזרועות, זו התרופה היחידה שהוכיחה את עצמה לאורך שנים למניעת הדלקות החוזרות במפרק הכתף ומרפק....כדוגמת


   

ואחרי מקלחת חמה וטובה נסעתי הביתה לאכול ולנוח......(במזגן)

עכשיו המזגן כבר כבוי, החלונות פתוחים ופכפוך מי בריכת הדגים מרגיע ומנעים את האווירה...

 

סיימתי ספר אחד ועוד מעט אתחיל שני   שקבלתי כמתנה מאוחרת ליום הולדתי (שחל בינואר) ......

ערב טוב

נכתב על ידי , 29/4/2013 18:56   בקטגוריות אימון, פעילות גופנית, לימודים, מערכות יחסים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-3/5/2013 20:41
 



אז התחלתי את הלימודים


השבוע התחלתי את הלימודים : קורס "נקודת מפנה" באמושיין.

היו אלה יומיים מרוכזים, מהבקר עד הערב - שבהם התחלנו לגעת בנושאים שבהם נעסוק בקורס, להתרגל למושגים חדשים ולתרגל . 

הבנתי שלא הגעתי לשם במקרה.

הרי בחודשים האחרונים חוללתי מפנה גדול מאד בחיי - וכעת אני מתפנה ליישם את המפנה הזה פנימה, ברוח, בנפש, ברגש. 

בגוף.

אני לומדת שכל מה שאני מרגישה מתחיל בגוף, וכל מה שאני חושבת ומאמינה הוא תוצאה של מה שאני מרגישה.

אני לומדת לחזור לגוף, לזהות תחושות.

אני לומדת להתחבר לגוף, לרגשות.

אני לומדת את עצמי.

את היחסים שלי עם כסף.

את היחסים שלי עם אחרים.

לא החלטתי סופית על איזו מערכת יחסים אעבוד לצורך התרגול בקורס - כרגע נראה לי שעל היחסים עם בתי.

אין לי מערכות יחסים "בעייתיות" שדחוף לבחון ולטפל בהן ולכן ההתלבטות,

אבל מבין אלו שהתלבטתי ביניהן (בתי, בעלי, אבי) כרגע נראה לי שאתחיל עם בתי. 

בנוסף למפגשי הקורס (יומיים מרוכזים השבוע, ימי ששי בחודשיים הקרובים, ועוד שני חצאי ימים מרוכזים בסוף)

גם אעבור אימון אחד על אחד עם מאמנת של אמושיין.

הפגישה הראשונה שלי כבר נקבעה ליום שני בבקר.

מתרגשת וסקרנית לקראתה.

בפעם האחרונה (והראשונה) שעברתי אימון כזה היה ב-2006 או 2007 - די מזמן - גם אז עם מאמנת (אחרת) שלמדה באמושיין, אבל השיטה התפתחה והשתנתה מאז, ומעניין אותי לראות כיצד אתחבר אליה. 

היומיים המרוכזים האלה שעברתי היו ....מרגשים, מרתקים, קשים, נפלאים.

פגשתי אנשים שהרגשתי שנשמתי מתחברת לנשמתם.

מצפה לאימון, מצפה ליום ששי הבא. 

התחלתי את הלימודים.....

נכתב על ידי , 26/4/2013 14:27   בקטגוריות לימודים, מערכות יחסים, אופטימי  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-28/4/2013 09:55
 



בן אדם של בקר


אני אדם של בקר

תמיד הייתי

כנראה אשאר

לפעמים בקר היה שש

לפעמים חמש

וכיום בין שבע לשמונה כל בקר....בדרך כלל משום מה שבע ועשרים

 

הכי אני אוהבת סקס בבקר

הכי כיף סקס על הבקר

לא מזמן גיליתי ש......

גם התעוררות משנת צהריים כיפית ביחד נחשבת בגוף שלי לבקר.....

אז אודרוב, סקס אחר הצהריים!

נכתב על ידי , 21/4/2013 17:09   בקטגוריות מערכות יחסים, שגרה זה רע?, אהבה ויחסים, אופטימי  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-23/4/2013 18:26
 



לדף הבא
דפים:  

51,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)