לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2015

שלום, אני נוסעת...


לקחתי מטליק את הנטייה לכתוב מלים משיר בכותרת 


אז הגיע היום (בעצם מחר, בעצם מחר בלילה) ואנחנו טסים למיאמי לחמישה ימים (ופוגשים שם את הבן והכלה) ומשם לאיי הגלפאגוס לשייט בשמורת הטבע הנדירה והמיוחדת הזאת.


 


כיוון שמחר לא יהיה לי זמן לזה, היום היה לי יום של סידורים לקראת. רוקנתי את המקרר, כיבסתי וגיהצתי, ארזתי...


מזמן לא היתה לי מזוודה כל כך כבדה (17 קילו). 


T החליט שאני חייבת חליפת צלילה (כי למרות שרק אעשה שנורקלינג, המים עלולים להיות קרים), וכמובן מסיכה ושנורקל, ואי אפשר בלי סנפירים....רק זה כבר מילא לי רבע מזוודה. 


בדרך כלל בחופשות של מעל לשבוע אני לוקחת בגדים לשבוע ואנחנו מכבסים. גם עכשיו נכבס ביום האחרון במיאמי, אבל כשנשוט בסירה בין האיים לא יהיו לי סידורי כביסה, ולכן אני לוקחת בגדים ל-11 יום! ונעלי הליכה בנוסף לקפקפים...בהחלט מזמן לא היתה לי מזוודה כל כך כבדה.


 


מחר בבוקר יש לי את קבוצת המנטורינג, אחרי הצהריים נקפוץ לאחי לתת לגיסתי ואחייניתי את הטבעות ש-T הכין להן לימי ההולדת שלהן.


ומשם ניסע לבתי שסוף סוף הזמינה אותנו לארוחת ערב חיוך


 


ובשתיים בלילה ניקח מונית לשדה התעופה.


 


אין לי מושג איזו תקשורת (אם בכלל) תהיה לי במהלך הטיול, אז ביי בינתיים ואעדכן כשאחזור (אם לא אצליח קודם לכן) ומבטיחה תמונות חיוך


מאחלת לכולם ימים שקטים ושלווים 


 


 

נכתב על ידי , 22/10/2015 19:38   בקטגוריות זמן איכות, חופשה  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-17/11/2015 19:16
 



כמה עדכונים


אחרי החגים כבר כאן וחזרנו לשיגרה שלנו. 

חדר כושר, איסוף הנכדים מהגן, בישולים, ספרים, סדרות (כן, כן אני זוכרת שאני חייבת עדיין רשימה של סרטים שאהבתי), בלוגיה כמובן, אימונים (גם מתאמנת וגם מאמנת שוב) ומנטורינג...וכל זה בין לבין החדשות והרעות החולות שקמות עלינו לאחרונה. 

ביום שלישי הארור שעבר אירע אחד הפיגועים ברעננה ממש היכן שהיינו יום קודם - T ואני, בתי וחכמוד! זה לא יגרום לנו להפסיק להסתובב שם, או בכל מקום, אבל זה מפחיד ובעיקר מעציב - ששוב נכנסנו לתקופה של פיגועים, פחדים, שנאה והסתה! ולא אכנס כאן לרקע והסיבות הפוליטיות ואחרות.

 

אני עדיין קוראת את "מלכת היופי של ירושלים" ולמרות שזה מאד זורם ומאד מעניין, יש לי כמה השגות לגבי הסגנון, שקופץ מתקופה לתקופה, מדמות לדמות, ולפעמים מדלג בצורה הזויה על פרטים חשובים (כמו - אחרי שהמשפחה עוברת לדירה בקינג ג'ורג', פתאום מתברר שהם נאלצו לחזור בחזרה לביתם הישן - וזה מסופר לגמרי כבדרך אגב). 

 

לא יודעת אם הזכרתי ששוב נכנסתי למשטר של דיאטה (בעיקר הורדתי לחם, מתוקים ותוספות פחמימיות), כרגיל זה הולך ממש לאט ורק עכשיו (אחרי כמעט חודש) ירדתי את הקילו הראשון. זה מאד קשה כאשר יורדים (במקרה הטוב) קילו בחודש, ואני מאד מקווה שהפעם אצליח להחזיק כמה חודשים....

 

עוד משהו שהחזיק אצלי כמה שבועות אבל נראה לי שאוותר עליו בסוף הוא משטר של no poo אותו הכירה לי voyager  היקרה בפוסט סיכום השנה שלה. במשך חודש חפפתי את הראש עם סודה לשתייה וריככתי את השיער עם חומץ תפוחים - זה דווקא הלך לא רע ואפילו התגברתי על התקופות בהן השיער היה שמנוני נורא, אבל הגעתי למסקנה שזה לא שווה את הטירחה. לא חל שיפור כלשהו במראה או במרקם של השיער שלי, ולא בגירוד הקרקפת (שבגלל זה ניסיתי את התרגיל הזה מלכתחילה) - יש לי נטייה לסבוריאה שאמנם לא התפתחה בינתיים אבל בחודשים האחרונים החל גרד מעצבן שחששתי שיוביל לסבוריאה והייתי מוכנה לנסות הכל. טוב - אז הניסיון הזה כנראה הסתיים ואני חוזרת לשמפו ומרכך. 

 

בשבת עברו כאן המחותנים שלנו, בדרך לאירוע במרכז (הם גרים בצפת), והמחותן שלי עשה מצווה וכיוון לי את הצ'לו. מאז שעזבתי את העבודה אני מתכננת לחזור לנגן גם בצ'לו (אחרי שחזרתי לגיטרה כבר בשנה הראשונה של החופש, ולאחרונה גם לשירים הישנים שאני עצמי כתבתי), חידשתי את המיתרים וקניתי שרף לקשת - אבל בשום אופן לא הצלחתי לכוון את הצ'לו, והמחותן שלי שמע את זה ובהזדמנות הראשונה שיצא לו לעבור כאן, הוא עשה זאת. הוא מורה לכינור אז מכיר היטב כלי מיתר, והוא גם נתן לי כמה טיפים כיצד להתאמן וכיצד להיכנס בחזרה לענינים בלי לגרום נזק (בפעם האחרונה שחזרתי לנגן בצ'לו, פיתחתי דלקות קשות בכתפיים). אז עכשיו יש לי "משטר" חדש - כל יום 10 דקות של נגינה, בהתחלה רק הקשת, לאט לאט גם יד שמאל - סולמות, תרגול של תנועות קשת שונות...ורק אחר כך לפתוח את חוברות התווים הישנות. איזה כיף!!!!

 

ובשבוע הבא אנחנו נוסעים לחו"ל. כבר הרבה שנים שאנחנו חולמים לנסוע לאיי הגלאפגוס והשנה סוף סוף החלטנו לעשות זאת. 

בני טייל שם כאשר נסע למרכז ודרום אמריקה אחרי הצבא, והחוויות שלו שם (והתמונות) עשו עלינו רושם עצום וחשק לנסוע גם. 

 

הזמנו מקומות על סירה (קטנה יחסית, 16 איש) שעושה סיור בין האיים במשך שבוע. 

כיוון שהטיסה ארוכה מאד, החלטנו לחלק את המסע לשניים.

בשבת הקרובה נטוס קודם כל למיאמי, שם נשהה חמישה ימים ונתייר קצת, וגם נתגבר על הג'ט לאג.

בני וכלתי הצליחו לפנות לעצמם כמה ימים והם יטוסו למיאמי מבוסטון לפגוש אותנו.

לקחנו לנו דירת 3 חדרים דרך AIRBNB, שני חדרי שינה, סלון , מטבח, בבניין מטופח עם חדר כושר ובריכה וסאונה וג'קוזי 3 דקות הליכה מחוף הים ב- Sunny Isles Beach. שכרנו רכב, ואנחנו מתכננים לבלות, לנוח, לטייל, קצת שופינג (לא יותר מדי) וליהנות מזמן איכות עם בננו ואשתו.

כך יצא שבילינו עם בתי והמשפחה בתחילת החודש ונבלה עם בני ואשתו בסוף החודש. איזה כיף!

 

משם נטוס לגלאפגוס (דרך קולומביה ואקואדור), נשהה שני לילות במלון על האי Santa Cruz, ממנו נצא לשייט. 

T כבר הצטייד בעוד עדשה למצלמת הקנון המקצועית שלו, וגם רכש מצלמונת לצילום תת ימי. בשייט עוגנים בכל פעם באי אחר מבין קבוצת האיים ויוצאים גם לסיורים רגליים וגם לשנורקלינג (ואולי T יצא גם לצלילות ממש, אם זה יסתדר). 

 

כיוון שהטיסה בשבת לפנות בוקר, והכרזנו שאנחנו לא נארח בששי בערב לארוחה, הודיעו בתי וחתני שאנחנו מוזמנים לאכול אצלם. נראה שהם באמת לא הרגישו נוח עם מה שקרה בפעם הקודמת עם ארוחת הערב, ומחפשים לכפר על כך חיוך.

 

אז נראה לי שזהו - מקווה שיהיה שבוע רגוע - יחסית - למרות שאני לא מהאופטימיים (יותר חושבת על עצמי כריאלית) - מאחלת לרוחות להרגע, להוזים להתפכח, לכוח הטוב והאהבה להתגבר על הפחד והשנאה

וכמו שטליק תמיד מסיים את הפוסטים שלו: תהיו טובים חיבוק

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/10/2015 11:53   בקטגוריות דיאטה, זמן איכות, חופשה, טעם החיים, ספרים, שגרה זה רע?, תחביבים, מוסיקה  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-17/11/2015 19:18
 



מה עובר עליך?


גיסתי המקסימה נ' (שהיא כנראה הדודה האוטלטימטיבית) תמיד קונה מתנות נהדרות, ובעיקר לנכדים שלי (עוד אין לה נכדים משלה...)

לראש השנה היא קנתה לנכדים שלי משחק מקסים בשם "מה עובר עליך?", ומאז הם כולם (כולל בתי) מכורים לזה.

זהו משחק קופסא שבו מתקדמים על לוח לפי הטלת קוביות, ובכל תחנה צריך לקחת קלף (לפי הצבע). הקלפים מטילים משימות שונות, בהן אנחנו מתבקשים לומר משהו או להציג משהו בכל פעם ברגש אחר. והם עושים זאת מצוין. חכמוד ממש קלט את העניין, לנשמותק יש עדיין בעייה עם הצגת חפצים בפנטומימה (כשיוצא לו קלף של להציג עץ או כובע הוא פשוט אומר "עץ" או "כובע" וזה מתוק ומצחיק בפני עצמו).

זה כל כך יפה לראות איך הם יודעים לומר "אני מת מעייפות" אבל בשמחה, או "איזה כיף להיות בבית" אבל בעצבים...הם ממש קלטו את זה.

 

לפני כמה ימים עלה להם קלף משימות שהנחה אותם לספר בדיחה. 

נכדיי צוחקים המון, ובכלל - יש המון דברים שמצחיקים אותם. לפעמים זו מילה ("בטטה") ולפעמים זו תנועה...

אבל עד השבוע הם לא ידעו מה זו בדיחה. האמת - אין לי מושג מאיזה גיל מסוגלים להבין את המושג הזה. לא סתם משהו מצחיק, אלא סיפור עם Punch line...

בתי (שבדרך כלל לא חזקה בבדיחות) החליטה לספר להם בדיחה שזכרה שסיפרתי לה ולבני בילדותם:

שמוליקיפוד הלך לקיטנה. ביום הראשון לקיטנה נכנס למטבח ושאל את הטבחית: "יש עוגת גזר?"

"לא, שמוליק", ענתה בצער הטבחית. "אבל יש עוגת תפוחים..."

ביום השני נכנס שמוליק שוב למטבח ושאל שוב את הטבחית: "יש עוגת גזר?"

"לא, שמוליק", נענע הטבחית בראשה. "אבל יש עוגת גבינה..."

ביום השלישי נכנס שמוליק שוב למטבח ושאל שוב את הטבחית: "יש עוגת גזר?"

"לא, שמוליק", נענע הטבחית בראשה. "אבל הכנתי עוגת שוקולד נהדרת..."

וכך בכל יום הציץ שמוליקיפוד למטבח בקיטנה ושאל: "יש עוגת גזר?"

ביום ששי החליטה הטבחית להפתיע אותו, וכאשר הוא נכנס למטבח ושאל "יש עוגת גזר?" ענתה לו הטבחית בשמחה:

"יש, שמוליק! יש! הכנתי לך עוגת גזר!"

"נכון שזה מגעיל?" אמר שמוליקיפוד וברח מהמטבח.

 

בתי מספרת שכבר ב"יש עוגת גזר" הראשון התגלגלו חכמוד ונשמותק מצחוק, כנראה כי היא אמרה את זה בקול מצחיק. 

אבל כשהגיעה ל-Punch line, היא מתארת שהיא ממש ראתה איך לחכמוד "נופל האסימון" והוא מבין את זה, מבין את הבדיחה.

הוא נקרע מצחוק, ממש נשפך על הרצפה, ונשמותק (שלא ממש הבין) נשפך מצחוק אחריו. 

זה היה רגע כל כך מרגש, מכונן, ראשוני - הפעם הראשונה, הבדיחה הראשונה. היא סיפרה לי על כך בהתרגשות.

 

אחרי כן היא סיפרה להם בדיחה נוספת (שהזכרתי לה, בשיחת הטלפון שלנו) - על איש אחד שהולך ברחוב ויש לו גזרים תקועים לו באוזניים. 

אנשים עוצרים אותו כל הזמן ואומרים לו "יש לך גזרים באוזניים" והוא שואל "מה?" וממשיך ללכת.

בסוף הוא עונה לאחד מהם "אני מצטער, אני לא שומע, יש לי גזרים באוזניים".

חכמוד סיפר לנו את הבדיחה הזאת ביום ששי בערב בצורה כל כך חמודה, ומדוייקת, עם פנטומימה והכל....זה היה מרגש ומקסים.

 

אגב, ממליצה על המשחק הזה לכל ההורים בעלי ילדים קטנים!

נכתב על ידי , 12/10/2015 10:00   בקטגוריות זמן איכות, נכדים, משפחה  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-16/10/2015 07:49
 



לדף הבא
דפים:  

51,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)