לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

a place to call it home


If I could just erase my mind But I cannot erase this lie


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012

קטגוריות.


הנה אני שוב, שועמת את ההורים שלי מדברים על האחים הקטנים שלי, אני סוג של צופה מהצד על דברים שהם עושים יום יום, ויום יבואו אחי הקטן בן ה6 יצטרך לעבור אבחון, ובתור אחת שעברה את זה ולא יכולה להגיד שזה מזיק כי זה בסך הכול בא לעזור לנו, זה מרגיש נורא, להיות מקוטלג ל-אתה ככה וככה ויש לך פה ושם ואתה מרגיש כמו חולה, אפשר לחשוב מה עשינו, נולדנו בני אדם? חבל שאין דבר כזה שוויון, למרות שעם כל זה, זה נועד לגרום לנו להיות שווים כי אנחנו לא יכולים לעשות דברים כמו כל אחד אחר, אבל למה להשתמש במילה "לאבחן" מה אנחנו חולים? אשמתנו שנולדנו ככה? לא, זאת לא אשמתנו, ובחיים בני האדם לא יהיו שווים בינם ולבין עצמם, כי לאדם יש אגו, יש לו רצונות, יש לו שאיפות, והוא חייב לאבחן לבדוק ולדעת הוא סקרן, כמו תינוק שבודק את הגבולות שלו, ובאיזה שהוא מקום נכון שאני לא מצטערת על ההקלות שנתנו לי, ואני יודעת שזה גם יעזור לאחי הקטן, אבל כשאתה חיי בחברה שלא מכונה לקבל את השונה איך אתה מצפה מעצמך לזה? כי הרי יש לי בעיות לא? נכון, יש לי, אבל לא יודעת, יש לי בעיה עם המילה "איבחון" זה מרגיש כאילו מתייגים אותך לקטגוריה של: אתה לא נורמאלי! בוא נעזור לך להיות כמו כולם, להיות כמו כולם כן? יש לי בעיה ענקית עם זה, למרות שבאיזה שהוא מקום אני כן מודה על זה, אני מצליחה הרבה יותר בזכות זה, טוב, בין השיחות של ההורים שלי, שבין היתר מדברים על לדחוף לנו תרופות שזה חלק מהעסק כן? אין אבחון בלי זה, גם ללקיחת קונצרטה אתה צריך אבחון מסוים, אני שונאת את זה, פשוט שונאת! כל הזמן אנחנו חיים בחברה שבוחנת אנשים, שמשייכת אותם לקטגרויות לא משנה איפה או מה, אם זה צבע עור, או עדות, תמיד נחייה תחת קטגוריות של ערסים,פרחות, חננות כי זאת החברה שלנו, אין פה שווים בין שווים יש פה מעמדות, יש פה אי שוויון אחד ענק, עזבו אתכם חוקים לא חוקים, גברים או נשים, זה לא משנה איפה נולדת, אתה תמיד תהיה תחת קטגוריה מסוימת, לא משנה מה עשית, החברה שלנו תמיד תשפוט, תקטלג ותשמיץ כל מה שהוא שונה ממנה ומהנורמות שהיא מציבה. ומסכן אחי מה הוא אשם? הוא רק ילד וכבר משייכים אותו לכל מני דברים, שהוא צריך לקחת סמים, ולעשות אבחון, ופעם אמא שלי הייתה נגד החרא הזה, אבל כשהיא ראתה שזה עוזר היא שינתה דעה, "עוזר" כן? הכל חלק מהקטגוריות בשביל שנהיה נורמאלים, תעשו לי טובה עם כל הבולשיט הזה, אתם חיים באשליות רבותי! צאו מזה! האמת, אני לא רואה אנשים עושים משהו כי זה נוח לא לעשות כלום. 
נכתב על ידי , 9/8/2012 11:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לinto little pieces אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על into little pieces ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)