לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

a place to call it home


If I could just erase my mind But I cannot erase this lie


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012

הופעה שניה.


ואוו, הנה מגיע הרגע שלי, שוב להופיע על הבמה, אתם לא מבינים איך זה מרגיש להופיע על במה כשמאות אנשים צופים בך, זה מרגיש מדהים, גם להקליט זה כייף, לעמוד מול המקרופון בכללי זה מרגיש מדהים, כל האורות עליך ואתה שר, זה חוויה שאני ממליצה עליה כי זה המקום בין היחידים שלדעתי אפשר להשתולל בו, ולהנות ולהתפרע, זה המקום שאני יכולה להיות אני, בלי שירדו עלי, יצחקו עלי או מה לא, אחת הסיבות לכך שאני הקמתי להקה משלי, בשביל להיות שיכת סופסוף למקום שאולי נופלים בו, אבל אתם יודעים כמה אני אוהבת את זה :) כי אם לא ניפול איך נדע לעוף ולהתקדם? לדעתי הנפילה היא חלק חשוב בלמידה כי לא משנה כמה נספוג מידע, עד לא נפול ונפגע בקרקע, לא נפנים אותו, בכל אופן, ההופעה היא ביום רביעי בעיר שלי, אני מתרגשת, להחזיק את המקרופון ולשיר, אני מחכה לרגע שאני אתחיל לעבוד עם הלהקה שלי ונריץ את הכל, בעיקרון אני רוצה להקת רוק, בהתחלה חשבתי על להקה של 5 אנשים לא 4. אבל זה גם טוב :) כי אני רוצה ללמוד גיטרה אז זה יסתדר אני מניחה. 

שיהיה לי בהצלחה! :) 

נכתב על ידי , 12/8/2012 16:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לinto little pieces אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על into little pieces ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)