לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכניסה לבנים אסורה - ! עולם הבנות כאן ועכשיו ! כל הטיפים שיעזרו לכן להתבגר בשלום ^.^ בנים , חברות , לימודים , סרטים , שירים , משפחה , אופנה , טיפוח ^{^ וברור שיהיו עוד מלא דברים מהממים לבנות! האתר המושלם לבת המושלמת

Avatarכינוי:  מתבגרת (ע"ר) ^ } ^

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012


 

הרבה ביקשו ממני להמשיך את הבלוג , אז אני מודיעה לכם שאני ממשיכה!

 

כמה  דברים  שיהיו בפוסט יהיו מתוך הבקשות של הבנות (הבקשות נאספות בפורגירלס).

 

נפתח מדור חדש באתר , מדור עזרה שבו בנות ישאלו שאלות בנושאים שונים ואני אשתדל לעזור ולענות!

 

אם אין לכן פורגירלס אתן יכולות לבקש ממני דברים לתיבת הבקשות / מדור העזרה בתגובות , או שתרשמו לפורגירלס ותחפשו אותי בכינוי : ערפדית בדם ♥ וכתבו לי הודעה שבה תרשמו את הבעיה או את הבקשה שלכם לפוסט הבא ואשתדל לענות!

 

( כל בעיה שאתן מבקשות ואני יענה עליה נכתבת בעילום שם מוחלט לידיעתכן ).

 

אז מה יהיה בפוסט היום :

 

1. מדור יעוץ יומי

  

2. קטלוג רנואר - קיץ 2012

  

3. מומלצי ביוטיקר

 

4. איך לגרום לבחור להתאהב בך

  

5. מתכון לעוגת שוקולד

  

6. 2 סרטים לצפייה ישירה

 

7. איך להוריד את מספר השיחות בטלפון

 

8. איך לטפח את השיער

 

9. משפטים ליומן 

 

אז נתחיל! סבבי

 


 

 

מדור יעוץ יומי -

 

בעיה : יש לי בעיה אני מתחילה כיתה חדשה בחטיבת ביינים ובכיתה הקודמת שלי היה מישהו שאהבתי מאוד אבל הוא ידע ובכל זאת התייחס אליי מגעיל ועכשיו בכיתה החדשה אני התאהבתי בילד חדש והוא הרבה יותר חמוד ממנו אבל הבעיה היא שעכשיו אני לא מרגישה בנוח עם זה שאהבתי קודם ואני לא יודעת למה זה לא שהוא מרגיש אליי משהו ואני פוגעת בו כי הוא לא אוהב אותי אבל אני מרגישה לידו לא בנוח ויוצא לנו להתראות הרבה אני לא יודעת למה אני מרגישה ככה תוכלי לענות לי?

תשובה : שלום לך ,

            קראתי את בעייתך ואשמח לענות עליה! , לפי מה שכתבת פעם היית מאוהבת בילד מהכיתה הקודמת והוא ידע את זה ובכל זאת התנהג אלייך בצורה לא יפה ואז פגשת ילד חדש בכיתה החדשה ואת טוענת שהתאהבת בו ועכשיו את לא מרגישה בנוח ליד הילד שאהבת פעם , לפי מה שהבנתי גם הוא באותה כיתה איתך.

אז לפי שאת מתארת את הבעיה זה נשמע כאילו יש קמצוץ קטן בליבך שעדיין אוהב את הילד ההוא , את בטוחה שבאמת התאהבת בילד החדש?

 אני לא יכולה לענות לך על השאלה , את צריכה לענות עליה לעצמך אבל לפי מה שהבנתי את עדיין אוהבת אותו אפילו קצת.

אני לא יודעת קלעתי בול במטרה אבל בכל זאת הייתי שמחה לעזור או לפחות לנסות!

 

 


קטלוג רנואר - קיץ 2012 -

 

 גופיית גורג'ס גופיית גורג'ס , מחיר : 219.9 , מחיר הנחה : 59.9 (מי שרוצה לקנות בזול ,כדי לרוץ לקניון ולקנות כבר עכשיו , עוד מעט נגמרות ההנחות של הקיץ).

 

 

חולצת גלאם הורסתחולצת גלאם , מחיר : 159.9 , מחיר הנחה : 59.9 (כנ"ל לגבי ההנחה).

 

עליונית קלילהעליונית קלילה , מחיר : 169.9 , מחיר הנחה : 59.9 ( כנ"ל -.- )

 

עליונית קימונו שיפוןעליונית קינומו שיפון , מחיר : 179.9 , מחיר הנחה : 99.9.

 

שמלת מיני מחשוף קרושהשמלת מיני מחשוף , מחיר : 179.9 , מחיר הנחה : 99.9

 

 

שמלת שכבותשמלת שכבות , מחיר : 239.9 , מחיר הנחה : 69.9 (מומלץ).

 

שמלת מידי פליסה ופרחיםשמלת מיני פליסה ופרחים , מחיר : 299.9 , מחיר הנחה : 59.9 (:

 

שמלת ריצ'י שני צבעיםשמלת ריצ'י שני צבעים , מחיר : 299.9 , מחיר הנחה : 99.9

 

שמלת מיני חגורה ושיפוןשמלת מיני חגורה ושיפון , מחיר : 299.9 , מחיר הנחה : 59.9

 

חולצת רקמה חולצת רקמה , מחיר : 189.9 , מחיר הנחה : 59.9

 

  

חולצת מחשוף קיפלוניםחולצת מחשוף קיפלונים , מחיר : 79.9

 

חולצת דרפה קשירהחולצת קשירה , מחיר : 89.9 , מחיר הנחה : 39.9 (שווה)!

 

גופיית סאטן גב מיוחד גופיית סאטן גב מיוחד , מחיר : 129.9 ,  מחיר הנחה : 59.9

 

 

מכנס סקיני קיץמכנסי סקיני קיץ , מחיר : 219.9 , מחיר הנחה : 69.9

 

 מכנסי גלאם שיק מכנסי גלאם שיק , מחיר : 249.9 , מחיר הנחה : 69.9

 

ג'ינס פיט בכיףג'ינס , מחיר : 169.9 , מחיר הנחה : 99.9

 

חצאית מקסי פליסה חצאית מקסי פליסה , מחיר : 279.9 , מחיר הנחה : 149.9

 

נעל רשתנעלי רשת , מחיר : 269.9 , מחיר הנחה : 59.9  ( מומלץ מאוד)!

 

 

 

 מומלצי ביוטיקר -

לקים -  

אני יודעת שהמספרים לא ברורים אבל אני ימליץ על כמה , אוקי נתחיל בירוק מספר 14 הצבע שבתמונה זה לא הצבע האמיתי שלו הוא מהמם , אני קניתי ומרחתי על הציפורן וזה מדהים!

מספר 12 גם לק מדהים , הוא גם לא נראה כמו בתמונה הוא יותר יפה מי שתלך לביוטיקר שתחפש את הלק הזה ותראה את צבעו האמיתי.

לק מספר 22 זה סוג של ורוד פוקסיה ממש יפה , אני אהבתי וממליצה עליו!

לק מספר 78 , למי שאוהבת שחור כמוני (:

גם לק מספר 93 מדהים , הוא גם לא כמו בתמונה הוא יותר צהוב ויותר זוהר...

לק 88 ,  אני אוהבת את הצבע של הלק הוא זוהר במיוחד.

 

 

 בלוק שיוף ציפורניים למי שאוהבת , הוא נוח וגם זול 1.9 ש"ח.

 

 מסיכה לשיער , לא השתמשתי בה אבל חברה שלי השתמשה וממש התלהבה עולה : 10.9 ש"ח

 

 מברשת כיס , במקרה אני נוסעת עוד 2 שבועות אז קניתי כזה וזה מאוד שימושי אני ממליצה! עולה : 3 ש"ח

 

 קצף אמבט , נחמד (: עולה : 7 ש"ח

 

 גומייה מעוטרת בתוספת שיער , יש את זה גם בחום ושחור עולה : 3.2

 

 מברשת סומק מהודרת , עולה : 8.5

 

 מברשת מייק אפ מספר 41 , עולה : 7.4

 

 תיק איפור קטן מקצועי , למי שאין הרבה איפור זה שימושי ויש מראה קטנה בתוך , עולה : 3.2

 

 סומק , 8.9 לאחד

 

 פודרה בתפזורת , 8.9

 

 סוגי סומק , אני ממליצה במיוחד על מספר 1 (: מחיר : 9.9 ש"ח

 

 סט 56 צלליות , מי שמוכנה להשקיע כסף זה עולה : 39.9 ש"ח

 

 שלישיית צלליות משי , כל שלישיה עולה 9.9 ש"ח (סט מספר 1 ו-3 מומלץ ).

 

 אייליינר , 8 ש"ח ( אני לא ממליצה אבל מי שרוצה )

 

 ליפגלוס , כל אחד עולה 7 ש"ח (מספר 7 מומלץ)

 

 

 

 

 איך לגרום לבחור להתאהב בך :

 

- תפסי את המבט שלו ותדפקי לו חיוך מנצח.

- תתקלי בו "בטעות" ותגידי : " יואו סליחה " .

- תפילי את הספרים ממש ממש לידו - ברור שהוא יעזור לך להרים אותו , ככה הבנים  .

- תתחברי אל החברים שלו - למשל תבואי ותדברי איתם ככה.

- תחקרי מה הוא אוהב לעשות ותפתחי איתו שיחה לגבי הדברים שמעניינים אותו - זה ידליק אותו בטוח ♥

- אם יש לך בטלפון שירים וככה תדליקי בבוקר בכיתה שירים כשהוא נמצא וכמובן תשימי את השיר שהוא אוהב אחרי שחקרת עליו .

 - תשחקי אותה מגניבה גם אם את לא ותמיד תתלבשי יפה לכל מקום שאת הולכת והוא נמצא בו.

- את יכולה לעודד אותו במשחקי הכדורגל אבל כמובן שתעודדי גם בנים אחרים כדי שלא יחשדו שאת מאוהבת בו או משהו כזה...

- אם את יודעת שהוא טוב באיזשהו מקצוע תבקשי ממנו עזרה במקצוע הזה דווקא אפילו אם את מעולה במקצוע הזה  .

- תגרמי לו לקנא כשאת כאילו מדברת מלא עם בן אחר.

- תבדקי באילו מקומות הוא מסתובב ותבואי לשם , אולי תפגשי אותו "בטעות" חחח  .

  

  

מתכון לעוגת שוקולד :

  

מצרכים :

שתים וחצי כוסות קמח תופח של אסם
שקית אבקת אפיה
שקית סוכר וניל
שתי כוסות סוכר
4\3 כוס קקאו
4\3 כוס שמן
כוס מים פושרים
4 ביצים

כוס מים רותחים בצד

  

אופן ההכנה :

בקערה של מעבד מזון מכניסים את כל החומרים
עד שנוצרת תערובת חלקה בלי גושים

אחרי זה מוסיפים את כוס המים החמים ומערבבים שוב.

שופכים לתבנית 26
או לסיר פלא
ואופים בתנור בחום של 170 מעלות בערך חצי שעה

ניתן לדקור את העוגה עם קיסם או שיפוד ואם הוא יוצא נקי סימן שהעוגה אפויה.


כמה אופציות לציפוי
כוס נס קפה - שתי כפות נס קפה ומים חמים
כדי שהעוגה תצא לחה ורטובה

או ציפוי שוקולד
להמיס שוקולד בסיר ולצפות את העוגה.

 

בתאבון!

  

  

  

סרטים לצפייה ישירה :

 

טיטניק :

  

חלק 1 - http://www.putlocker.com/file/405699A9070C2EE0

  

חלק 2 - http://www.putlocker.com/file/49E91EFE610EA52B

  

  

מלחמת הכלות : http://www.putlocker.com/file/7AE0B76C9DEB4C5E

  

  

  

איך להוריד את מספר השיחות בטלפון :

 

אנחנו הבנות חייבות לדבר בטלפון , לרכל עם חברה ולספר לה מה קנינו קריצה

ומה קורה בסופו של דבר? - מגיע חשבון הטלפון...

ואז רואים שהחשבון מפוצץ ואבא ואמא כועסים , רוצות לדעת איך אפשר למנוע את זה?

קבלו 4 עצות שיעזרו לכם לחיות גם בלי לדבר בטלפון!

  

1.תפתחי משתמש בסקייפ ותשאלי חברות את השם משתמש שלהן בסקייפ , תציעי להן חברות ותתחילי לדבר איתם!

את יכולה לדבר שעה , שעתיים עם חברה בסקייפ בלי להוציא שקל על חשבון הטלפון!

אם לחברה אין סקייפ המליצי לה לפתוח (:

  

2. תכתבי לחברות מכתבים בדוא"ל , אני תמיד מדברת עם חברות בדוא"ל וזה כיף להעביר שעה , שעה וחצי בהתכתבות עם חברה או שניים סבבי

  

3. תפתחי פייסבוק , בפייסבוק גם אפשרי להתכתב וגם לדבר עם חברה בשיחות!

  

4. למי שיש טלפון נייד אנדרואיד שתוריד את התוכנה WhatsApp , בתוכנה את יכולה להתכתב ולהעביר תמונות וכל מיני שירים או סרטונים בחינם במקום לבזבז כסף על SMS!

תספרי לחברה על התוכנה ושתוריד בטלפון שלה ותוכלו לדבר ♥

  

מקווה שפתרתי לכן את הבעיה!

  

  

  איך לטפח את השיער :

 

1. תשתמשי בשמפו ומרכך שמתאימים לשיערך.

 

2. אל תשימי הרבה מרכך , יותר מדי מרכך גורם לנשירת שיער.

 

3. תסרקי את השיער כל בוקר וכל ערב.

 

4. לכי לישון עם צמה , אם תשארי עם שיער פזור זה יבלגן לך את השיער ובבוקר תקומי ותראי כמו אריה ואם תיהיה צמה השיער יראה יפה גם בבוקר.

 

5. אל תלכי לישון עם שיער רטוב , תייבשי אותו לפני השינה כי אם תלכי לישון עם שיער רטוב יש סיכוי שתיהיה חולה וגם תתעוררי עם קשרים בשיער...

 

6. כשאת שוטפת את השיער , תדאגי שכל השמפו והמרכך ירד.

 

7. תקני מסיכת שיער טובה (לא מומלץ לקנות בביוטיקר).

 

8. תיהיה בבית עם שיער פזור , תשחררי אותו קצת ותני לשיער אוויר כי את סוג של "חונקת אותו" עם קוקו.

 

 

  

 

  

משפטים ליומן :

 

  • בחיים תעשו חיים,כי מהחיים בחיים לא תצאו חיים.
  • שלחתי אלייך מלאך שישמור אלייך אך הוא חזר,שאלתי למה הוא חזר אליי והוא ענה לי שמלאכים לא שומרים על מלאכים.
  • אהבה שאוהבת היא אהבה שכואבת.
  • אהבה זה כמו חלום,לפעמים קשה להתעורר ממנה.
  • אם אהבה הייתה פשע-כולנו היינו אסירי עולם.
  • אהבה היא כמו אש-לפעמים היא לוהטת ולפעמים היא שורפת.
  • אהבה היא כמו זריקה-לפעמים היא כואבת.
  • אהבה היא כמו סרט-לפעמים הסוף טוב ולפעמים הסוף רע.
  • אני אוהבת אותך,אתה לא אוהב אותי אבל אני אמשיך לאהוב אותך רק כדי לא לפגוע בעצמי.
  • חבר הוא כמו דשא-אם לא מכסחים אותו הוא תופס גובה.
  • אהבה היא כמו סבון-אם לוחצים חזק מדי ,היא בורחת.
  • בחיים ,אנחנו בוחרים את גורלנו,באהבה דווקא לא...
  • לימדת אותי לאהוב,לימדת אותי לסלוח,אבל לא לימדת אותי איך אותך לשכוח.
  • קל להתאהב-קשה לשכוח.
  • אם כל פעם שהייתי חושבת עלייך היה נופל כוכב השמיים היו ריקים.
  • אהבה היא משחק שאותו שורד מי שחזק.
  • חיוך הוא קו עקום-שתמיד מיישר הכל.
  • אהבה היא לנצח-אבל גם לנצח יש סוף.
  • גבר שמחפש אישה טובה,חמה ויפה מחפש בעצם שלוש נשים.
  •  אפילו הגלים בים מנסים להגיע אליי.
  • נחמד להיות חשוב,אבל חשוב להיות נחמד.
  • אתה מלאך,אני הכנפיים אנחנו ביחד נגיע לשמיים.
  • אתה זה שתבכה ותסבול,כשפוגעים בי לא יוצאים בזול.
  • חייג  100 אני גנובה עלייך(משטרה.) חייג 101 אני חולה עלייך(אמבולנס),חייג 102 אני שרופה עלייך(מכבי אש)
  • תמיד שכעצוב ורע על הלב ,לך למי שאתה אוהב.
  • כשכוכב נופל מבקשים משאלה,כשכוכב נפל ביקשתי אותך.
  • if you love me,love me more,if you don`t אתה חמור.
  • יום אחד אתה תשאל אותי, מה יותר חשוב לי החיים שלי או אתה,אני יענה לך החיים שלי ואתה תלך ותעלב מבלי לדעת שהחיים שלי זה אתה.
  • כל הבנים אותו זבל,רק צריך לחפש בפח הנכון.
  • הרופאה אמרה לי שאני חולה עלייך.
  • אני לא רוני-אבל אני בכל זאת סופרסטאר.
  • אהבה היא כמו פרח-לפעמים היא פורחת ולפעמים היא נובלת.
  • אולי אני טיפשה,אולי אני טועה,אבל אותך אני רוצה.
  • יש אהבה ויש גם כאב,אך לאהוב אותך אומר להתאכזב.
  • פעם חשבתי אתה זה הכי,פעם חשבתי אתה זה אמיתי,אבל טעיתי,איך אהבתי אותך?!נאי לא יודעת.אתה סתם ילד רגיל כמו כולם,שכחתי אותך..אתה כבר פ-א-ס-ה!סורי מאמי... תפנים את זה...
  • אל תפסיק לחייך...גם כשעצוב... מישהו עוד יתאהב בחיוך הזה...
  • אהבה היא כמו אמבטיה. כשמתרגלים - זה כבר לא חם.
  • האהבה היא עיוורת, ולכן היא מעדיפה להתבטא בחושך.
  • חוט השידרה - דבר שצריך לחבר בין האיבר היושב לאיבר החושב.
  • אם אתה מאוהב - נסה לא לדבר שטויות, אם תצליח - סימן שאינך מאוהב.
  • אין אהבה בלי חורים - כמו שאין אש בלי גפרורים.
  • הלב דומה לטלפון - הוא תמיד תפוס.
  • אהבה מפריעה ללימודים והלימודים מפריעים לאהבה.
  • אל תחזרו על דברי המורים, הם לא אוהבים לשמוע שטויות.
  • החיים הם יפים! רק צריך להסתכל עליהם במשקפיים הנכונים.
  • זאת שטות להתחתן עם נשים, אבל עם מי יכול הגבר להתחתן?
  • כשקטנים, הבנות אוהבות בובות והבנים אוהבים חיילים. כשגדלים, הבנים אוהבים בובות והבנות - חיילים.
  • השכל לא מתגלגל ברחוב, אפילו אם הרחוב משופע.
  • הלימודים הם לא ארנבת. הם לא יברחו, אפשר לשבת.
  • על שלושה דברים העולם עומד, וזה בכלל לא הרבה.
  • העבודה היא בריאות. תן אותה לחולים!
  • אל תקח הכול ללב. הוא לא מחסן.
  • אל תפתח פה לשטן. הוא לא רופא שיניים.
  • האהבה עוזרת להעביר את הזמן, והזמן עוזר להעביר את האהבה.
  • האהבה היא ניצחית, כל הזמן היא נמשכת.
  • אל תקחו את החיים ברצינות. במילא לא תצאו בחיים.
  • הרכלן לעולם לא יגיד דבר - שקר, אבל האמת שלו מזיקה הרבה יותר.
  • *If you love me love me more if you dont

    אתה חמור 

    *שנים שאני יושבת בשירותים ועוד לא ראיתי חרא כמוך..

    *אהבה היא כמו אוטובוס פיספסת אחת תבוא אחת אחרת.

    *בנים הם כמו שירותים או שהם תפוסים או שהם מסריחים.

    *אהבה היא כמו נעל חדשה בהתחלה לוחצת ואחר כך מיתרגלים.

    *אהבה: 4 אותיות, 3 הברות, 2  מטומטמים, 1 לב אחד שבור.

    *אל תנסי לאהוב את מי שמצאת תנסי לימצוא מישהו שאת אוהבת...

    *גבר הוא כמו דשא אם לא מכסכים אותו הוא צומח לגובה.

    *אהבה היא כמו פאזל... לוקח הרבה זמן ליבנות אותה...

    *אהבה היא כמו גלגל מסובבת את כולנו....

    *אם כאשר היתי חושבת עליך והיה כוכב נופל עכשיו השמים היו ריקים.

    *א- אני

      י- יודעת

      ש- שאני

      ה- הכל

    *זה יומני ולא יומנך ומה שכתוב בו זה לא עינינך.

    *בשביל לכבות שרפה צריך כבאים

      כדי לכבות אהבה צריך קנאים...

    *גבר הוא כמו מסטיק נלעס, נלעס... עד שנמאס..

    *אני הפרח אתה הגיבעול אם ניפרד הפרח ינבול

    *כל הרצוי אינו מצוי וכל מצוי אינו רצוי וכל הרצוי והמצוי כבר נשוי

    *אין שושנה בלי קוצים כמו שאין אהבה בלי ריבים...

    *אהבה היא כמו שמפניה תוססת.. תוססת.. עד שנגמרת.

    *פעם היה זקן שגר ליד בית גברות עכשיו הוא גר ליד הבית.

    *אין אוטו בלי גלגל כמו שאין אתיופי בלי תלתל...

    *תגיד לי ללכת תגיד לי לברוח רק אל תגיד לי אותך לישכוח..

    תגיד לי לשדוד תגיד לי ליגנוב רק אל תאסור עליי אותך לאהוב...

    *למה בכל סוף המבחן כתוב בהצלחה?.....

      ב- בסוף

      ה- המבחן

      צ- צריך

      ל- להביא

      ח- חתימת

      ה- הורים

 

 

ממש השקעתי , לקח לי 4 ימים לכתוב את כל זה!

 

אז אני מקווה שעזרתי (:

 

תגיבו ♥

 

10 תגובות ואני ממשיכה!

 

נכתב על ידי מתבגרת (ע"ר) ^ } ^ , 31/8/2012 18:33  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

ספיישל חזרה לבית הספר [=

 

 

מה הולך להיות :

 

- איך ללמוד למבחן

 

- מה לקחת בתיק לבצפר  (כולל שיעור ספורט)

 

- איך להיתאפר לבצפר

  

- איפו כדי לשבת בכיתה (חסרונות ויתרונות)

 

- איך לשדרג תלבושת בצפר

  

- איך להתארגן בבוקר לבית ספר ב-40 דקות.

 

- ספרים מומלצים לקריאה

 

- תסרוקות לבית הספר

 

- איך לקשט את היומן

 

תהנו (:

 



 

איך להתכונן למבחן :

 

שלב 1 - כשהמורה אומרת שיש מבחן ב.... (מקצוע כלשהו) , כתבו את התאריך ואת החומר שיהיה במבחן ברגע שהיא אומרת את זה ואל תדחו את זה לאחר כך.

 

שלב 2 - כשהמורה מדברת על הנושאים ופתאום יש נושא שאת לא מבינה אותו , תיגשי אליה בסוף השיעור ובקשי מהמורה שתסביר לך את החומר.

 

שלב 3 - תקשיבי לשיעורים , כל פעם שחוזרים על חומר כלשהו.

 

שלב 4 - תמצאי בבית מקום שאפשר ללמוד בו ואין בו הסחות דעות שונות , כגון : טלפון , מחשב , טלויזיה ועוד....

 

שלב 5 - תחזרי על החומר טוב טוב והיעזרי במחברת / חוברת (אם יש)

 

שלב 6 - בקשי ממישהו לבחון אותך על החומר / תרגילים בחשבון.

 

שלב 7 - תלמדי עם חברה , אבל אם החברה שאת רוצה ללמוד איתה לא רצינית ויש סיכוי שהיא לא תילמד איתך בכלל אלא סתם תבלבל לך את המוח , אז לא שווה ללמוד איתה , אבל אם החברה שלך רצינית וחכמה ויכולה לעזור לך מאוד , אז רצוי מאוד שתילמדי איתה (: 

 

לפני המבחן - תאכלי 2 קוביות שוקולד מריר ותשימי את הבקבוק מים על השולחן , שאם תרצי לשתות הוא כבר יהיה מוכן על השולחן באמצע המבחן.

 

במבחן - תעשי אותו עד הסוף , אל תדלגי על שום שאלה , תתרכזי ותאמיני בעצמך , אחרי זה בדקי את המבחן לפני שאת מוסרת אותו!

 

עכשיו אני בטוחה שתצליחי (:

 

בהצלחה ♥

 

 

מה לקחת לבצפר :

 

קודם כל אני מאוד ממליצה לסדר את התיק כבר בערב!

כי בבוקר לא יהיה זמן , וסתם תשכחי חוברת / מחברת או משהו אחר...

אז הינה רשימה מה לקחת לבצפר בכל יום :

 

- תבדקי במערכת השעות איזה מקצועות את צריכה להביא ושימי בתיק , מחברות / ספרים / קלסרים ועוד...

 

- שימי קלמר בתיק (את חייבת שיהיה לך , לא ? )

 

- שימי לך תיק איפור (למי שמתאפרת) , שיהיה בו ליפגלוס / אודם , מסקרה , סומק , צללית ומי שרוצה אפשר להוסיף עיפרון לעיניים או משהו אחר.

 

- שימי לך בושם קטן , מומלץ מפלסטיק כי בושם מזכוכית יכול להישבר (לא חובה בושם , זה רק בשביל להריח טוב) , אפשר להשיג בושם פלסטיק קטן וזול בביוטיקר למשל.

 

- את יכולה להביא לך נגן mp . 3 להעביר את הזמן בהפסקות.

 

- נייר טואלט , מי יודע אולי תרצי לשירותים ולא יהיה נייר או במקרה שיהיה לך צינון.

 

- מסטיק , ינטרל את הריח הרע בפה.

 

- מגני תחתון ותחבושת.

 

- יומן , לרשום בו את ההודעות או לכתוב את השיעורים.

 

- סכום קטן של כסף , אם לא יהיה לך אוכל או שתרצי לקנות משהו.

 

- גומיה קטנה וסיכה , למקרה שנאבדה לך הגומיה או הסיכה שהייתה עלייך.

 

לשיעור ספורט :

 

- דאורדורנט

 

- בגדים להחלפה

 

את מוכנה ♥

 

 

 

איך להתאפר לבית ספר :

יש בנות שמתאפרות לבית ספר , אז הבלוג הזה במיוחד בשבילכן (:

 

קודם כל אל תגזימו באיפור , למה להרוס את הפנים היפות שלכן עם טונה של איפור.

 

 

אודם / ליפגלוס - לדעתי זה פריט איפור חובה , מומלץ לשים אודם או ליפגלוס בהיר.

 

צללית - אני לא יכולה להחליט בשבילכם , אבל אני משתמשת בורוד בהיר או סגול בהיר.

 

מסקרה - מי שרוצה , אני לא משתמשת.

 

סומק - מומלץ בעיקר ורוד בהיר.

 

איילינר - אני לא ממליצה , מי שמשתמשת ורוצה יכולה לשים (:

 

נראה לי שאת מוכנה!

 

 

 

איפו כדי לשבת בכיתה (חסרונות ויתרונות)

 

בשורה האחרונה - יתרונות : אפשר להעביר פתקים בלי שהמורה תראה אותך.

                         חסרונות : לא רואים טוב מהלוח.

 

בשורה האמצעית - יתרונות : את במרכז העניינים ואת יכולה לראות טוב מהלוח.

                          חסרונות : קשה להתרכז.

 

בשורה הראשונה בצד - יתרונות : אפשר לדבר ולהעביר פתקים בלי שהמורה תראה.

                                חסרונות : את לא במרכז העניינים וקשה לראות מהלוח.

 

בשורה הראשונה באמצע - יתרונות : רואים טוב מהלוח.

                                     חסרונות : אם תדבר או תעביר פתקים המורה תתפוס אותך , המורה תתיישב לך על השולחן לפעמים.

 

 

איך לשדרג תלבושת בצפר :

חולצה - בגלל שבארץ התלבושת האחידה היא חולצה רגילה עם סמל קטן בצד של בית הספר , זה לא אומר שאי אפשר לשדרג אותה.

אפשר לשים סיכות עם ציורים שונים על החולצה , אני בטוחה שכולן יודעות שאני לא מתכוונת לסיכות שיער (;

אפשר גם להוסיף צעיף יפה שתמיד מוסיף.

 

מכנס / חצאית - למזלנו מכנס / חצאית אנחנו יכולים לבחור (:

 

הערה : אפשר להוסיף למכנס חגורה יפה ומיוחדת.

 

אקססוריז - אפשר לשים שרשרת יפה , עגילים חמודים או צמיד או טבעת קטנה.

 

לשיער - אפשר להוסיף קשת , סרט או סתם סיכה יפה , אפשר לעשות צמה או להשאיר שער פזור או קוקו גבוה / נמוך.

 

 

איך להתארגן בבוקר לבית הספר ב-40 דקות :

תמיד קשה לקום בבוקר ולעשות את כל הדברים מהר כדי להגיע לבית הספר.

אז הינה חלוקת זמן מסודרת איך להתארגן לבית הספר ב-40 דקות.

 

7:00 - 7:10 : קומי , תצחצחי שיניים , תישטפי את הפנים ותתפני (שירותים).

 

7:10 - 7:20 : אם כבר בחרת את הבגדים תתלבשי , תסרקי את השיער ותעשי תסרוקת.

 

7:20 - 7:30 : מי שמתאפרת , להתאפר.

 

7:30 - 7:35 : לאכול משהו קל.

 

7:35 - 7:40 : ללבוש נעליים ולהתארגן ליציאה.

 

 

ספרים מומלצים לקריאה :

משחקי הרעב 1 -

 

ניצחון יביא עושר ותהילה. 

הפסד יביא מוות בטוח. 

 

קטניס בת השש־עשרה אוהבת לבלות את ימי האביב ביער האסור שמחוץ למחוז שתים־עשרה ולצפות בטבע המתעורר לחיים. אבל במדינת פּאנֶם האביב מסמל גם מוות. זאת העונה שבה נערכים משחקי הרעב - קרב הישרדות בין עשרים וארבעה נערים ונערות המועבר ברחבי המדינה בשידור חי.

כשקטניס הופכת לנציגת המחוז שלה ונשלחת לזירה, היא יודעת שבמשחק הזה יש רק מנצח אחד, והוא היחיד שיישאר בחיים. האם זו תהיה היא, הציידת המנוסה שעושה הכול כדי להישאר אנושית בעולם לא אנושי? ואולי יהיה זה פִּטֵה, חברה למחוז, שחייה של קטניס חשובים לו לפחות כמו חייו שלו?

 

 משחקי הרעב 2 -

 

להבות מתחילות להתפשט.
והקפיטול מבקש נקמה.
חצי שנה חלפה. קטניס חזרה למחוז 12 וכעת מנסה להשאיר את משחקי הרעב מאחור ולשוב לשגרה. אבל זה לא פשוט כל כך: גייל לא סולח לה על קרבתה לפיטה בזירה וגם פיטה מרוחק וקריר. כשברחבי המחוז נפוצות שמועות על התקוממות והאצבע המאשימה מופנית אל "הנאהבים חסרי המזל", על פיטה וקטניס לצאת ל"סבב הניצחון" האכזרי של הקפיטול. רק כך יוכלו להוכיח לתושבי פאנם ולנשיא סנואו שהם באמת מאוהבים עד כלות הנשימה, רק כך יוכלו לעצור את אש המרד המתלקחת. אם ייכשלו, ישלמו מחיר כבד.

 

 

משחקי הרעב 3 -

 

מדינת פאנם בוערת. בכל המחוזות מתנהלים קרבות נוראיים בין חיילי הקפיטול והמורדים.
אבל ההתקוממות לא תוכל להמשיך ללא מנהיג שיחדיר בעם אומץ ותקווה. המורדים זקוקים לעורבני החקיין שלהם. כעת עומדת קטניס בפני הקרב הקשה מכול - הקרב המתחולל בתוכה: האם תוכל לקחת על עצמה תפקיד גורלי שכזה? ואם תעשה זאת, מה יעלה בגורלו של פיטה השבוי בידי הקפיטול?

 

אחת שיודעת (הספר) -

 

ברוכים הבאים לאפר איסט סייד של ניו יורק, שם חברי ואני לומדים, משחקים וישנים – לפעמים זה עם זו. ס' חזרה מהפנימייה ואם לא ניזהר, היא תכבוש בקסמיה את המורים שלנו, תלבש את השמלה ההיא שלא נכנסנו אליה, תגנוב את הלבבות של החברים שלנו, ותהרוס את החיים שלנו בצורה רצינית ביותר.אני אתבונן מקרוב...


מחסה -

 

למיקי בוליטר נדמה שהחיים לא יכולים להיות גרועים יותר. במהלך שנה אחת אביו מת, אמו התאשפזה במוסד לגמילה מסמים, והוא נאלץ לעבור לגור עם מיירון, דוד שהוא בקושי מכיר, ולהתחיל ללמוד בתיכון חדש.
בבית הספר יש למיקי חברים חדשים ואויבים חדשים, ולמזלו – גם חברה חדשה ונפלאה, שקוראים לה אשלי. נראה שהחיים שלו מתחילים להשתפר – עד שיום אחד אשלי נעלמת כאילו בלעה אותה האדמה.
מיקי יוצא בעקבות הרמזים שאשלי השאירה אחריה, כי הוא לא מוכן שעוד אדם קרוב ייעלם מחייו. אך מתברר לו שהנערה המתוקה והביישנית שהכיר שונה בתכלית משחשב. הוא נחשף לפרשה כה מטלטלת עד שהבעיות בתיכון נראות לו לעומתה כמו משחק ילדים. הדברים המדהימים שהוא מגלה גורמים לו לפקפק בכל מה שידע עד כה על החיים.

נערת החלום האמריקני-

 

סאמנתה (סאם) מדיסון, נערה בת חמש - עשרה, ג'ינג'ית, ציירת, רגישה ופגיעה, רואה את עצמה כמורדת בממסד. על פי הרגשתה היא דחויה ומקופחת, דחוקה בין אחותה הבוגרת, המעודדת הפופולרית, לאחותה הצעירה הלומדת בבית הספר למחוננים, ואין לה כל סיכוי להגשים את אהבתה. חייה משתנים באופן דרמטי כשהיא מונעת בדרך מקרה ניסיון התנקשות בנשיא ארצות הברית, והופכת בבת אחת לגיבורה לאומית. מכאן ואילך מתפתחת עלילה מרתקת ומשעשעת, רצופת צירופי מקרים שלא ייאמנו.

 


תסרוקות לבית ספר :

 

קוקו גבוה (:

 

קוקו נמוך

 

צמה צרפתית

 

צמה רגילה

 

שיער פזור

 

קוקו לצד

 

2 קוקיות

 

 

איך לקשט את היומן :

 

יש לכן יומן רגיל בלי שום קישוטים ואתן מתות לקשט את היומן? , קבלו כמה דרכים ועצות איך לקשט את היומן.

תמיד יש ביומן מדבקות של מבחן / מסיבה / יום הולדת ועוד.... אז אתן יכולות לקשט את היומן במדבקות אלה.

אפשר לבקש מחברות שיכתבו לך ביומן כל מיני ברכות , את יכולה לרשום מתי לכל חברה יש יומולדת ולקשט את זה בטושים / עטים.

אפשר לשים כמה תמונות של מפורסמים שאת אוהבת או סתם תמונות נחמדות.

עכשיו בטוח היומן שלך מקושט (:

 

 

זהו להיום (:

 

מקווה שעזרתי , באמת השקעתי בפוסט בנות!

 

אז אם אתן כבר קוראות את הפוסט הזה בבקשה תכתבו תגובה ♥

 

8 תגובות ואני ממשיכה!

 

 

 

 

נכתב על ידי מתבגרת (ע"ר) ^ } ^ , 23/8/2012 19:54  
הקטע משוייך לנושא החם: מסתיים החופש הגדול
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

איך לשפר את מצב הרוח - 

את נמצאת במצב שאת עצובה ואין לך בכלל מצב רוח?

אז הינה כמה עצות איך לשפר את מצב הרוח ♥

 

1. תדברי עם חברה / אמא (עדיף עם אמא כי בה באמת אפשר לבטוח) ותספרי לה מה מפריע לך ולמה את עצובה אני בטוחה שהיא תייעץ לך עצה טובה ותיתן לך כתף לבכות עליה.

 

2. השמיעי שירים שישמחו אותך (לא שירי דיכאון) תרקדי ותשירי בקול רם.

 

3.תאכלי משהו מתוק , זה יעשה לך הרגשה טובה יותר.

 

4.אפילו אם דיברת עם אמא / חברה , את תמיד מוזמנת לכתוב ביומן את מה שמפריע לך כי הוא אף פעם לא יגיב ולא יוכל לספר לאף אחד על זה.

 

5. תצאי החוצה ותשחקי , או אולי תלכי אל חברה ותהיה אצלה.

 

6.תעסיקי את עצמך במחשבות מעודדות וטובות , תנסי לשכוח את הדבר הרע שעבר עלייך ותנסי למצוא את הכוס המלאה בעניין.

 

7.עצה שלי, אל תעבירי את כל היום במיטה ,  זה רק יעציב אותך עוד יותר.

 

 

 

איך לדעת שאת מאוהבת - 

את חושבת שאת מאוהבת במישהו אבל לא בטוחה? 

אם התשובה היא כן , הפוסט הזה יעזור לך עד מאוד ♥ 

  1. כשהוא לידך את מתחילה להזיע , הידיים שלך רועדות והלב שלך קופץ משמחה.
  2. את תמיד מתלבשת יפה כשאת יודעת שהוא יהיה בסביבה.
  3. את חוקרת על פרטים בפייסבוק.
  4. כל פעם שהוא פונה לדבר איתך את מסמיקה ובקושי מדברת כי את כל כך שמחה שהוא מדבר איתך.
  5. את חולמת עליו בלילה ומפנטזת שהוא החבר שלך...
  6. את מתה להגיד לו שאת אוהבת אותו אבל את לא יכולה...
  7. את תמיד מסתכלת עליו.
  8. את מנסה לגרום לו לשים לב אלייך.
  9. אפילו שאת שמחה שהוא מדבר איתך את גם חוששת כי את לא יודעת מה להגיד לו ואיך הוא יגיב.

10. כשהוא נמצא עם בחורה אחרת אז את מקנאה.

ב-ה-צ-ל-ח-ה עם הבחור!

 

 

 

 

איך לפתח ביטחון עצמי -

 

יש בנות שתקועות בלי ביטחון עצמי , (כמוני בעבר).

ולא יודעות איך לפתח לעצמן ביטחון עצמי , אז הינה כמה עצות :

 

 

  1. תמיד תחשבי חיובי ואופטימי תמיד תסתכלי על הכוס המלאה ולא על הריקה.
  2. תורידי 3-4 קילו כדי להרגיש טוב יותר עם עצמך.
  3. שימי פס על אנשים שיורדים עלייך – הם לא שווים את זה.
  4. תמיד תדעי שאת יפה , מוכשרת חכמה.
  5. תאמיני בעצמך.
  6. אל תתביישי במי שאת , תהיה גאה בעצמך!
  7. פשוט תהיה את עצמך ולא מישהי אחרת!
  8. אם ההתנהגות שלך אינה יפה את מוזמנת לנסות לשנות אותה לטובה יותר , גם יקרב אותך לאנשים.
  9. תשתדלי למצוא את החברים הנכונים מהסיבות הנכונות.

10. תחשבי בסוף היום מה היו הדברים הכי טובים שהיו לך היום.

11. תנסי להיות שמחה רוב הזמן.

 

 

 

המדריך השלם - מה לעשות כשמשעמם -

 

משעמם לכן ? , אין לכן מושג מה לעשות? - (כן גם לי זה קורה).

אז קבלו את העצות הכי טובות בעולם איך להיפטר משיעמום נצחי!

 

 

  1. לכי לקניון ותקני דברים ♥
  2. תקראי ספר אהוב.
  3. תראי טלוויזיה.
  4. תשחקי במחשב.
  5. תגלשי בבלוג שלנו ♥
  6. תציירו
  7. תראו סרט
  8. תלכו לבריכה / ים.
  9. תגלשו באתר פורגירלס (אתר מהמם).

10. תשחקו עם האחים שלכם (למי שיש)

11. תדפקי את הראש בקיר (חחח)...

12. תסדרי את החדר -,-

13. תעשי שיעורים (איזה עולם אכזר – אהה?)

14. תדברי עם חברה בטלפון.

15. תתחברי לפייסבוק (למי שיש).

16. תנסי לעשות תסרוקות.

17. תזמינו חברה.

18. תשימו לק על הציפורניים.

19. תצעקו ותשתחררו.

20. תצאו החוצה לשחק עם חברות.

 

 

 

 10 תגובות ואני ממשיכה סבבי

 

 

 

 

 

נכתב על ידי מתבגרת (ע"ר) ^ } ^ , 12/8/2012 09:41  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתבגרת (ע"ר) ^ } ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתבגרת (ע"ר) ^ } ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)