לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המראה שבקיר




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012


טוב ... אז ...

חברה שלי פתחה לי בלוג שבו אני יוכל לכתוב את מה שאני רוצה בלי שידעו מי אני , בלי שישפטו ובלי שאני יפחד לומר את מה שאני באמת רוצה .
למה אנשים לא מסבירים את עצמם כמו שצריך ? למה הם לא חושבים לפני שהם אומרים משהו ?
תחליטו עם עצמכם על מה קורה ואחר כך תעדכנו אותי , למה אני צריכה לבכות על משהו שבסוף כנראה לא יקרה ?

למרות שאני שמחה שהבשורה המרה כנראה לא תתגשם , זה עדיין מאוד מרגיז !!
סבלתי שיחות על גבי שיחות עם אבא שלי על זה , על כמה שזה לא כל כך נורא ושזה לא באשמתי , כבר השלמתי עם הבשורה והבנתי שזה מה שיש ואין על מה להתווכח ולנסות לשנות את המציאות כי זה לא יעזור ... ובסוף לא , משנים את הכל הלחיצת כפתור , וככה אני צריכה להבין שכנראה זה לא יקרה ואני צריכה להתרגל למציאות הישנה , שהייתה קיימת עוד לפני הבשורה המרה ... 


נכתב על ידי , 6/8/2012 21:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני פה , אל תתעלמו ממני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני פה , אל תתעלמו ממני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)