לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרח - בלוג מדריכים ועזרים



Avatarכינוי:  פרח - מדריכים ועזרים

בת: 11





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2013

- אין שם -


טוב אז אממ .. מאיפה להתחיל ? 
וואו . אני חושבת שלא הייתי פה המון זמן . 
( חושבת עאלק . ) 
אז גדלתי ואני די מתגעגעת , לאחרונה בשבוע הזה כבר נכנסתי לבלוג כמה פעמים ,
וזה רק אומר שהגעגועים משפיעים עליי .. 
לחזור ? לא לחזור .. הכל בידיים שלכם . 
אתם תחליטו . איך ? פשוט מאוד , בתגובות קריצה
פשוט תגיבו 'תחזרי' ואם אתם רוצים תוסיפו גם למה ,
ואם לא תכתבו 'אל תחזרי' . (בתקווה שלא יהיו כאלו תגובות. אבל למי אכפת בעצם ?)
אבל לא כ"כ מהר אני אחזור אם יהיו כמה תגובות של 'תחזרי'.
אני צריכה הרבה תגובות ,ואם לא שכחו מזה (:
אני לא רוצה להתאמץ סתם .. ><
בתקווה להמון תגובות ,

מאיה שאין לה חתימה ומתגעגעת ]-;
נכתב על ידי פרח - מדריכים ועזרים , 2/3/2013 15:13  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





770

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח - מדריכים ועזרים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח - מדריכים ועזרים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)