לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Style is a way of life


" I don't do fashion, I am fashion "


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2012

מותגים, זה באמת כל כך שווה את זה?


אני מרגישה כאילו אני היחידה שאף פעם לא היה לה נעליי נייק\ אדידס איכותיות


זה לא שאני מתלוננת, דווקא להפך, אני מעדיפה לקנות בחנויות קטנות שמוכרים שם דברים הרבה יותר נדירים ויפים מאשר בכל חנות עם שם עולמי שבסה"כ הסחורה שם היא כמו בכל חנות אחרת.


אין לי שדום בעיה עם מותגים כי יש דברים שאני כן קונה ממתוגים כמו אולסטאר


אבל את רוב הבגדים אני קונה בחנויות שלא כולם מכירים אבל יש שם הרבה בחירה...


 


אז איפה אתם אוהבים יותר לקנות? בחנות מותגים כמו כולם, או ללכת לחנויות פחות מוכרות ולקנות בגדים שלא מוכרים בכל מקום?


 


 

נכתב על ידי , 5/9/2012 15:54  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , בלוגי בנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSTYLELOVER אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על STYLELOVER ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)