לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

3> It's all about us


Life is hard, we know it ..... But that does not stop us from enjoying ;)

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

2/2014

long time


woow kama zman lo aiti po 
kama avar yesh po !

.
 ve ze a post a aharon sheli ?!

לא רוצה יותר לשמוע ... את לא בסדר . 
את לא מכבדת את ההורים שלך 
את לא מכבדת את החבר שלך 
את לא מבינה אותי , ואותו ואותה ... 
את לא בסדר פה .. ולא בסדר שם .. 
ולמה לא עשית את זה ... ואת זה.. 
וחבל שלא עשית את זה . 
וחבל שכן עשית את זה ...



פאק !!!!!!! די ! 
אני כן מכבדת את ההורים .... אבל שילמדו לכבד אותי גם כשצריך ! 
ואני כן מכבדת את החבר שלי... אבל לכולם יש טעויות .. 
ואני כן מבינה את כולם .... מנסה להבין בכל אופן ... הרי גם אני בנאדם ... לא רובוט ! 
וברור שלפעמיים אני יכולה להיות לא בסדר כי אני לא מכונה !


ואני עושה מלא דברים שהם טובים , מדהימים , נדיבים ! 
ואני הרבה מאוד פעמיים סוגרת את העייניים שלי על דברים שהם לא לטעמי ולא אומרת כלום .. כי אני יודעת שכל אדם ורצונותיו , דעותיו ואופיו . 
אני אומרת רק מה שבאמת מפריע .. אני מנסה להבין כמה שיותר .. לבוא לקראתם כמה שיותר .. ולקראתו במיוחד ! 
אומרים לי ההורים .. את נותנת ועוזרת לאחרים יותר מלהורים שלך ... והחברים אומרים שאני לא נותנת מספיק ! 
אז מה אתם רוצים ממני ?! מה ?!! 

אבל אולי אני לא איהיה ולא יהיו בעיות ? אולי ?! 
אז בבקשה ... תקבלו את השקט שאם כל כך רוצים . 

עם חברה אחרת ... תיהיה לך תמונה מהנשף כי אני לא איהיה , וההורים שלי לא יהיו ואני לא איהיה בלחץ .. 
ועם בת אחרת ... שתכבד אותכם ותואהב אותכם .. יותר ממני ותיהיה מוצלחת יותר  .. 

אבל לא יהיה לכם אותי ! כשאני לא איהיה לא יהיו לכם טענות אלי .. 
כי כשלא איהיה תראו איך עשיתי דברים טובים , יפים ונדיבים .. שיהיו חסרים לכם ביומיום ! 
כי אין הרבה אנשים שנותנים מעצמם ומכל הלב ... ואתם הולכים לאבד אחת כזו ! 

אני אהבתי , הערכתי ! 
ואתם פשוט זורקים את זה לים ! 
אם מחפשים אותי ? כדי לבוא אלי בטענות כמובן ... אני בים .. במים .. מחפשת את שלוות אלוהים !  


-
tov zr dei kara , lo yashar , aval gam lo avar arbe zman , be sah akol hodesh ve akol ishtana !
bemet kara ma she rashum ba post ,
ani kvar lo sham .
lo bishvilo ve lo bishvil a orim .
ani rehoka , meever la yam
be medina aheret , mehapeset et a osher sheli .
avarti arbe , lo meahelet et ze le af ehad .
amon tauyot! amon haratot !

aval ani beseder ahshav ... rehoka me a avar . she lo aya kol kah garua , davka aya dei meula .
aval avar ze ba avar !

ahshav ani po , be eretz hadasha !

tsriha leaamid et atsmi al a raglaim , lekadem et atzmi .... ki kama she mishu lo yoav otah ... kama she lo irtze tov bishvilej ..... ze tamid rak at atsmeh zot she tekadmi et atzmeh ve tavi et a haim shelaj lean she at rotsa , lean she at tamid halamt !

az ani ba dereh !

 

ve a moto sheli ba haim ajadashim ze ¨-
! ba jaim tamid tsarih lismoh rak al atsmeha , ki rak ata ze she basof mahlit al a kivun shel a dereh !

 

love you ! לשון 

נכתב על ידי , 22/2/2014 23:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle_Vampire אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little_Vampire ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)