לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס וכו' ..

כל מה שרציתי ולא העזתי לכתוב ..

Avatarכינוי:  Norbit

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

יום כיף


אחרי הרבה זמן איתו הוא החליט להפגין מעט רומנטיקה וכיסה לי את העניים לפני שהעיר אותי בבוקר.. 

הרגיע שהכל בסדר ועזר לי ללכת לצחצח שיניים להסתקר ולהתלבש בלי לראות.. הכין לי חלב חם עם קינמון ועוגיה ועזר לי לדשדש אל הרכב בשעה לא ידועה ביום.. 

נסענו הרבה זמן.. בערך שעה שעה וחצי לא היה לי מושג לאן.. לא לחצתי עליו שיגלה לי.. אני אוהבת הפתעות.. כמה גרוע זה כבר יכול להיות? 

שמענו מוזיקה כל הדרך  ודיברנו על שטויות כמו שאנחנו אוהבים.. 

אף פעם לא סמכתי על מישהו מספיק כדי לעצום עניים לידו.. אבל היה בו משהו ששחרר ממני  את החששות ואחרי הכל.. הרבה זמן ביחד..

בסוף הוא עצר את הרכב ירד ופתח לי את הדלת לרדת.. היה בוץ על האדמה וריח של גשם באוויר.. בהתחשב בעונה זה היה הגיוני.. 

שאלתי בפעם הראשונה האם אני יכולה להוריד את כיסוי העניים ומכשנתקלתי בסירוב חייכתי וגיחגחתי לעצמי 

הוא עשה משהו בזמן שאני עמדתי שם וחיפסתי מסביבי מקום להישען.. מן הסתם הינו בחוץ.. אבל לא הצלחתי לגעת בכלום בטווח הושטת יד ממני 

אחרי שהו הלך וחזר כמה פעמים מהרכב הוא נזכר שאני שם.. נעמד מאחורי תפס לי את המותניים בעדינות ואמר לי להתקדם איתו.. 

התקדמנו כמה מטרים הוא עצר אותי ועזר לי להתישב על שימיכה שהוא כנראה שם שם מקודם כשהתרוצץ.. ואני עוד לא ישבתי והתחלתי לשלוח ידיים למשש מה יש על השמיכה .. רק הצלחתי להפיל משהו והוא כבר עצר אותי והחזיק לי את הידיים.. השכיב אותי על השמיכה לאט רכן מעלי ונישק אותי.. 

חיבקתי אותו וגילגלתי אותו על הגב טיפסתי מעליו ושלחתי יד לכיסוי עניים.. 

עם אינסטינקט של חתול הוא עצר אותי בשניה האחרונה ואמר שזו פעם אחרונה שאני עושה את זה ושאני אהרוס הכל .. הוא כמעט נשמע מתחנן אבל יותר נעלב שאני לא סומכת עלי.. למרות שסמכתי.. באמת.. 

שאלתי איפה אנחנו והתשובה שקיבלתי היתה "רחוקים מהכל" לא תשובה שמניחה את הדעת.. אבל נו שויין.. 

חיבקתי אותו קצת כשאני מעליו הוא נישק אותי אני נישקתי אותו.. הרבה זמן לא אהבתי מישהו ככה.. שאפשר להתנשק איתו שעות ולהנות מזה בלי שימאס..

אחרי זמן ארוך חזרנו לחיבוק ואז נשכבתי לידו על השמיכה.. הוא התיישב והוציא משהו מתוך שקית, עזר לי להתיישב והביא לי סנביץ' ליד "תאכלי. את צריכה את האנרגיה הזו" זה היה סנביץ' מהסנביצ'ים שאני מכינה לעצמי כשבא לי סנביץ' מנחם.. הרבה חמאה פסטו וקצת עגבניות שרי בבגט טרי .. 

הוא חיטט שוב בשקית ואז שמעתי ניעור מוכר של שקית שוקו.. כן.. אני אהבתי את הילד הזה.. 

סיימנו לאכול וחזרנו לשכב על הגב.. הוא גילגל ג'וינט ושאלתי אותו מה השעה.. הוא אמר שזה לא חשוב.. והוא צדק.. אני לא יודת למה שאלתי את כל השאלות המטומטמות האלה.. 

שתקו הרבה וצחקנו בין שתיקה לשתיקה סיימנו את הגויינט הוא נישק אותי בלחי והתישב לידי.. הרים לי את החולצה מעל הפופיק והתקופף לנשק לי את הבטן.. הפנים שלו היו קרות והבטן שלי היתה חמה .. ובכלל תמיד הגוף שלי היה בטמפרטורה ההפוכה משלו.. 

אהבתי איך שהו היה מנשק לי את הבטן מלקק ונושף הוא היה חמוד כלכך.. 

הוא הרים את החולצה עוד ופתח את החזיה מהסגירה הקידמית.. הידיים שלו היו קפואות והפטמות שלי הזדקרו בשניה .. 

הלשון שלו היתה חמה על פטמה אחת.. היד שלו היתה קפואה צובטת את השניה .. 

הנחתי את הידיים שלי על הראש שלו והרמתי את הפנים שלו לכיוון שלי .. כל כך רציתי לנשק אותו אבל הוא התנגד קצת אז הנחתי לו להמשיך.. 

שלחתי יד ומשכתי ממנו את החולצה שלו.. רציתי להרגיש את העור שלו על שלי.. הוא קילף ממני את המכנסיים והתחתונים ונשארתי שם שוכבת עם גרביים וכיסוי עיניים .. 

הוא נישק אותי על המצח, על האף, על השפתיים, על הסנטר , על החזה על הבטן על הטבור ואז צלל בין הרגליים שלי לאט ובעדינות.. 

הסקס בינינו תמיד היה אגרסיבי אבל הפעם הכל היה עדין ואיטי הוא ליקק בעדינות ונישק קלות והבטן שלי עלתה וירדה ביחד עם הנשימות שלי שגברו לאט לאט .. 

אנחות וגניחות של הנאה מאופקת מרגישה איך אני מאבדת נוזלים מבין הרגליים אל הסדין שלולית הולכת וגודלת מתחתי ובראש שלי מתי הוא הולך להכניס אצבע או שתים או יד שלמה כדי להרגיש כמה אני רטובה מבפנים.. 

והוא ממשיך עשר דקות ורבע שעה ואני רק נרטבת יותר והוא לא מכניס לא יד ולא אצבע.. 

אני שולחת יד בעצמי והוא מזיז ומחזיק אותה בצד.. שולחת את היד השניה ושוב מחזיק אותה רחוק ממני .. אני נושכת את השפתיים וצועקת עליו "מתעלל!" וזה היה הקיו שלו.. הוא הרים את הראש מבין הרגלים שלי ודחף את הזין שלו לאט אבל בכוח לתוכי ולא יצא דקה שלמה.. רק הסתכל על הפה הפתוח שלי ונישק אותי על האף.. ומשם התחיל הסקס הכי איטי ועדין שהיה לי בחיים.. 

הוא יצא ונכנס ובכל יציאה וכניסה אני מרגישה כל מילימטר באורך ובעובי שלו נהנת מכל רגע מחבקת אותו מאחורי הצוואר ומצמידה אותו אלי .. 

הכל קורה לאט נמתח ונמתח.. הרגע הזה לא יגמר לעולם.. 

אבל אני רוצה יותר.. אני רוצה הכל ועכשיו.. אני רוצה מהר אני רוצה אגרסיבי "נו תזיין אותי כבר כמו שאתה יודע" 

הוא נאנח "את לא מסוגלת להנות ממשהו אחר נכון?" "לא כרגע לפחות.." 

הפך אותי על הבטן הרים לי את התחת למעלה וסוף סוף קיבלתי את מה שרציתי.. אותו בכל הכוח.. 

הוא משך אותי מהחזה עם הגב אליו בלי לצאת ממני והוריד ממני את הכיסוי עניים שאני עם הפנים לאחת השקיעות הכי יפות שראיתי מתוך פרדס נטוש בשום מקום..

אני שמה את הידיים שלו מסביבי ומחבקת אותן ומצידי שהרגע הזה לא יגמר ... 

אבל הרגע הולך ומתעצם.. והחיבוק הולך ומתהדק.. ואנחנו גומרים ביחד ונופלים על השמיכה..

נכתב על ידי Norbit , 30/8/2013 18:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,464
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNorbit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Norbit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)