לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life As I Know Them

אתם מוזמנים לקרוא או שלא . זה לא בלוג דיכאוני , אופנה , עצות (למרות שאני יכולה לתת אם תפנו אלי . אין לי בעיה...) זה הבלוג שלי. אני חושבת שזה מספיק .

כינוי:  O-No

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

הממ.


אני רוצה ייעוד לחיים. סיבה להתקיים. מתסכל לחשוב שאנחנו מדשדשים והורסים לעצמנו את החיים בלי לשאוף לשום דבר . אני רוצה להשפיע על העולם. יודעים מה ? אפילו לא על העולם. אפילו על חיים של מישהו , לשנות את עולמו לטובה :) אני רוצה להיות ״מישהו״ ולא סתם ילדה בעולם הגדול והמפחיד . אני רוצה לצאת מהבועה שאני חיה בה . חור שמחנך אותנו לערכים שלא נמצאים בעולם החיצוני . אנחנו כל כך מנותקים. אין אצלנו הומלסים, ההורים עובדים, הילדים חיים טוב. בועה ורודה יחסית ,

שמנותקת משאר הארץ. אנחנו חיים בסרט.

אני רוצה לצאת .

נכתב על ידי O-No , 14/8/2013 12:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני חושבת שאני אתחיל עם כותרות בעברית.


היה לי חופש דיי מדהים עד עכשיו . 

אבל ני פשוט מרחמת על עצמי לפעמים. 

כאילו ... אני שוכבת ולא עושה כלום. מבזבזת את הזמן שלי בטלוויזיה 

אני חושבת שיש לי התחלה של 2 קוביות . יש לי קווי מתאר והכל. הממ זה מוזר . אף פעם לא עבדתי על הבטן חוץ משיעורי ספורט . 

דיי מגניב . 

אני אוהבת את ג'ודי פיקו . היא סופרת מדהימה . פשוט הספרים שלה דפוקים בצורה כ'כ מיוחדת .

אני גם סוגשל קוראת במקביל ספר אימה של סטיבן קינג . ״זה״ . ספר אדיר .

אז מה עשיתי בחופש? 

•קורס משצים

•יומיים בכנרת

•ים

•יומיים בפסטיבל כרמיאל

•חברים

•טלוויזיה (והרבה לצערי)

•סרט

•ביביבי

•בריכה פעמיים

מה אני רוצה לעשות?

•ללכת לעוד טיולים וחוויות .

•למצוא להקות טובות

• seize the day

•יום ספונטני

•סיימון

וכו' וכו' 

 

באמת שהבלוג הזה יבש . לא רק בגללכם ;) 

אני פשוט לא כותבת מעניין . וגם לא ממש כותבת . 

 

 

נכתב על ידי O-No , 5/8/2013 15:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





539
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לO-No אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על O-No ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)