לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא בא לי לחזור ורק חושבת על לעוף רחוק זוכרת שלחשת לי שלא יגמר זוכרת בכיתי ואמרת זה עוזר


רק אהבה מביאה אהבה

Avatarכינוי:  sapiri(:

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2018

לילות ללא שינה ימים בלי כוח ומלחמה ביני לבין עצמי


איך אפשר להמשיך?
כמה אפשר להתקע?
איך אני יכולה להתחיל לשנוא אותו?
זה יותר מידי שאלות שיוצא לי לשאול את עצמי בחודש האחרון
הרגש החדש הזה שנכנס לי לנפש רגש לא מוכר
לא אהבה לא שנאה לא אדישות פשוט משהו לא מובן כלפיו.
רק רוצה שתהיה תשובה שייתן סימן.
אם הוא שלי שיהיה איתי שיהיה כבר משהו אם הוא לא שלי שאני יצליח להתרחק ממנו ומכל החבורה שלנו.
רק תאמר שאתה מרגיש כמוני ושעכשיו השתיקה כבר לא מה שתשלוט בנו תיתן לנו הזדמנות..
אני רוצה להגיד לך כל כך הרבה דברים אבל שום דבר לא יוצא..
גם אם נוכל לשבת לשיחה כמו שני בוגרים המילים יעלמו לי..
כי ככה זה שאני איתך בתקופה האחרונה אני לא מצליחה לבטא את עצמי כמו שצריך 
פתאום נהייתי מובכת ממך פתאום אכפת לי יותר מידי מכל דבר איך מהידיד הכי טוב שלי 
הפכת למשהו לא מוגדר שאני יודעת שאתה חרא בנאדם אבל הלב שלך טוב 
איך הידיד הכי טוב שלי נהפך להיות כזה קר וחסר רגש כלפי חוץ איך הידיד הכי טוב שלי 
הפך לאחד שאם הוא לא משתכר כל סופש ולפחות פעם אחת באמצע השבוע הוא לא יכול להעביר את השבוע
איך הידיד הכי טוב שלי הפך להיות אגואיסט שחצן גאוותן וכל מה שהוא לא ובגלל זה היה הידיד הכי טוב שלי?
איך הידיד הכי טוב שלי הפך להיות סופת הרס וארס איך הידיד הכי הכי שלי הפך להיות מניאק?
טיפש שלא חושב פעמיים שהולך עם כל אחת שהורס חברויות של שנים בשביל הנאה של רגע?!
איך הוא יכול ?איך הוא השתנה ככה? מה גרם לו להשתנות ככה?
ואני?
איך אני נתתי לזה לקרות?
איך אני נתתי לכל המהפכה הזאת לקרות?
איך לא שמתי לב?
איך נתתי לשנינו להפליג לכאלה מקומות מההתחלה?
מה גרם לי לתת לו להפוך להיות כזה?
מה השתנה בי ובו שהפכנו להיות כאלה?
אין לי עם מי לדבר אין לי למי להראות את כל הפחדים ואין אפחד שיצליח לראות מעבר לכל השריטות כמוהו כי הוא היה 
ההכי טוב שלי הוא היה היחיד שמצליח להבין היחיד ששיחות של שעות איתו לא הפסיקו לעניין באיזה שלב..
*מפה לשם התייאשתי החלטתי לוותר עליו..
כנראה שגם בתור ידיד גם בתור משהו שהוא מעבר לידיד..
זה יהיה קשה והגעגוע יגרום לי לחזור לחוסר איזון ויציבות מעורערת במיוחד בתקופה שאני נמצאת בה עכשיו 
שאני צריכה מישהו איתי שידחוף מהצד ויעודד שיהיה שם לעזור ולתמוך שאני לבד שהדמעות שלי ימצאו מקום ליפול עליו..
אבל אין ברירה אני חייבת לקחת את עצמי בידיים להכנס למוד של לימודים לחפש עבודה לחזור לעצמי 
גם אם זה אומר להשאר לבד בלי אף אחד.. כבר עברתי שנתיים כאלה עוד תקופה כזאת לא תהרוג אותי..
נכתב על ידי sapiri(: , 25/12/2018 20:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsapiri(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sapiri(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)