לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~ Just Another World ~


יש דברים שאתה מנסה להסתיר מכולם אולי בגלל שאת מפחד שיצחקו עליך או יפגעו בך ? כאן אני פשוט יספר הכל הכל הכל הכל לא רק על החיים שלי גם מוזיקה תמונות ואפילו סיפורים תקראו לא תקראו ? החלטה שלכם אוהבת מאוד מאוד ~אנונימית ~

כינוי:  ~Somebody ~

גיל: 26

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012


מכירים את זה שחברה אחת הטובות שלך מכירה לך ידיד ממש טוב שלה 

בהתחלה ההיתם לא כל כך קרובים 

אבל אחרי זמן מה התחלתם לדבר הרבה 

אבל ממש הרבה נהייתם ידידים ממש טובים

שדיברתם כל הזמן וכל מקום 

על הכל 

אנחנו יודעים אחד על השני דברים שכאלו אנחנו שנים מכירים אבל אנחנו מכירים רק חודשיים

המצב יצר סיבוך

אולי החברה לא מודה בזה 

אבל היא מקנאה 

היא מקנאה בקשר הכל כך חזק שנוצר ביני לבינו 

זה מפריע לי 

כי הקשר שלי ושלה חשוב לי 

אבל גם הקשר שלי ושלו 

הבעיה שהקשר שלי ושלו יצר ריחוק ~לא גדול ~ בין החברה לידיד 

אני לא רוצה שזה יקרה 

אולי הזמן יעשה את שלו 


אוהבת המון 

♥אנונימית ♥

נכתב על ידי ~Somebody ~ , 12/8/2012 21:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Somebody ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Somebody ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)