לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~ Just Another World ~


יש דברים שאתה מנסה להסתיר מכולם אולי בגלל שאת מפחד שיצחקו עליך או יפגעו בך ? כאן אני פשוט יספר הכל הכל הכל הכל לא רק על החיים שלי גם מוזיקה תמונות ואפילו סיפורים תקראו לא תקראו ? החלטה שלכם אוהבת מאוד מאוד ~אנונימית ~

כינוי:  ~Somebody ~

גיל: 26

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

ועוד בוקר מתחיל לו


והנה עוד בוקר חדש

בוקר או צהריים ? מה זה משנה 

כמה נחמד לפתוח את הבוקר עם כוס קורפלקס וחלב 

להנות מהרגעים השקטים שנותרו ליום הזה 

אם בכלל 

ולשמוע מוזיקה 

ואני בתור מכורת יוטיוב ידועה 

יעשה פינה כזאת על הבוקר 

אולי כדי לעשות גם לכם את הבוקר ♥

 


 

~Adele - Someone Like You~

http://www.youtube.com/watch?v=hLQl3WQQoQ0

אין כמו לפתוח את הבוקר עם האחת והיחידה , אדל ! 

שיר רגוע עם קול מדהים 

שיר שלמילים בו יש משמעות ~לא כמו כל שיר ~ 

אז ממליצה בחום 

אל תגידו שלא אמרתי ? :P

 



 

Maroon 5 - Payphone (Lyric Video) ft. Wiz Khalifa

http://www.youtube.com/watch?v=5FlQSQuv_mg

שיר קצבי אבל לא הכי קופצני 

אני אישית מתה על הלהקה הזו 

ובאמת שכיף לפתוח איתם את הבוקר 

 

 



 

Flo Rida - Whistle

http://www.youtube.com/watch?v=rsycEBd5IoY

לכל אוהבי הראפ או ההיפ הופ שביננו 

הנה שיר לבוקר נחמד ביותר 

שיר קצבי וכיף לזייף אותו על הבוקר 

תהנו :D

 

 



 

Justin Bieber - Beauty And A Beat (Audio) ft. Nicki Minaj

http://www.youtube.com/watch?v=Lf9OgcXV5cE&feature=relmfu

אני אומנם לא אוהבת את ג'סטין ביבר 

אבל זה אחד השירים ~הבודדים ~ שבאמת התחברתי אליהם שהם שלו 

שיר ממש טוב עם תוספת ראפ של ניקי 

שווה לפתוח איתו את הבוקר ! :D

 


 

אז זהו להיום

מקווה שבאמת עזרתי לכם לפתוח את הבוקר ! 

אוהבת המון 

♥אנונימית ♥


 

 

 

 

נכתב על ידי ~Somebody ~ , 12/8/2012 12:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה חדשה


עוד פחות משבועיים

אני יכולה להגיד ביי לחטיבה רשמית 

עוד פחות משבועיים אני בתיכון 

זה נשמע מפחיד 

מלחיץ 

אולי אפילו נחמד ? 

עם ההתחלה החדשה 

החלטתי לפתוח בלוג

על הכל 

מוזיקה ?

תמונות ? 

או אפילו דאגות

אני מקווה שיקראו ויגיבו 

אוהבת המון 

♥אנונימית ♥

נכתב על ידי ~Somebody ~ , 12/8/2012 02:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Somebody ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Somebody ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)