לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lost In Paradise




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

טוב. אז התאכזבתי. קורה?


לכל מי שחשב שיהיה עומק מאחורי הפוסט הנ"ל, טעיתם.. אבל הוא קצר אז תקראו בכל זאת ^^


 


אחותי הביאה לי את "כמה טוב להיות פרח קיר" מהספרייה שלהם בבצפר אחרי שחפרתי לה על כמה בא לי לקרוא אותו. והוא לא כיפי לי בכלל..


ספר רביעי בחיי שהפסקתי באמצע. ואני קוראת ספר ביומיים אני מהאנשים שיוצאים לשביתה מהכל וקוראים ספר.


בסרט הוא תמים בהרבה. אהבתי אותו בסרט. בספר הוא סתם ילד בן 15 עם חיים ממש ממש דפוקים שאומר כל מה שעובר לו בראש. זה מדכא קצת.. וכתוב מוזר מידי בשבילי.. לאדעת.. 

והאנשים שהוא מסתובב איתם בספר הם סתם השפעה רעה.. לפחות יש לו חברים... (?)


 


מבאס..


קיצר- תראו תסרט ^^ (לראשונה בחיי אני מודה באופן רשמי וגלוי שהסרט יותר טוב.O: מה קורה לי?!)


נכתב על ידי Rabbit Hearted Girl , 24/12/2012 21:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



We Are Infinite.


(המבחן שממנו אני בורחת היום- מתכונת באנגלית יום שני. שיהיה לי בהצלחה ^^)

 

טוב אז עבר עלי שבוע לא רע בכלל..הייתי ביומולדת של חברה בשישי.. ומלא זמן לא יצאתי. שזה היה נחמד.. ציפיתי ליותר, אבל 20 אנשים הבריזו כי ירד גשם אז בשביל יומולדת שכלל 10 אנשים היה ממש סבבה. פגשתי אנשים חדשים ושטויות.. וזה נחמד מידי פעם לגוון.. הייתי בטוחה שאני הולכת למות משעמום שם ודווקא היה מגניב.

איזו מילה ישנה זו מגניב. הממ.. ~מחשבות נטולות פואנטה בראש שלי~

הנה רגע מוזר מאותו ערב: רגע משעמם מוד בו משהי שדיברתי איתה רוב הערב קיבלה טלפון מחברה לחוצה (שלא הייתה שם) וכל השאר ישבו כמו זומבים והתלוננו על כמה גולסטאר זה מטומטם בעודם רואים גולסטאר (אני מסכימה עם הטענה שזה טימטום.. אבל הם ראו 3 פרקים ברצף.. איך לא נמס להם המוח?!). אז החלטתי לגרור את ידיד לי לחפש את ילדת יום ההולדת היקרה, בשביל לגלות שאורח תמים הוא בעצם חבר שלה (הם לא עשו כלום חוץ מלהיתנשק עם דלת פתוחה אבל לא נעים..) ושאפחד לא באמת ידע את זה.היא נעצה בי מבט מלחיץ ואני תוהה בכמה חלקים אני אשאר יום ראשון.

אואו, ראיתי ההוביט- שהיה בערך השלוש שעות הכי מהירות בתולדות הקולנוע. זה היה מדהים. לכו תראו אותו. אין צורך בלראות את שר הטבעות. זה סתם נחמד לראות שיש את אותם שחקנים וכאלה.. נהנתי בו יותר משנהנתי מהספר.. הספר ייגע אותי.. ואני לא כזו בדרך כלל.. אני מאלה שהולכים לסרטים ומתבאסים מהשינוי, אבל זה היה ממש טוב..

הממ..

ראיתי פיטר פן.. עם אחותי בת ה-14.. אי שם בחנוכה.. וזה שזה הצגת ילדים לא סותר את שלמותו של הראל סקעת, הוא סיבה טובה ללכת לראות את זה.. ככה שאנחנו ועוד כמה מעריצות מטורפות (להגנתי אחותי מטורפת.. אני חיננית שבוהה בו.. זה יותר נחמד. ומשאיר לי זמן להיות מעריצה מטורפת של שחקנים שגרים אי שם מעבר לים T.T), קיצר הפחדנו ילגים קטנים.. ממש אבל. היה שם ילד קטן שניראלי שחשב שראה חייזרים..

או- סוף העולם! (כמובן)

במשך שבוע שכנעתי את עצמי שהכל שטויות.. יום שישי בבוקר להכתי לי בשלווה לבצפר, בתקווה שאף אחד לא יזכיר את זה ואני אשאר רגועה.

אבל לא! כל העולם ואישתו יערערו לי את הביטחון.. ואני אדם שנלחץ מהר.. מאוד מהר..ובערך אחרי השעתיים הראשונות אבא בא לאסוף אותי כשאני עם כאבי בטן ולחץ דם.. מקסים לא? קיצר.. בערך מאחד עד 2 הסתכלתי מהחלון במטבח על הים כדי לבדוק שהים לא מתכנן איזה צונאמי קטן... ואז התחלתי לצחוק.. על עצמי בעיקר..

קיצר- בני מאיה יקרים, חייתם בשקר^^

דרך אגב, חברה שלי ספרה לי שאמא שלה קראה בחדשות (אתר חדשות של רוסיה משו..) שמכרו ערכות סוף העולם עם אוכל אסטרונאוטים וחליפות עמידות לאש וחומרי חיטוי ושטויות.. ושעשו על זה כמה מיליוני שקלים שםXD כאילו שאם מה שקרה בסרט (שבאופן רשמי הפך למדע בידיוני דרך אגב..) היה קורה אספירין ויוד היו מצילים אותם.. מקסים..

מה שמעניין אותי ממש, זה כמה ילדים יוולדו עוד 9 חודשים.. בטח יישבר שיא עולם בקרב 'מטומטמים בני 16 עם ילדים' או משו כזה..

מותר לי לעשות ספורט שוב. ייאיי... (דווקא התחיל להיות נחמד העניין של לצפות בכןלם רצים.. אבל נפל לי התחת אז..\= )

אוה, גם ראיתי את כמה טוב להיות פרח קיר- סרט מדהים. 

(דרך אגב הכותרת זה המשפט האחרון בסרט)

ו..זהו.

כן.

all my sons here i come..

אחלו לי בהצלחה, ותזכרו- בפעם הבאה שיבוא סוף העולם תהיו נחמדים ותחסכו ממני פרטים כמו כמה מדענים מאמתים את השטות או באיזה שעה זה קורה...

 

לילה טוב ושבוע נעים..

 

נכתב על ידי Rabbit Hearted Girl , 22/12/2012 23:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט אחרי עשור שלא הייתי פה


וכמובן שאני כותבת אותו במקום ללמוד למבחן בספרות^^

מי חשב אחרת..

 

אז. מה עבר עלי מאז ליפני חודשיים. די הרבה למען האמת, אבל זה מרגיש כמו להגיש אוכל מליפני שבוע.. חסר טעם ולא עקרוני אז אני אספר על דברים כללים למדי בשביל לומר שכתבתי פוסט.. לא יודעת משום מה הוא לא זורם לי ממש..

 

טוביק! 

 

הממ.. סיימתי את הירושה. לפני חודשיים בערך. והייתי בדיכאון שבוע. כי במקום לעשות סוף מושלם הוא פשוט עשה סוף חצי טוב וחצי טראגי שהותיר אותי מוכת הלם (וקרב) וחסרת שקט נפשי. לקח לי קצת זמן להתאושש, אבל נסתדר.

כרגיל- לכו עכשיו לספרייה ותקראו אותם.

לספריית בצפר נהיה משו עם דרקונים.. הם קנו מלא סיפרי קריאה (כי יש מלא 4 במאה ושטויות) והם קנו לא ספרי דרקונים.. זה משעשע למדי.. כי אפחד לא באמת יקרא אותם..

 

הייתי בטיול שנתי הכי אדיר בעולם באילת. וחצי שכבה לא יצאה.. אז מידי פעם היה משעמם. אבל היה אדיר. ואני לא מאמינה שזה היה טיול אחרון.

 

עשו לי ניתוח אפנדציט. אז אין לי תוספתן עכשיו. ואסור לי ספורט ושטויות.

 

עדיין לא ראיתי דמדומים, אבל אני עוד אגיע לזה.

 

הטוויטר מרושע, הוא לא נותן לי להעלות תמונה. וזה רק אצלי..

 

החלטתי להתכחש לסוף העולם, ואולי החודש הזה פשוט יעבור. כמו שכתוב ב"הסוד"- אני דוחה את זה ממני.

 

ואין לי שומדבר עמוק, אז הנה לכם פוסט נטול פואנטה. אולי אני עוד אצליח לכתוב משו יעיל בפעם הבאה, אבל המשיכה שלי לישרא שואפת לאפס.

 

אוי עתודה זה התעללות. באמת. אני לא מאמינה איזה טרור אני אצטרך לעבור כדי להיכנס T.T

 

בכללי, היה לי שבוע זוועתי שכולל 3 מבחנים (במקור 4 אבל דחו לי מתמטיקה בסוף)

 

אבל היו לי חודשיים לא רעים בכלל^^

 

וזהו. (זה פוסט מאולץ. זה נורא.)

 

 

נכתב על ידי Rabbit Hearted Girl , 5/12/2012 22:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Rabbit Hearted Girl

בת: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRabbit Hearted Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rabbit Hearted Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)