לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דתי אטאיסט

אני רק ילד (14) אבל אני מאוד דעתני אז אל תתיחסו לגיל שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2012

תשובות לשאלון השבועי


מה זה אומר מבחינתך להיות מפורסמת?
להיות מפורסם? ללכת ברחוב ושיכירו אותך.. או שיצטטו קטעים שאתה כתבת!!

היית רוצה להיות מפורסמת? בזכות מה היית רוצה להתפרסם?
בזכות הדעות שלי ורק בזכותם!

האם היית שמחה להתפרסם גם בזכות משהו שאת לא גאה בו?
לא!

על אילו דברים בוודאות לא היית רוצה להתפרסם?
עבירות על החוק

האם יש הבדל בין מי שמפורסם בגלל מקצועו לבין מי שמפורסם בזכות אישיותו?
בוודאי אני יכול להיות זמר ענק וחרא בן אדם ואני יכול לתרום את כל כולי ובלי שום כישורים מיוחדים!

האם לאנשים מפורסמים מותר לעשות דברים שלאחרים אסור?
לא!

אם היית עומדת מול בחירה בין פרסום לאושר - מה היית בוחרת?
אושר

אם יכולת להתפרסם בזכות השגייך אבל לא בשמך האמיתי, איך היית מרגישה?
מעולה!! לא הייתי שמח אם היו מזהים את שמי בכל מקום ואם שמי היה מזוהה עם קטעים שאני כתבתי

נכתב על ידי , 13/8/2012 01:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

גיל: 25




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
51
הבלוג משוייך לקטגוריות: המתמודדים , ציונות , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnavfvi89 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על navfvi89 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)