לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

No name



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

ריסט


 

להעמיד פנים שזה לא קרה?

להעמיד פנים שזה פאקינג לא קרה?! , לא רוצה ! זה כן קרה. סעמק.

לך כל כך קל להעמיד פנים שזה לא קרה, כל כך קל להמשיך כרגיל. ואני ? אני לא מסוגלת . ראבק. למה כל כך אכפת לי ממך ?

היום ישבתי וחשבתי לעצמי למה עשיתי את כל זה, למה עשיתי את כל הדברים האלו דווקא איתך , שאתה לא חבר שלי , שאתה לא אוהב אותי , שאפילו לא אכפת לך ממני , למה ?

חשבתי על איזו טעות איומה זאת הייתה , איך נתתי לך לראות את כל החלקים הכי פרטיים שלי, איך נתתי לך לשבור את הלב שלי למיליון חתיכות , ועכשיו אני אפילו לא מסוגלת להסתכל עלייך בעיניים, לא מסוגלת לשמוע את הקול שלך בכיתה, לא מסוגלת . פשוט לא .

מה לעשות? ..

נכתב על ידי Mrs~care too fucking much. , 30/10/2012 20:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  Mrs~care too fucking much.

מין: נקבה




קוראים אותי
349
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs~care too fucking much. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs~care too fucking much. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)