לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

No name



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

איה


 

אוח .

כואב לי , לא יודעת למה 

אבל כואב לי בחזה. כואב ומעיק, באלי להקיא.

אולי זה בגלל שאכלתי?

אבל כואב לי .

וזה לא בגללך ,

זה לא .

פשוט רוצה שמישהו יקשיב לי .

שמישהו ירגיע אותי

כי כואב לי

נכתב על ידי Mrs~care too fucking much. , 14/10/2012 14:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל כך טוב !


 

גאווה עצמית.

לא מרגישה אלייך כלום.

היום כשהיינו עם כולם,גם כשהיינו לבד בבית שלך , פשוט לא הרגשתי כלום.

אפילו לא משיכה.

אתה לא מעניין אותי אפילו, בכלל לא באלי לדבר איתך.

אתה משעמם אותי, אתה צפוי ומשעמם.

נכון,אני לא מסוגלת להסתכל לך בעיניים,אבל זה רק בגלל שאני מובכת, מובכת כי ראית אותי ערומה לגמרי ואני אותך. זה מוזר.

אני תוהה לעצמי למה אני נכנסת לדיכאונות בגללך כל פעם , ועכשיו אני מבינה.

אני סתם מרגישה בודדה, ואתה החום היחיד שלי.

"חום" – אתה פשוט חרמן ,וגם אני ,זה למה אנחנו בסטוץ הזה, מערכת יחסים פתוחה אנערף.

ואו... אתה כל כך טיפש איך לא שמתי לב לזה אף פעם?

אני כל כך שמחה (:

עכשיו כשהבנתי את זה, אני לא אשתגע יותר כשאתה מחובר לפייסבוק ולא שולח לי הודעה, אני לא אכעס שאתה לא שולח לי אסמאסים, כי אתה פשוט לא מעניין !

לא מעניין לי איתך, לא כיף לי !

אז עכשיו אני שומעת לי שירים שמשמחים אותי , ומחייכת לעצמי, כי אני יודעת שאני פשוט לא אוהבת אותך, פשוט לא !

בלבלתי את הרצון שלי לחום גוף שלך עם הרצון שלי לאהבה. ואתה לא יכול לספק לי את זה. ואני לא רוצה שתספק לי את זה.

אז עכשיו כשהבנתי את זה, אני יכולה לעשות מה שאני פאקינג רוצה,אתה לא קובע את החוקים יותר ! חה ! זה מרגיש כל כך טוב (:

הגיע הזמן.

פעם ראשונה שאני חוזרת הביתה בלילה בלי להרגיש מועקה , כבר שכחתי איך זה מרגיש, אתה לא שווה אותי .

אז הי ! עכשיו אני אנצל אותך כמו שאתה ניצלת אותי עד עכשיו (:

יאי לי !

נכתב על ידי Mrs~care too fucking much. , 13/10/2012 02:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לבד.


כל כך לבד.

בחיים לא הרגשתי כל כך לבד.

אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי, אני צריכה אותך? או לא ?אני אוהבת אותך? או סתם נמשכת אלייך?

מה שבטוח הוא שאתה בנזונה וילד קטן.

באלי שהם יחזרו מפולין כבר, קשה לי פה לבד.

טוב על מי אני עובדת? זה בכלל לא קשור לזה שהם נסעו.

אני פשוט לבד. איתם או בלעדייהם.

אני לבד.

גם כשאני מוקפת באנשים,אני פשוט לבד.

נכתב על ידי Mrs~care too fucking much. , 11/10/2012 15:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Mrs~care too fucking much.

מין: נקבה




קוראים אותי
349
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs~care too fucking much. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs~care too fucking much. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)