לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

No name



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

מה אני אעשה?!


כל הזמן אני מדמיינת איך זה להיות איתך.

כל היום,אפילו בלי לשים לב, אני מוצאת את עצמי מדמיינת אותנו מתנשקים,ישנים ביחד במיטה שלך.

ואני פשוט יודעת,שזה בחיים לא יקרה.

לא מתוך אהבה ותמימות בכל אופן, רק מחרמנות שלך וטיפשות שלי.

ועדיין, למרות שאני יודעת שהכל פנטזיה, למה זה הורג אותי?

 

היום דור שאלה אותי מה יקרה אם יום אחד תבוא ותגיד לי שיש לך חברה,ושאנחנו מפסיקים את הכל, ושאתה אך ורק עם החברה... אמרתי לה להפסיק, והיא לא הפסיקה, היא החריכה אותי לענות.צעקתי עליה שתפסיק להכאיב לי אבל היא לא הפסיקה, ובסוף אמרתי  לה שאני באמת לא יודעת מה אני אעשה.

מה אני אעשה?

נכתב על ידי Mrs~care too fucking much. , 10/10/2012 22:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבנזונה הזה..




Nobody sees when you are lying in your bed

And I wanna crawl in with you
But I cry instead
I want your warm
But it will only make me colder when it's over
So I can't tonight, baby

No, not "baby" anymore, if I need you
I'll just use your simple name
Only kisses on the cheek from now on
And in a little while, we'll only have to wave

My hand won't hold you down no more
The path is clear to follow through
I stood too long in the way of the door
 

And now I'm giving up on you



כן בטח. על מי אני עובדת?

לפעמים אני חושבת שאני בחיים לא אהיה מסוגלת לקום וללכת ממך.

מה עשית לי ? חתיכת בן זונה.

נכתב על ידי Mrs~care too fucking much. , 10/10/2012 01:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מן קטע כזה


יש קטע כזה לאנשים לנצל כל דבר שאפשר לנצל,פשוט לסחוט ממך את כל הטיפות האחרונות של מה שנשאר ממך..

ואחרי שהם הופכים אותך לסמרטוט שלהם,הם פשוט זורקים אותך לפח ומחליפים.. 

 

 

נכתב על ידי Mrs~care too fucking much. , 5/10/2012 04:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Mrs~care too fucking much.

מין: נקבה




קוראים אותי
349
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs~care too fucking much. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs~care too fucking much. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)