לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

whats left of me


a broken princess of a kingdom who lives only in her mind..collecting whats left from the pieces that shell never find


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

דנדוש


אני לא באמת מעקלת את זה, מתוך מיליון ואחת סיבות.

בגלל כמה שאני אוהבת אותך,בגלל כל הזיכרונות היפים שצצים לי בראש מהרגע שסיפרו לי,

ובגלל שלא יצא לך להכיר את האחיינים שלך,

כל כך היית אוהב אותם, אני יודעת.

 

אני לא מפסיקה לחשוב על זה,כמה אומץ צריך בשביל לקחת לעצמך את החיים, וזה אומץ שנובע מתוך הייאוש הכי גדול שבנאדם יכול להרגיש.

היית עצוב? סבלת? היה לך רע? אני לא יודעת כלום, שיחה פעם בחצי שנה שנה שיחת טלפון או איזה שיחה בפייסבוק או במסג'ר בטח לא יכולים לגלות לי את זה.

אני באמת מרגישה שאיבדתי את אחי הקטן.

זה שלא דאגתי לבדוק מה שלומו, או מה קורה בחיים שלו.

זה שלא ביקרתי כבר שנים.

 

אני כ"כ מצטערת.

 

דנדוש הקטן,המצחיק, האופטימי,המגונן, החכם,האדם שאוהב את כולם וכולם אוהבים אותו.

אח קטן ואהוב.

 

ככה אני אזכור אותך.

 

מתגעגעת,אוהבת, ונוצרת אותך לנצח

 

R.I.P

 

נכתב על ידי girit , 19/7/2011 17:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  girit

בת: 35

ICQ: 384861123 






7,871
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgirit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על girit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)