לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Top ;)

בת: 11

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

טופ נסגר !!


אני סוגרת את טופ , בגלל הבגרויות שלי , כיתה י"א זה עצבים אין לי זמן לכלום בקושי ללימודים יש לי זמן
אולי כשאני אגמור את י"א או בחופש הגדול הוא יחזור בנתיים הוא מוקפא עד החופש הגדול או החופש הקרוב שעכשיו
בימים הקרובים יעלה פוסט ל"ג בעומר ואז הבלוג יהיה מוקפא עד שבועות או החופש הגדול כי בשבועות אני פוגשת חברה מאשדוד
בכל אופן , מחר או בעוד יומיים יעלה פוסט חדש תגיבו לפחות שאני אדע שמישהו יתגעגע לבלוג הזה (-:

נכתב על ידי Top ;) , 27/4/2013 10:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפיכת הבלוג לבלוג סיפורים ועזרים בו זמנית (-;



-בנתיים תקשיבו לשיר מהלהקה המדהימה FUN. שאותה אני מעריצה , תקשיבו לשירים שלהם ותתאהבו (-;-

אז ככה לא היה לי זמן בכלל להעלות את הספיישל ליומהולדת שלי וזה חבל לי
ושמתי שאינלי יותר זמן בקושי חוץ מלכתיבת סיפורים שבזה אני פורקת את העצבים וזה עוזר לי
אז ..
בעוד שעה שעתיים יעלה הקדמה לסיפור שלי (-;

נכתב על ידי Top ;) , 19/4/2013 17:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החזרת הבלוג לחייייים (-:


אז ככה , אני יודעת שהוא לא היה פעיל במשך חודש , מבחנים וכל חופשת פסח הייתי בקורס של מד"א
אבל עכשיו יהיה בקרוב ב-12.4 ספיישל מיוחד לכבוד היום הולדת שלייייי (-:
מקווה לראות אותם בספיישל המיוחד , אוהבת רוני ^^

נכתב על ידי Top ;) , 6/4/2013 18:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





466
הבלוג משוייך לקטגוריות: גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTop ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Top ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)