לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש רק הבדל אחד בין אדם מטורף לביני. אדם מטורף חושב שהוא שפוי. אני יודע שאני מטורף."-סלבדור דלי



Avatarכינוי:  פנטה

גיל: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2015

כמה השתנה


אחרי כמעט שנתיים שלא ממש ראיתי את המשפחה שלי

את הבנדודה שהיינו ביחד מילדות כל הזמן

כמה שהוא גדל מי היה מאמין שהוא יהפוך לכזה גבר

הקול שלו השתנה

ופיספסתי את ההתבגרות שלו

מאוכזבת מעצמי

שפיספסתי כל כך הרבה

עוד 4 שנים הילד בן 18

אסור לי לפספס את המשך גדילתו

עוד 4 שנים אני בת 23

אמלה!!!

איך הזמן עובר ויותר מידי מהר

אני לא בקצב

אני חייבת להתחיל לעבוד

וללמוד

אין לי זמן

אני כבר לא ילדה

אני צריכה לקחת אחריות על החיים שלי

אסור לי להיות בדיכאון

אסור לי לחיות כמו ילדה בת 14

זהו אני בת 19 אני צריכה לחיות כמו ילדה בת 19

כמה שזה יהיה קשה

זהו אין ילדות ואני צריכה לדעת את זה

נכתב על ידי פנטה , 19/9/2015 16:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)