לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש רק הבדל אחד בין אדם מטורף לביני. אדם מטורף חושב שהוא שפוי. אני יודע שאני מטורף."-סלבדור דלי



Avatarכינוי:  פנטה

גיל: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2015

כיפור (צפוי לא?) וסליחה.


הינה הגיע כיפור ,

הסליחה בפייסבוק מתפשטת ,

סליחה שפגעתי ,סליחה שככה וככה.

אבל אני ,

לבקש סליחה על כל מי שפגעתי השנה יהיה קשה לנקוט את כל הרשימה ,

אבל את זה נשאיר לחשבון נפש שלי,

אני רוצה להגיד סליחה מעצמי.

דפוק נכון ? 

אבל אני רוצה לבקש סליחה מעצמי

שפגעתי בעצמי

שחתכתי את עצמי

שלא הייתי קשובה לצרכים שלי ,

סליחה שעשיתי לעצמי רע.

שהרעבתי את עצמי,

שאכלתי המון,

שאני שונאת את עצמי,

סליחה .

כל שנה ושנה אני פועלת לפי אותה דרך.

דרך הפגיעה העצמית שלי.

אם קשה לי בסביבה אני פוגעת בעצמי,

הגוף שלי כל שנה מתמוטט ,

שולח סימנים שהוא קורס .

ואני מתעלמת מהסימנים האלה

פוגעת שוב ושוב .

מצפה שהגוף והנפש תכיל את הבעיות שלי,

אז הינה הגיע כיפור , 

אני מבקשת סליחה מעצמי 

אך לא סולחת .

אבסורד לא ? 

מקווה שיום אחד אצליח לסלוח לעצמי , 

לסלוח לפגיעה שלי , 

לסלוח לשנאה שלי , 

ולהיות שלמה עם עצמי.

 

נכתב על ידי פנטה , 22/9/2015 15:36  
הקטע משוייך לנושא החם: סליחות
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)